Olen 44 v ja raskaana
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Oliko raskaus toivottu?
Yllätys. Kondomi e hkäisynä.
Mitäs isä tuumaa? Vakisuhde? Lapsia entuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs isä tuumaa? Vakisuhde? Lapsia entuudestaan?
Hyvin otti asian. Ollaan oltu jo 13 v yhdessä ja meillä on yksi lapsi.
Mumski kirjoitti:
Onnittelut! Onko esikoinen?
Kiitos. Ei ole.
Äitini sai 90-luvulla vahinkokuopuksensa 46-vuotiaana ja kaikki meni loistavasti. Lapsi oli terve, synnytys helppo, lapsi oli meidän kaikkien sisarusten lemmikki. Että ei kun onnea vaan!
Onnea vaan! Älä stressaa. Lapsia on aina saatu vanhempanakin, siis miksei nykypäivänäkin, kun monet ovat sitä paitsi eläneet tosi terveinä verrattuna entisaikoihin. Ehkä sä hei oot ainakin sisäisesti yhtä nuorekas ja hehkeä kuin Gwen Stefani, Halle Berry ja Minna Tervamäki.
Onnea :) Minkä ikäinen esikoinen on?
Vierailija kirjoitti:
Onnea :) Minkä ikäinen esikoinen on?
Kiitos. 10v.
Aivan ihana yllätys! Onnea hirmuisesti! Hyvä ikähän tuo on tulla äidiksi :)
Tiedän kaksi sinua vanhempaa synnyttäjää ja yhden sinun ikäisen. Joten ei tuo nyt miltään kamalalta kuulosta.
Oma äitini synnytti minut 44-vuotiaana, ja olisi todellakin ollut parempi että olisi abortoinut. Olisin välttynyt ikävältä lapsuudelta. Lapsesi joutuu elämään vanhenemisesi ja sairauksiesi kanssa todella nuorena. On iso riski, ettei voi elää huoletonta lapsuutta / nuoruutta, vaikka olisitkin kaikin puolin hyvä ihminen.
Semmoista. Naiset pitäisi kastroida 35-vuotiaana viimeistään.
Oot niin myöhään muutenkin tullut äidiksi, eli sait vapaammasta elämästä siis lähes 35-vuotiaaksi nauttia.
Itse aloitin 18vuotiaana enkä enää mistään hinnasta ottaisi perään katsottavia kasvatettavia.
T. N44 ja pojat 25&19
Vierailija kirjoitti:
Oot niin myöhään muutenkin tullut äidiksi, eli sait vapaammasta elämästä siis lähes 35-vuotiaaksi nauttia.
Itse aloitin 18vuotiaana enkä enää mistään hinnasta ottaisi perään katsottavia kasvatettavia.
T. N44 ja pojat 25&19
Etkö edes omaa lapsenlastasi, jos tulisi tilanne, että hän tarvitsisi uuden kodin?
Onneksi olkoon. Oliko raskaus toivottu?