Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
641/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Sana ei anna Vilden joutua syntipukiksi ja tunnustaa! Koitti klipissäkin kertoa että jos keskustelut olisi napattu Saran tililtä, olisi hänen kirjoittamat tekstit sinisellä pohjalla, mutta se meni ihan kuuroille korville. Sana kuitenkin suojeli Vildeä jättäen paljastamatta V:n äidin alkoholismia...

Mitä Vilde muka tunnustaisi?

Toivottavasti Sana ei anna Vilden joutua syntipukiksi.

Toivottavasti Sana tunnustaa.

Ihan selkeä virke oli.

Ei anna Vilden joutua syntipukiksi ja tunnustaa = subjekti, johon viitataan, on Vilde.

Ei anna Vilden joutua syntipukiksi, vaan tunnustaa = subjekti, johon viitataan olisi Sana.

Ootko objektista kuullut koskaan?

Hei mee lukemaan kirjaa, jos ärsyttää muiden kirjoitustapa noin hirveesti. Tää on keskustelupalsta eikä mikään hiton äikän oppitunti.

Vierailija
642/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaas Vilden päivitys. Pientä kettuilua Saralle.

Niimpä. Itselle kyllä tuli sellanen fiilis, että toi on aika vahvasti enteilee myös että Vilden oma salaisuus on paljastumassa...

Joo, Vilden salaisuus tulee paljastumaan, sitä enteilee jo se trailerissa purkautuva helminauha. Hui kamala kun tää klippi kerrallaan seuraaminen on jännää, paljon "helpompaa" oli ahmia ne kolme kautta putkeen :D Tosin tää analysointi on sekä kivaa että hermoja raastavaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän muuten Sanan toista veljeä ei ikinä mainita? Mä jopa ajattelin jossain vaiheessa että Jamillan kihlattu olisi ollut Elias, ja sitten jotain on tapahtunut että kihlaus olisi purkautunut. Mutta ei kai sentään...? Nytkin Sanan ja Jamillan keskustelussa mainittiin vain Elias mutta ei toista veljeä.

Vierailija
644/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes ketään toista veljeä? Eikö se ollut sana joka tytöille sanoi kerran niin että olisi vielä yksi isoveli, mutta onko tätä sen koommin mainittu? Mä jotenkin epäilen, että perhekeskeisten bakkoushien puheessa olisi vilahtanut jollain lailla veli, tai edes eliaksen puheissa, jos sellainen olisi...

Vierailija
645/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mielenkiinnolla edelleen odotan, että mikä se Yousefin selitys suutelulle on. Sana katseli sitä touhua yli 20 sekuntia ja homma ilmeisesti oli alkanut jo ennen kuin Sana tuli paikalle. Eli aika kauan ehtivät nuoleskella ennen kuin jompikumpi perääntyi tilanteesta. Ja sitten käyttäytyvät kuin mitään ei olisi tapahtunut ja järjestelevät Sanaa ja Yousefia yhteen. Vähän omituista touhua.

Siis tämä on niin hämärä juttu, että mä olen valmis uskomaan, että se veri Sanan käsissä olikin hänen omasta päästään. Oli saanut tällin ja näki näkyjä. Siksi Yousef ja Noora käyttäytyvät kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut.

Vierailija
646/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mielenkiinnolla edelleen odotan, että mikä se Yousefin selitys suutelulle on. Sana katseli sitä touhua yli 20 sekuntia ja homma ilmeisesti oli alkanut jo ennen kuin Sana tuli paikalle. Eli aika kauan ehtivät nuoleskella ennen kuin jompikumpi perääntyi tilanteesta. Ja sitten käyttäytyvät kuin mitään ei olisi tapahtunut ja järjestelevät Sanaa ja Yousefia yhteen. Vähän omituista touhua.

Siis tämä on niin hämärä juttu, että mä olen valmis uskomaan, että se veri Sanan käsissä olikin hänen omasta päästään. Oli saanut tällin ja näki näkyjä. Siksi Yousef ja Noora käyttäytyvät kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut.

Mikäli näin, näkökulma on todellakin epäluotettavan kertojan ja tekisi sarjan seuraamisesta todella haastavan, jos ei voi luottaa näkemäänsä 😞 vai voisiko olla että sanallakin on jotain mielenterveysongelmia? Tää on kyllä niin ihme kuvio tää Nooran ja yousefin juttu, että ei mitään järkeä.

Kiitos kun tarjosit tuon näkökulman, enpä ollut itse ajatellutkaan noin:) mutta joku tappelujuttu siellä piti kuitenkin olla käynnissä, koska isakilla oli musta silmä ja Elias liittyi jotenkin asiaan.. Aaaarghs!

Vierailija
647/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli näin, näkökulma on todellakin epäluotettavan kertojan ja tekisi sarjan seuraamisesta todella haastavan, jos ei voi luottaa näkemäänsä 😞 vai voisiko olla että sanallakin on jotain mielenterveysongelmia? Tää on kyllä niin ihme kuvio tää Nooran ja yousefin juttu, että ei mitään järkeä.

Kiitos kun tarjosit tuon näkökulman, enpä ollut itse ajatellutkaan noin:) mutta joku tappelujuttu siellä piti kuitenkin olla käynnissä, koska isakilla oli musta silmä ja Elias liittyi jotenkin asiaan.. Aaaarghs!

Haa, no siis en usko, että tekevät tuollaista ratkaisua. Kunhan heitin! :) Mutta todella outo kuvio on!

Ensinnäkin juuri tuo, että se suutelu kesti piiiiitkään. Ei ollut kyse siitä, että Noora olisi käynyt imuttaan, ja Yousef vähän vastannut takaisin, ja sitten ollut, että hei en mä voi tehdä näin. Vaan he ovat ihan kunnolla siinä olleet kiinni toisissaan jonkun aikaa. Ja sen takia tuntuu aika hölmöltä, ettei muka kumpikaan tajua, että joko Sana on itse heidät nähnyt ja siksi käyttäytyy vältellen, tai joku on kertonut hänelle asiasta.

Ja siis ei vain se välttelevä käytös vaan se, että kiivaasti kiistää tunteensa. Eivätkö he oikeasti tajua, että yksi syy siihen voi olla, että Sana todisti tuon sekoilun. Hänhän oli samoissa bileissä! Hänen kavereitaan oli samoissa bileissä. Totta kai joku on heidät nähnyt suutelmassa. Vaikka Nooralla ja Yousefilla oli silmät kiinni, niin muilla oli silmät auki. :D

Ja mä en todellakaan ymmärrä, että Noora järkkäilee nyt Yousefia yhteen kaverinsa kanssa itse hänen kanssaan imuteltuaan noin antaumuksellisesti pari viikkoa sitten. Eikä näköjään ole mitään tunnontuskia sen suhteen, että järkkää uskovaiselle kaverilleen, joka säästää itseään avioliittoon, miehen, joka on nuoleskellut Sanan bestiksen kanssa tämän selän takana juuri vähän aikaa sitten. Ihan oikeasti??? Tämä on toooosi omituinen kuvio.

Vierailija
648/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole niin, että Yousef ja Noora todellakin ovat yhdessä. Tällä kertaa huijataan katsojia eikä päähenkilöä?

Vierailija
649/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on sellanen tunne että Noora ja Yousef ovatkin oikeasti yhdessä... :( 

Vierailija
650/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaikuttaako siihen suutelun pituuteen se, että Sana oli järkyttyneessä tilassa kun todisti sitä? Eli aika on mennyt hänen päässään jotenkin hidastetusti? Oikeasti kyse oli vain muutaman sekunnin suutelusta ja sitten Yousef jo irrottautui ja sanoi, että ei hän voi kun hänellä on tunteita toista kohtaan.

Mutta Sana, joka oli juuri hajottanut tappelun veljensä ja ystävänsä välillä, pessyt verta käsistään ja kuullut kun häntä haukutaan selän takana, toimi kuin hidastetussa filmissä ja siksi katsojillekin välittyi kuva suutelusta vähintäänkin puolen minuutin sessiona?

Tai sitten joku poltteli pilveä vessassa ja Sana oli vähän sekaisin sen jälkeen... :D

Vierailija
651/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ovat yhdessä, yousef on kyllä player.. Ja vielä röyhkeä sellainen, koska vedättää parhaan kaverinsa siskoa. Jotenkin vaikea kuvitella, että hän olisi kuitenkaan noin mulkero. :/ mutta kyllä Nooralla ja yousefilla jotain on meneillään, se on varma se. Nyt kaipais uutta hei briskebytä.. Näkisi vähän dynamiikkaa Eliaksen ja yousefin kesken.

Vierailija
652/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on sellanen tunne että Noora ja Yousef ovatkin oikeasti yhdessä... :( 

Siis vahvasti vihjataan sitä kyllä. Mutta sitten toisaalta, miksi tällä kaudella on erikseen näytetty katsojille Yousefin tunteet, kun Sana ei niitä näe? Yleensä kaikki tapahtuu vain päähenkilön silmien kautta. Jotenkin tuntuu, että sillä on pyritty vakuuttamaan katsojat, että vaikka mitä tapahtuisi, niin ei kannata uskoa kaikkea. Yousef todellakin on rakastunut Sanaan. Eli tällä kaudella kuvio on niin outo, että on pyritty etukäteen varmistamaan, etteivät katsojat menetä täysin luottamusta pääparin suhteen.

Vierailija
653/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa katsoa suutelukohtauksen uudestaan ja tsekata, onko se hidastettu? Siis nimenomaan se nuoleskelukohta. Ei Sanan reaktio.

Mä en ole pystynyt sitä sen ensimmäisen kerran jälkeen katsomaan. Tuli niin paha mieli koko jutusta. :(

Vierailija
654/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Noora ja Yousef olisivat yhdessä, uskoisin että muut tytöt olisivat kettuilleet leikkimielisesti siitä esim ryhmächatissa.

Vierailija
655/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Noora ja Yousef olisivat yhdessä, uskoisin että muut tytöt olisivat kettuilleet leikkimielisesti siitä esim ryhmächatissa.

Tai varmana vähintään joku pepsimaxi aka flawless jente olisi varmasti asiasta maininnut ihailevaan sävyyn.

Vierailija
656/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uskaltaa katsoa suutelukohtauksen uudestaan ja tsekata, onko se hidastettu? Siis nimenomaan se nuoleskelukohta. Ei Sanan reaktio.

Mä en ole pystynyt sitä sen ensimmäisen kerran jälkeen katsomaan. Tuli niin paha mieli koko jutusta. :(

Aika hiljaista, että löytyy vapaaehtoisia...

Vierailija
657/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät tytöt muuten ole puhuneet siitä suudelmasta chatissa? Hehän heti ensimmäisten bileiden jälkeen hehkuttivat Yousefia ja Nooraa chatissa? Miksei nyt tapahtunut samaa? Onko Noora kieltänyt sanomasta siitä, jos Yousef kertoi tunteistaan? Eli tietävätkö kaikki muutkin Sanasta ja Yousefista jotakin?

Vierailija
658/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hidastettu. Mä en usko alkuunkaan, että Noora ja Yousef on yhdessä. Joo ymmärrän kyllä, että kaikki merkit ikään kuin viittaa siihen, mutta nämä merkit on Sanan näkökulmasta nähtyjä, ei totuus. :)

Vierailija
659/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät tytöt muuten ole puhuneet siitä suudelmasta chatissa? Hehän heti ensimmäisten bileiden jälkeen hehkuttivat Yousefia ja Nooraa chatissa? Miksei nyt tapahtunut samaa? Onko Noora kieltänyt sanomasta siitä, jos Yousef kertoi tunteistaan? Eli tietävätkö kaikki muutkin Sanasta ja Yousefista jotakin?

Ei sitä suudelmaa varmaan ole kukaan tytöistä nähnyt. Siellä baarissahan oli tosi paljon porukkaa ja hirveä härdelli. Tuli muuten tätä kirjoittaessa asiasta kukkaruukkuun mieleen, että noihan esittää alaikäisiä ymmärtääkseni tuossa sarjassa, niin miten ne pystyivät kaikki juomaan siellä baarissa ihan muina miehinä? :D

Vierailija
660/1079 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briskeby-videota ei muuten varmaan nyt tule, koska tuskin Elias haluaa olla Yousefin kanssa tekemisissä tällä hetkellä. Eliashan luulee, että Yousef on vedättänyt Sanaa.

Mutta sen nyt luulisi sitten viestivän Yousefille, että Sanalla on tunteita. Sanoi Noora sitten mitä tahansa tapaamisestaan Sanan kanssa. Koska miksi muuten Elias suuttuisi siskon puolesta? Jos Sana ei yhtään välitä, niin mitä väliä sillä on, kenen kanssa Yousef huitelee.