Mitä antaa vanhemmille lahjaksi heidän autettua aikuista lastaan rahallisesti?
Siis itselle tuli yllättävä iso rahanmeno, jonka vanhemmat suostui maksamaan eikä kuulemma minun tarvitse heille takaisin maksaa. On kuulemma "lahja". Haluaisin jotenkin kiittää heitä, mutta miten? Tämä oli minulle tosi tärkeä juttu ja auttoi kyllä paljon... Kaikkeen lahjoihin tuntuu vaan liittyvän raha sinänsä, he eivät tarvitse tavaroita tms, tuntuisi omituiselta viedä heidät syömään ja tarjota, sillä yleensä he ovat silloinkin maksaneet eivätkä varmaan suostuisi siihen ttä minä vähillä rahoillani maksan... Toivottavasti olen joskus niin hyvätuloinen että voisin sen tehdä.
Mutta siis, ehdotuksia? Periaatteessa voisin vaikka leipoa heille jotain, mutta en ole siinäkään niin hyvä kuin äitini... En osaa oikein mitään käsitöitäkään tehdä, kyllä mielelläni tekisin heille jotain jos osaisin...
Kommentit (5)
Itse tykkäisin jos joku pesisi meillä ikkunat:)
Kirjoita kirje siitä, kuinka paljon arvostat heitä ja heidän apuaan. Kirjoita ajatuksella ja tunteella ylös kaikki hyvät sanat ja ajatukset.
Kiitos vastauksista! Joo, ajattelinkin et auttelen kotitöissä enemmän siellä käydessä, mutta niinhän kyllä yleensäkin teen... Jokin isompi siivousprojekti vois olla hyvä. -ap
Jos haluat heidät syömään ravintolaan niin osta lahjakortti sinne, silloin eivät voi maksaa itse ;)
Mutta uskoisin että ikkunoiden(saati mattojen) pesu on kaikille iso ja aikaa vievä urakka niin vanhempasi olisi varmasti iloinen jos sinä tekisit sen :)
Mene pesemään ikkunat.
Tai sitten niinkuin lapset joskus koulussa tekivät "työseteleitä" - askartele vihkonen jossa on juttuja, mitä teet pyydettäessä
-sulatan pakastimen
-pesen maton
- tamppaan matot ulkona
- pesen ikkunat
- pesen auton
- mennään iltakävelylle ja jätskille
- tulen kuskiksi hautausmaalle
Tms/jne