keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Jospa se Yousef järjestäisi treffit hämärän aikaan? Kokkaisi hyvää sapuskaa Sanalle nautittavaksi auringonlaskun jälkeen kovan viikon päätteeksi...
Jos Sanan olotilasta ei haluta paljastaa mitään, niin tähän sopisi sitten melkein uusi Briskeby-päivitys ilman Yousefia. Yousefin puuttuminen olisi aika odotettavissa, jos Elias on sanonut, ettei hän saa enää hengata Sanan lähettyvillä...
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanan olotilasta ei haluta paljastaa mitään, niin tähän sopisi sitten melkein uusi Briskeby-päivitys ilman Yousefia. Yousefin puuttuminen olisi aika odotettavissa, jos Elias on sanonut, ettei hän saa enää hengata Sanan lähettyvillä...
Ja muille pojille ja katsojille voi selittää asiaa sillä, että on uuden tyttöystävänsä kanssa.
Kylläpä ne nyt antaa odottaa... Kai tänään kumminki tulee? eihän yleensä kumminkaa oo kahta päivää ilman klippiä 👀
Jos tulee iltaklippi niin ei tarvitse käsitellä kavereiden tapaamista. Sana yksin huoneessa rukoilemassa?
Sana ja Noora puhuu aivan eri asiasta selkeästi. Huooh, olisivat nyt vaihtaneet pari muutakin sanaa! :D
Eli Noora taitaa kysellä, tietääkö Sana suudelmasta ja Sana olettaa, että Noora haluaa kertoa seurustelusta. Yousef on jutellut Nooran kanssa siitä, että hänellä ja Sanalla on ollut jotain ja Sana saattaa olla loukkaantunut suudelmasta. Ja nyt Sana taas kiistää, ettei ole kiinnostunut.
Ärsyttää, ku ei täysin ymmärrä kaikkea keskusteluissa, vaikka aika hyvän kuvan saakin, ja joutuu odottamaan käännöksiä..
Voihan, kauanko nää väärinkäsitykset vielä jatkuu, että aletaan viimein selvittää niitä :D
Eivät seurustele. Selvästi Noora kysyy vaivaantuneena siitä Karaokeillan suudelmasta, kun on saanut kuulla, että Sanalla ja Yousefillakin on ollut jotain...
Vierailija kirjoitti:
Sana ja Noora puhuu aivan eri asiasta selkeästi. Huooh, olisivat nyt vaihtaneet pari muutakin sanaa! :D
Jep, selvästi eivät ole ihan samalla sivulla :D
Mutta asiasta toiseen: https://www.instagram.com/saranors2/
Tavallaan viisasta Sanalta vuotaa viestit tuota kautta. Tosin Sara tunnistaa viestit Isakin kanssa käydyiksi, ja syyttää varmasti tätä. Sana muuten ei laittanut ollenkaan Vildeä koskevaa viestiä.
Misunderstanding still going strong... Anteeksi vain, mutta ärsyttää ettei Sana voinut kuunnella mitä Nooralla oli oikeasti sanottavana, vaan oletti vain omiaan ja tiuski! Olisi tuokin asia saatu selväksi taas hyvin helposti, jos olisi kuunnellut asian kunnolla. Luulen, että Noora on jutellut Yousefin kanssa, että tämä on kiinnostunut Sanasta ja Noora olisi kertonut tämän ilouutisen Sanalle, mutta nyt ei päästy puusta pitkälle ja taas Sana vaan kielsi kaikki tunteensa Yousefiin.
Ootteko Norjassa te jotka näätte klipit heti? Itse olen katsonut youtubesta käännettyjä versioita. Uusinta siellä ei tietty vielä ole.
Eiks Sana saanut tuon nyt näyttämään siltä, että Sara itse on lähettänyt ne kuvakaappaukset? Eli Sara luulee, että joku on hakkeroinut hänen tilinsä?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko Norjassa te jotka näätte klipit heti? Itse olen katsonut youtubesta käännettyjä versioita. Uusinta siellä ei tietty vielä ole.
Suomessa. Nrk:n sivuilta näkee kaikki klipit heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Skamin sivuilta katson Suomessa itse ainakin. Ymmärrän jotain ihan vaan ruotsia hieman osaavana ja kai tosta norjastakin on tarttunu jotain Skamin kautta :D Sitten katon myöhemmin joko youtubesta tai isak+even twittertililtä käännöksen (tonne tulee hyvin pian selitys tapahtumista).
Eli kenestäkään omasta kaverista ei laittanut haukkumaviestejä nähtäville!
Kaikkien hahmojen häpeä on oikeastaan ollut muiden tuomitseminen ja ennakkoluuloisten asenteiden omaaminen. Eva piti Jonasta ikuisena pettäjänä. Noora piti Vildeä yksinkertaisena tyhmyrinä, jonka omaksi parhaaksi on valehtelu. Hän ei myös antanut Williamille tilaisuutta selittää omaa puoltaan tappelusta ennen keskustelua Sanan kanssa. Isak ei hyväksynyt mt-ongelmaisia eikä liian homomaisia miehiä. Sana ei kohdellut Yousefia myötätuntoisesti sen jälkeen, kun kuuli ettei tämä ole uskossa. Hänet sai vain pyyhkiä pois. Kukaan ei luottanut ystäviinsä uskoutuakseen heihin, vaan kärsivät ensin yksinään.
Kaikilla on siis tuossa tietyssä asiassa paljon parannettavaa oman kautensa aikana ja varsinkin, jos haluavat saada suhteen rakkauden kohteeseensa onnistumaan. Toivottavasti siis Sanallakin alkaa nyt se henkinen kasvu pohjamudissa pyörimisen jälkeen.