Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala tilanne! Hormonimyrsky ja himo yhteen mieheen, mutta tiedän miehestä liikaa..

Vierailija
27.05.2017 |

Tämä ei sitten ole provo, vaikka varmasti siltä kuulostaakin.

Olen tahtomattani ihastunut erääseen mieheen, joka on jo ulkonäön puolesta sellainen että en yleensä hänen kaltaisiaan katselisi. Enkä ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta jotkut miehet vain ovat liian pahan näköisiä, jotta voisi ajatella mitään seksiä tai edes suutelua, valitettavasti. Näin on varmasti kaikilla naisilla, että jonkun verran sillä ulkonäölläkin on väliä.

Tää mies on kuitenkin aivan ihana luonteeltaan. Näemme työkuvioissa aina silloin tällöin ja vietämme pitkiä aikoja kahdestaan, ja hän ihan häpeilemättä vikittelee minua aina silloin. Ihan pelkästään sanallisesti eikä tee mitään ällöttävää ja on tosi taitava tässä, joten olen huomannut että nykyään odotan jo etukäteen tapaamisiamme ja tunnen jopa tarvetta laittautua nätiksi häntä varten. Ihan viime aikoina hän on alkanut tulla uniinikin, enkä voi kieltää ettenkö jo jossain määrin haluaisikin häntä. Kuitenkin jos ajattelen seksiä hänen kanssaan, niin ajatus ällöttää. Tavallaan haluaisin ehkä silti kokeilla, ehkä tykkäisinkin siitä? Mutta kun ajattelen tätä niin seuraava ajatus on, että jos pari kertaa tykkäisinkin, niin mitään loppuelämän suhdetta siitä ei tulisi, koska halu ei varmasti pysyisi yllä pidempään. Sitten taas toisella hetkellä mietin, että entä jos sittenkin kokeilisin; eihän tällaista asiaa voi tietää etukäteen varmaksi?

Olemme molemmat sellaisia, että emme irtosuhteista tykkää. Tiedän miehen seurusteluasioista jotain, koska hän juttelee niistä ihan avoimesti. Itsekin olen hänelle jutellut sen verran, että tietää ainakin minun olevan sinkku ja käyttävän tinderiä jne.

Kerta kerralta siis koen miehen kiinnostavampana kuin aiemmin, ja olin jo melkein antamassa periksi hänen vikittelylleen, mutta sitten eilen näin yhteistä tuttavaamme, jonka kaverilla oli ollut jotain säätöä tämän miehen kanssa. Ja sain tietää miehestä mm. seuraavat asiat:
- hän ei suostu käyttämään kondomia
- hänellä on tosi pienikokoinen kalusto
- oli ollut muutenkin huono pano.

Miksi, oi miksi, ehdin jo ihastua häneen? Miten saan tunteet kuoletettua kun minun on pakko tavata häntä säännöllisesti ja viettää aikaa yhdessä hyvän yhteishengen vallitessa? Olin siis alusta asti ulkonäön vuoksi yrittänyt pitää suojamuureja päällä niin ettei viettely tehoaisi, mutta hän on jotenkin onnistunut tulemaan niistä kuitenkin läpi. Nyt kuitenkin haluan kahta enemmän vain päästä irti hänestä ja tunteistani häntä kohtaan.

Neuvokaa kiltit! En halua "joutua" tällaisen miehen kanssa suhteeseen!! :D Tunnelmat ovat ihan suorastaan surkuhupaisat, kun ikään kuin tässä riitelen oman itseni kanssa suhtautumisesta kyseiseen mieheen..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua käyttää kondomia minimunansa päällä on riittävä syy sanoa EI.

Maailmassa on fiksumpiakin miehiä. 

Vierailija
2/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimunia ei kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaverin lausunnot ovat aina ehdottomasti totta.

Jopa tietosanakirjoissa käytetään kaikkein mieluiten juuri kaverin kaverin lausuntoja.

Vierailija
4/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nainen,

Kondomin käyttämättömyys on huono asia, mutta pienimunainen oli minun elämäni paras seksikumppani ja se että joku sanoo huonoksi tarkoittaa, etteivät he löytäneet keskenään kemiaa!!!!

Vierailija
5/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua käyttää kondomia minimunansa päällä on riittävä syy sanoa EI.

Maailmassa on fiksumpiakin miehiä. 

Tiedän, ja olen täysin samaa mieltä! Mutta kysymys kuuluu, miten hemmetissä onnistun siinä?

Siis ottakaa huomioon, että miehen vastenmielinen ulkonäkökään ei riitä kuolettamaan tunteitani. Tai ainakin siihen suuntaan tilanne on ollut kehittymässä, enkä näe miksi se suunta tästä yhtäkkiä muuttuisi. Viimeksi minua halutti jo niin paljon, että mieskin ihan varmasti sen huomasi, ja laittanee ensi kerralla vain isompaa vaihdetta silmään. D:

Kakkosvastaajalle: juu tiedän olevani sekaisin, eikä muuten tunnu kovinkaan kivalta..

Siis: mitä ihmettä teen??

ap

Vierailija
6/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota munan koosta puhumista, se ei kerro seksikkyydestä yhtään mitään. Iso taas voi sattua lähinnä, eikä mun mielestä ole plussaa....

Vierailija
7/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota munan koosta puhumista, se ei kerro seksikkyydestä yhtään mitään. Iso taas voi sattua lähinnä, eikä mun mielestä ole plussaa....

Juu, liian iso ei ole hyvä, mutta ei ihan liian pienikään. Itse olen tykännyt kyllä monen kokoisista, mutta jos on niin lyhyt vehje ettei se meinaa sisällä pysyä ja vain pari asentoa onnistuu, niin sellainen tuntuu kyllä liian hankalalta. Varsinkin jos tuollainen löytyy mieheltä, jolle seksissä on kysymys vain omasta tyydytyksestä.

Ja vaikka kuulopuheet ovat kuulopuheita, niin en usko että nuo ihan tyhjästä ovat syntyneet. Kaverini ja hänen kaverinsa ovat kummatkin ihan ok tyyppejä, eivät mitään kieroilevia juoruakkoja.

ap

Vierailija
8/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilet niin ei jää harmittamaan.

Vierailija
9/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että kaverillasi on hiton iso toosa.

Eiköhän hän siinä tapauksessa pitäisi kaikkien miesten vehkeitä pieninä, eikä vain tämän yhden.

ap

Vierailija
10/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hionnut verbaaliset vikittelytaitonsa todella huippuun (koska ulkonäkö ei ole niin houkutteleva) ja viihdyttää itseään tällä pelillä, varsinkin kun huomaa että tehoaa? Työympäristö luo tällaiselle pelille jollain tapaa turvalliset ja toisaalta erityisen houkuttelevat puitteet. Tai sitten hyvä tyyppi on oikeasti ihastunut sinuun?! 

Siinä, että ihastuit mieheen jota et tavallisesti noteeraisi, ei ole mitään ihmeellistä. Ihastumiseen (ja himoitsemiseen) vaikuttaa kyllä niin paljon muitakin asioita kun vaan ulkonäkö. Kiinnostava ulkonäkö vaan on usein se ensimmäinen asia josta koko juttu lähtee käyntiin.

Mitä jos  tapaisitte jossain ihan muualla, ihan erilaisessa ympäristössä "kevyttreffeilla" muutaman kerran ja katsoisit mitkä ovat fiiliksesi sen jälkeen.

Se, että joudutte tekemään vastaisuudessakin yhdessä töitä, vaikeuttaa tietenkin asiaa, jos koko homma menee ihan pahasti puihin. Mutta, mitäs sitä turhaan etukäteen suremaan tai kaverinkaverin kokemuksiin omia päätöksiään perustamaan.

Vierailija
11/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on hionnut verbaaliset vikittelytaitonsa todella huippuun (koska ulkonäkö ei ole niin houkutteleva) ja viihdyttää itseään tällä pelillä, varsinkin kun huomaa että tehoaa? Työympäristö luo tällaiselle pelille jollain tapaa turvalliset ja toisaalta erityisen houkuttelevat puitteet. Tai sitten hyvä tyyppi on oikeasti ihastunut sinuun?! 

Siinä, että ihastuit mieheen jota et tavallisesti noteeraisi, ei ole mitään ihmeellistä. Ihastumiseen (ja himoitsemiseen) vaikuttaa kyllä niin paljon muitakin asioita kun vaan ulkonäkö. Kiinnostava ulkonäkö vaan on usein se ensimmäinen asia josta koko juttu lähtee käyntiin.

Mitä jos  tapaisitte jossain ihan muualla, ihan erilaisessa ympäristössä "kevyttreffeilla" muutaman kerran ja katsoisit mitkä ovat fiiliksesi sen jälkeen.

Se, että joudutte tekemään vastaisuudessakin yhdessä töitä, vaikeuttaa tietenkin asiaa, jos koko homma menee ihan pahasti puihin. Mutta, mitäs sitä turhaan etukäteen suremaan tai kaverinkaverin kokemuksiin omia päätöksiään perustamaan.

Kiitos vastauksesta.

Ongelma on juuri tuossa, että olisi varmasti erittäin vaikeaa jatkossa työskennellä yhdessä jos juttu ei onnistuisikaan. Pelkään että mies pettyy jos suostun kertakokeiluun ja sitten en haluakaan enempää.

Toisaalta myös se jännittää, että en pystyisi vastustamaan miehen viettelyjä - nytkään en enää oikeastaan pysty - ja ajautuisimme suhteeseenm josta kuitenkin myöhemmin haluaisin irti koska seksi ei ole tyydyttävää. Voin tykätä aika monenlaisestakin seksistä hetken, myös sellaisesta jossa en itse laukea, mutta pitkässä suhteessa haluni kuihtuvat jos miestä kiinnostaa vain oma nautinto, enkä haluaisi alkaa sellaiseen enää ikinä.

ap

Vierailija
12/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa kiltit, miten torppaan tämän miehen viettelyt? En ihan oikeasti halua joutua suhteeseen hänen kanssaan, enkä edes sänkyyn.

ap

Vierailija
13/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä mies oikeasti haluaa ja tavoittelee?

Hauskaa piristystä työarkeen, "vain" seksiä kanssasi (vaikka olettekin puhuneet että kumpikaan ei kannata irtosuhteita), seurustelusuhteen 1-12+kk... ?

Ottaako hän yhteyttä myös tapaamiskertojenne välillä?

Pystytkö kysymään? Mitä luulet, säilyykö välillenne syntynyt/rakennettu jännite mahdollisen vakavamman keskustelun jälkeen?

Mitä sinä hänestä haluaisit?

Vaikuttaa siltä että vietätte tavatessanne aikanne ehkä eräänlaisessa sanoilla rakennetussa ja viritetyssä "fantasiakuplassa" eli et välttämättä näe enää todellista ihmistä siinä vastapäätä etkä ole myös itse oma itsesi. Ja se on sinänsä aika koukuttava tilanne.

Toinen juttu on sitten se että tällä hetkellä kiinnostuksesi vaikuttaa olevaan vahvasti tähän himoon ja viettelykseen perustuva :-), jonka kyllä hyvin ymmärränkin. Myös mahdollisen suhteen jatkumista/välistänne pitkää suhdetta mietit ennen kaikkea siitä näkökulmasta että jos seksi ei olekaan hyvä ja et laukea ja haluat sitten sen vuoksi suhteesta irti. Miten viihtyisit tämän ihmisen kanssa muuallakin kuin "sängyssä", haluaisitko viettää hänen kanssa myös muuten aikaa? Jos haluaisit niin miksi, jos et, niin miksi?

Sitä, olisiko seksinne sinänsä tyydyttävä vai ei, et voi mitenkään tietää. Ystäväsi kaverilla ja tällä miehellä oli oma "viritelmä" ja se, että em. kaveri koki seksin huonoksi, ei tarkoita millään muotoa sitä että sinustakin tuntuisi samalta (on se tietenkin mahdollista).

Huonolta kuulostaa tässä se että mies ei suostu käyttämään kondomia. Ja jos hän on aina mennyt samalla tyylillä, niin onhan siinä jo sitten melkoinen riski taudeillekin... ja toinen asia joka oli tekstistä ymmärrettävissä että hän ei oikein huomioi toista.

Siitäkin on ehkä vähän vaikea tehdä aivan suoraviivaisia päätelmiä. Ei voi tietää mitä toinen osapuoli olisi kaivannut jne. Jos heidän välillä ei oikein kipinöinnyt ja homma lässähti eikä kumpikaan ollut enää kunnolla mukana... tai kaverinkaverin naamasta näkyi heti alkuun selvä pettymys kokoon tms.?

Antaisiko kesäloma pientä hengähdystaukoa tähän (jos siis haluat välimatkaa) kun ette joudu olemaan tekemisissä? Veikkaan että jonkun ajan kuluttua ihmettelet vaan mikä oikein sai pääsi tällä tavalla sekaisin.

Jos haluat selkeästi stopata tilanteen etenemisen (kysy itseltäsi myös miksi) niin sinun täytyy palata tapaamisissanne korostetusti asialinjalle.

Menetät siinä sen hauskanpidon ja virittyneisyyden ja ihanan jännitteen mutta saat maadoitettua tilanteen.  

Vierailija
14/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kieltäydyt käyttämästä naisten kondomia? Jos mies kieltäytyy, on vastuu naisen.

Eikä yhdynnän onnistuminen ole niin paljon kiinni varustuksen koosta kuin jotkut kuvittelevat. Jos sinä olet tiukka, se riittää.

Itse en kaipaa keskikokoista isompaa.

Koska miehen kondomi on näppärämpi. Ja ilmankin voi olla. Sitten vain tulee lapsia.

Vierailija
15/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerta kerralta siis koen miehen kiinnostavampana kuin aiemmin, ja olin jo melkein antamassa periksi hänen vikittelylleen, mutta sitten eilen näin yhteistä tuttavaamme, jonka kaverilla oli ollut jotain säätöä tämän miehen kanssa. Ja sain tietää miehestä mm. seuraavat asiat:

- hän ei suostu käyttämään kondomia

- hänellä on tosi pienikokoinen kalusto

- oli ollut muutenkin huono pano."

Näin kolmekymppisenä miehenä minua on todella monta kertaa kummastuttanut ja kuvottanut naisten erittäin epäkunnioittava tapa jakaa arvioita sänkykumppaneiden taidoista toisilleen. Voin käsi sydämellä sanoa, että olen miesporukoissa kuullut koko elämäni aikana vain muutaman samantyylisen toista halveksivan kommentin ja niihin on poikkeuksetta suhtauduttu juuri niin kuin niihin pitääkin suhtautua: pitämällä kommenttien esittäjää idioottina ja hieman yksinkertaisena tyyppinä. Se mitä kahden ihmisen välillä tapahtuu intiimisti, kuuluu minusta vain näiden kahden ihmisen välille. Itselleni ei tulisi yksinkertaisesti ikinä mielenkään lähteä arvioimaan jollekin ystävälleni tai tutulleni tapaamani naisen seksitaitoja tai alapään tiukkuutta (vrt. mikromuna)..

Koittakaa nyt vielä parhaanne mukaan muistaa se, että seksi on tyypillisesti kahden ihmisen välinen suoritus ja vaatii onnistuakseen keskinäisten kemioiden kolahtamista. Jos joku on ollut 'huono pano' yhdelle ihmiselle, niin se ei todellakaan tarkoita että hän olisi automaattisesti sitä myös jollekin toiselle.

Hyvää sunnuntaita vaan kaikille.

Vierailija
16/16 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän himot laannu noilla tiedoilla aika nopeasti. Et ole kertonut yhtään hyvää syytä ryhtyä suhteeseen työkaverisi kanssa. Yritä tehdä selväksi, että flirttailunne on ollut sinulle vain leikkiä, niin työkaverisi kohdistaa huomionsa johonkin toiseen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan