Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
61/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana joutuisi itse lähestymään terkkaria ja sitähän hän ei koskaan tekisi. Jos joku aikuinen yrittäisi puhua järkeä, hän istuisi silmät ja huulet mustiksi maalattuina uppiniskaisen tylynä tuolillaan, ja kirjaimellisesti v*ttulisi koppavasti jos joku kehtaisi edes kuvitella osaavansa neuvoa sanaa. Sillä tämähän tietää itse parhaiten. Aina.

Vierailija
62/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana joutuisi itse lähestymään terkkaria ja sitähän hän ei koskaan tekisi. Jos joku aikuinen yrittäisi puhua järkeä, hän istuisi silmät ja huulet mustiksi maalattuina uppiniskaisen tylynä tuolillaan, ja kirjaimellisesti v*ttulisi koppavasti jos joku kehtaisi edes kuvitella osaavansa neuvoa sanaa. Sillä tämähän tietää itse parhaiten. Aina.

Kieltämättä sanan käyttäytyminen on kaukana siitä kakkoskauden Sanasta, joka neuvoi Nooraa. Siinähän Sana nimenomaan sanoi, että pitää kuunnella muita ja ei kukaan ole ikinä täysin oikeassa ja voi tietää kaikkea yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolmoskauden seiskajaksossa se oli Even, joka lopussa riensi Isakin luo tajuttuaan, että kohta oikeasti menettää tämän. Ehkä ensi perjantaihin mennessä Sana vihdoin tajuaa, että hänen on myös toimittava ja nopeasti Yousefin suhteen. Ei voi loputtomiin suorittaa tuota yksinäistä kärsimysnäytelmäänsä. Jossain vaiheessa pitää antaa tilaa muille ihmisille.

Vierailija
64/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes haluaisi "onnellista loppua" sanalle ja yousefille. Mun mielestä olisi parempi että se onnellinen loppu saataisiin jollain muulla tapaa kuin päätymällä yhteen. Ja jotenkin koko yhteen päätyminen tässä on niin monimutkaista ja vaikeaa, kun tyttö on m*slimi ja poika ties mikä häntäheikki.

Ymmärrän toki, että jos loppuratkaisussa pääpari ei saakkaan toisiaan, antaa se tiettyjä viestejä myös uskontoon liittyen. Blääh, nyt jotain äksöniä kehiin tai mielenkiinto lopahtaa täysin.

Vierailija
65/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yousef ei vielä kyllä ole musta vaikuttanut häntäheikiltä. Evenhän oli enemmänkin häntäheikki, kun oli valmis pettämään Sonjaa kaksi kertaa suhteen aikana. Ensin Mikaelin(?) kanssa ja sitten Isakin. Yousefilla ja Sanallahan ei vielä ole parisuhdetta. Mutta kusipäistähän tuo silti oli, että suuteli juuri parasta kaveria, koska selvää flirttailua oli ilmassa. Mutta Yousef ja Sana eivät ole vielä mitenkään sitoutuneet toisiinsa, joten periaatteessa Yousef on vapaa tekemään, mitä lystää.

Vierailija
66/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauan kesti mulla tajuta tulla tänne :D Mutta ihan hyvä..

Mua on muuten mietityttänyt yks juttu. Nimittäin Evan ex-bestis Ingrid. Oonko mä ainoa jonka mielestä se ei ulkonäöllisesti sovi rooliinsa? Luonnonkiharat hiukset, hoitamattomat kulmat.. Ei tuu mieleen suosittu tyttö, eikä tosiaan sopisi Jonaksen kanssa yhteen. Tätä pohdin jo ekalla kaudella :D 

Vierailija
67/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä että yousef on vapaa suutelemaan ketä haluaa, mutta on uskomattoman härskiä ja loukkaavaa suudella juuri sanan parasta kaveria. Ja siksi kiinnostaa kovasti, mikä hänet tähän ajoi. Mä vieläkin luulen että se on mamma ja pappa bakkoush jotka haluavat yousefin pysyvän tyttärestään erossa, mutta tuo suutelu osoitti silti uskomattoman huonoa harkintakykyä, jota olisi vaikea antaa anteeksi.

Yousef tuskin kovasti kyllä pyyteleekään. Ja jos mamma ja pappa bakkoush ovat kaiken takana, turha siinä on sanalle vihoitella. Etenkin kun eliaskaan ei näytä olevan tietoinen missä mennään, ja selvästi luulee vielä että siskon ja yousefin välillä on jotain.

Vierailija
68/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kolmoskauden seiskajaksossa se oli Even, joka lopussa riensi Isakin luo tajuttuaan, että kohta oikeasti menettää tämän. Ehkä ensi perjantaihin mennessä Sana vihdoin tajuaa, että hänen on myös toimittava ja nopeasti Yousefin suhteen. Ei voi loputtomiin suorittaa tuota yksinäistä kärsimysnäytelmäänsä. Jossain vaiheessa pitää antaa tilaa muille ihmisille.

Isak toki lateli Jonaksen sanelemana vaatimuksensa aika suoraan Evenille, eikä millään vertauskuvilla. Että vois se Yousefkin suoraan ilmaista mitä tahtoo, jotta Sana älyäisi toimia sen suhteen miten haluaa. 

Vierailija
69/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on muuten mietityttänyt yks juttu. Nimittäin Evan ex-bestis Ingrid. Oonko mä ainoa jonka mielestä se ei ulkonäöllisesti sovi rooliinsa? Luonnonkiharat hiukset, hoitamattomat kulmat.. Ei tuu mieleen suosittu tyttö, eikä tosiaan sopisi Jonaksen kanssa yhteen. Tätä pohdin jo ekalla kaudella :D 

Häh, suositulla tytölläkö ei voi olla luonnonkiharat hiukset ja luonnolliset kulmat?

Vierailija
70/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isak sentään tukeutui ystäviinsä ja jonaksen avulla sai tosiaan saneltua evenillekin ultimatumit, mutta tätä sanan yksinäinen soturi -leikkiä ei ole enää kivaa edes katsoa. :/

Yousef pallon kanssa: Tule ottamaan (minut). Voi herramunvereni, jos ei ton selkeämmin saa omaa haluaan kakistettua ulos.

Sana: Miksi suutelit Nooraa?

Yousef: Sana, suutelin ystävääsi koska kuvittelin ettet ollut minusta kiinnostunut.

Sana: Aijaa. Olit väärässä.

Yousef: Voinko enää mitenkään korjata asiaa?

See, wasnt that hard.

Vierailija
71/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä sanan käyttäytyminen on kaukana siitä kakkoskauden Sanasta, joka neuvoi Nooraa. Siinähän Sana nimenomaan sanoi, että pitää kuunnella muita ja ei kukaan ole ikinä täysin oikeassa ja voi tietää kaikkea yksin.

Toisten neuvominen on aina niin helppoa, eri asia toimia itse neuvojensa mukaan. 

Vierailija
72/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, suositulla tytölläkö ei voi olla luonnonkiharat hiukset ja luonnolliset kulmat?

Toki voi! Hän vaan näyttää niin kovin naapurintyttömäseltä ja jotenkin.. Ei niin suositulta :) Huolittelemattomalta. 

Vierailija
73/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtään ei Noora ihmettele, että miksi Sana ei vastaa hänen viestiinsä.

Yhtään eivät myöskään muut tytöt ihmettele, miksi Noora on jättänyt bussin.

Business as usual.

Vierailija
74/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää edes haluaisi "onnellista loppua" sanalle ja yousefille. Mun mielestä olisi parempi että se onnellinen loppu saataisiin jollain muulla tapaa kuin päätymällä yhteen. Ja jotenkin koko yhteen päätyminen tässä on niin monimutkaista ja vaikeaa, kun tyttö on m*slimi ja poika ties mikä häntäheikki.

Ymmärrän toki, että jos loppuratkaisussa pääpari ei saakkaan toisiaan, antaa se tiettyjä viestejä myös uskontoon liittyen. Blääh, nyt jotain äksöniä kehiin tai mielenkiinto lopahtaa täysin.

En myöskään ole enää sen kannalla että kauden pitäisi loppua onnelliseen seurustelun aloittamiseen. Sana ei ole valmis suhteeseen, on liian itsekäs ja sulkeutunut eli vaikka lopulta saisivatkin suunsa auki ja sanottua ääneen että ovat kiinnostuneita toisistaan niin ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa Sana olisi taas samanlainen mykkä murjottaja ja päätyisi lopulta vain ajamaan Yousefin pois. Tai näin ainakin ellei haluta ajatella että Yousefin ja Sanan rakkaus on suurempaa kuin mikään ja taianomaisesti kestää kaikki vaikeudet, kiukuttelut, epävarmuudet ja ristiriidat. 

Tällä hetkellähän uskonnolla on itse asiassa aika pieni rooli tuossa etteivät ole päätyneet vielä yhteen. Enemmän kyse on kummankin käytöksestä.. Se olisi minusta ihan ok tarina oikeastaan että vaikka uskonto ei estäisi Sanaa ja Yousefia olemasta yhdessä niin eivät muuten vaan sopisikaan yhteen. 

Vierailija
75/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muuten sara on ollut jotenkin Evan ja Ingridin välirikkoa edesauttamassa, ja evasta ja ingridistä tulisi vielä hyvät ystävät? Ingrid voisi olla pohjimmiltaan "parempi" kuin mitä kiusaaja-sara.

Vierailija
76/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtään ei Noora ihmettele, että miksi Sana ei vastaa hänen viestiinsä.

Yhtään eivät myöskään muut tytöt ihmettele, miksi Noora on jättänyt bussin.

Business as usual.

Muiden tyttöjen puolustukseksi on kyllä sanottava että kun bussitouhu aloitettiin niin juuri Sana ja Noora olivat ne jotka eivät olleet asiasta niin varauksettoman innostuneita. Noora ei ollut ensin edes tulossa mukaan ja Sana on kritisoinut perinteitä ennenkin. Tapa jolla Sana muille selitti lähtemistään ei minusta jättänyt mitään epäselvää ja Noorahan tuli mukaan vain koska Sanakin joten eikö ole luonnollista että hänkin jää nyt pois. 

Vierailija
77/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop..

Vierailija
78/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ole enää sen kannalla että kauden pitäisi loppua onnelliseen seurustelun aloittamiseen. Sana ei ole valmis suhteeseen, on liian itsekäs ja sulkeutunut eli vaikka lopulta saisivatkin suunsa auki ja sanottua ääneen että ovat kiinnostuneita toisistaan niin ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa Sana olisi taas samanlainen mykkä murjottaja ja päätyisi lopulta vain ajamaan Yousefin pois. Tai näin ainakin ellei haluta ajatella että Yousefin ja Sanan rakkaus on suurempaa kuin mikään ja taianomaisesti kestää kaikki vaikeudet, kiukuttelut, epävarmuudet ja ristiriidat. 

Tällä hetkellähän uskonnolla on itse asiassa aika pieni rooli tuossa etteivät ole päätyneet vielä yhteen. Enemmän kyse on kummankin käytöksestä.. Se olisi minusta ihan ok tarina oikeastaan että vaikka uskonto ei estäisi Sanaa ja Yousefia olemasta yhdessä niin eivät muuten vaan sopisikaan yhteen. 

Toi on muuten totta, sana ei ole vielä kypsä seurustelemaan. Jos esim vertaa nooraan, noorahan pakotti williamin puhumaan ennenkuin tämä yritti paeta taas Lontooseen. Noora oli heistä kahdesta se kypsempi, joka takoi järkeä päähän.

Sanalla on liian kova kuori, varmaan kiusaamisen takia, että hän ei varmaan edes osaa päästää lähelle. Tuo asetelma on todella kaukana hyvästä seurustelusuhteesta; ensin pitää oppia avautumaan ja luottamaan.

Vierailija
79/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isak sentään tukeutui ystäviinsä ja jonaksen avulla sai tosiaan saneltua evenillekin ultimatumit, mutta tätä sanan yksinäinen soturi -leikkiä ei ole enää kivaa edes katsoa. :/

Yousef pallon kanssa: Tule ottamaan (minut). Voi herramunvereni, jos ei ton selkeämmin saa omaa haluaan kakistettua ulos.

Sana: Miksi suutelit Nooraa?

Yousef: Sana, suutelin ystävääsi koska kuvittelin ettet ollut minusta kiinnostunut.

Sana: Aijaa. Olit väärässä.

Yousef: Voinko enää mitenkään korjata asiaa?

See, wasnt that hard.

Voi sanoa. :D

Yousef: Jos haluat minut, niin sano se. Osoita se. Lopeta tämä pelleily, missä koko ajan työnnät poispäin etkä suostu edes olemaan yhteyksissä.

Yousefille nuo vertauskuvat varmaan ovat hyvin selviä. Mutta Sanalle ei. Sana oli ihan yhtä ulkona pallovertauksessa kuin oli porkkanavertauksessakin. Ja mun mielestä Yousef kyllä huomasi eilisen klipin alussa, ettei Sana tajunnut, mihin se pallon ottaminen liittyy. Eli miksi jatkoi sitä vertauskuvilla puhumista, kun toinen ei ymmärrä ja viesti menee selvästi ohi.

Täytyy sanoa, että jos oma ihastus olisi suudellut parasta kaveria ja sitten tulee jonkin koripallovertauksen avulla vaatimaan "ottamaan hänet", niin en kyllä hiffaisi. Olisin edelleen varmaan niin tunnemyrskyissä koko tilanteessa, että hyvä kun pystyisi sen verran skarppaamaan, ettei räjähdä tai ala vollottamaan. Tuollaiset vihjailut ja vaatimukset menisivät täysin ohi, koska niissä ei ole mitään järkeä, ennen kuin se kaverin suuteleminen on käsitelty pois alta.

Vierailija
80/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tuota suhdetta muuttaisi radikaalisti se tieto, että molemmat ihan oikeasti välittävät toisistaan. Kun Sana on varma, että Yousef haluaa hänet ja Yousef on varma, että Sana haluaa hänet, on helpompi ottaa esille ne epävarmuutta aiheuttavat asiat, eivätkä ne jää muhimaan. Tuossa nyt molemmat reagoivat tosi arvaamattomasti ja oikukkaasti, kun ovat niin epävarmoja toisistaan. Kaikkein parhaitenhan noilla meni silloin, kun puhuivat vain rauhassa keskenään. Ja siinä keskustelussa oli hyvät ainekset parisuhteen rakentamiselle: kunnioitus toista kohtaan, valmius kuunnella toisen erilaisia näkökulmia, ajan antaminen toiselle... Kunhan siihen pystyvät palaamaan, niin olisi parempi lähtökohta suhteen rakentamiselle. Tällaiset mykkäkoulut ja salakielet pitäisi nyt jättää täysin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme