Milloin olet viimeksi polttanut savukkeen?
Itse poltin viimeksi vappuna tai siis 30.4. 2017. Päätin, että nyt loppuu kokonaan. Olen ollut koko toukokuun 2017 ilman.
Milloin sinä olet viimeksi polttanut tupakan?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olisko v. 1987?
En ole ikinä säännöllisesti tupakoinut, mutta jurrissa saatoin nuoruudessa vetää (ehkä) röökin?
Mulla melkein sama, mutta viimeinen tupakka oli sikari ja poltin sen vuonna 1996.
Eilen perjantaina, kun olin baarissa. Tai siis, tupakan poltin kyllä ulkona. Sitä ennen poltin edellisenä viikonloppuna, kun olin ystäväni synttäreitä juhlimassa.
Olen bilepolttaja. Muuten ei tee tupakkaa yhtään mieli, mutta jos juon alkoholia, kuuluu tupakka siihen nautintoon olennaisesti.
Jaa-a, en muista. On siitä varmaan yli vuosi, en ole koskaan polttanut vakituisesti.
Nyt. Ihmettelen tätä nykyaikaa, kun jotkut tupakoimattomat nostavat itsensä sivistyneiksi yli-ihmisiksi vain siksi, etteivät polta. Minulla on korkea äo, olen kiinnostunut luonnontieteistä ja kohtelen kanssaihmisiäni mahdollisimman kunnioittavasti ja lempeästi, ei pelkkä tupakointi tee minusta jotain roskasakkidemonia. Saan tästä myrkystä sen verran nautintoa ja mukavia sosiaalisia tilanteita, että olen valmis lyhentämään elämääni x vuotta sen takia.
Ehkä 3 kk sitten. Ei ollut hyvää, mut ostin kun oli hieno pakkaus.
2/1995. Kaksi askia Camelia päivässä oli normikulutus sitä ennen. Päätin, että nyt riitti.
31.12.2010. Lopetin 1.1.2011, pari päivää sen jälkeen, kun sain tietää olevani raskaana.
Siitä on yli 15 vuotta aikaa, ja meinasin, että saa jäädäkin viimeiseksi. Tupakantuskaa ei ole ollut enää vuosiin, mutta en silti lähtis kokeilemaan, miten nopeasti riippuvuus tulee takaisin.
22.6.2016. Lopetin jäädessäni kesälomalle, koska olin kyllästynyt polttamaan (n. 20 v.).
Kesällä 2004 tuli oikeastaan ensimmäisen ja viimeisen kerran sauhuteltua. Sikareita. Ja siitähän se ajatus lähti. Kaivannut? En todellakaan!
n. 7 vuotta sitten. Enää ei tule uniin, enkä herää paniikissa, että sittenkin poltin taas, vaikka olin päättänyt lopettaa.
Pari viikkoa ennen kuin aloin odottamaan lastani, eli lokakuussa 2015. Ei ole ikävä, (satunnaisia lyhyitä hetkiä lukuunottamatta)