Mikä tarkoitus vanhemman miehen tervehdyksellä kauniille naiselle?
Ko ihmiset on toisilleen täysin vieraita. Onko se flirttiä?
Kommentit (19)
Kuinka monta avausta täyttä paskaa sä teet tänne joka päivä?
Minulla on näkö vanhemmiten huonontunut niin paljon, että ilman laseja voin erehdyksessä tervehtiä jotain ihmisiä koska luulen niitä tutuiksi.
Tiedän, että tälläinen arkinen syy ei varmasti sinua miellytä, koska haet jotain provokaatiota, mutta joskus se syy voi olla näinkin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta avausta täyttä paskaa sä teet tänne joka päivä?
Oli kyllä ensimmäinen pitkään aikaan. Kuinka monta tällaista turhaa vastausta postaat tänne joka päivä. Vähätellen muita ihmisiä.
Sinulla on huono itsetunto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on näkö vanhemmiten huonontunut niin paljon, että ilman laseja voin erehdyksessä tervehtiä jotain ihmisiä koska luulen niitä tutuiksi.
Tiedän, että tälläinen arkinen syy ei varmasti sinua miellytä, koska haet jotain provokaatiota, mutta joskus se syy voi olla näinkin yksinkertainen.
Mikä provosointi. Kysyin onko ehkä kyse vanhasta tavasta, jota en tunne.
Olin vain utelias.
Ap
Se tarkoittaa kellonajasta riippuen joko hyvää huomenta, hyvää iltapäivää, hyvää iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa kellonajasta riippuen joko hyvää huomenta, hyvää iltapäivää, hyvää iltaa.
Myös uimalassa uimapuvut päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Ei pukeutuminen muuta sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei kukaan muu tee niin. Tavalle on varmasti jokin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet on opetettu tervehtimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaista vastaantulijaa 😂
Hän ei tervehtinyt ketään muuta.
Minä en ole vielä kovinvanhakaan herra mutta esimerkiksi kotini porraskäytävässä tai työpaikalla tervehdin pääsääntöisesti kaikkia. - Tarkoitukseni on siis vain tervehtiä; koska se on tapa. En siis kohduat tätä tapaani rahaamalla sitä esimerkiski sukupuolen tai sen perusteella on se ketä tervehtimäni henkilä minua nuorempi tai vanhempi tai työyhteisössäni hierarkisesi matalammalla tai korkeammal vaan tervehdin koska se nyt on vain tapani toimia ja käyttäytyä mutta kai tästäkin tavastani on joku syvästi loukkaantunut kun em tullut liittäneeksi tervehtimseeni mitään erityisen syvllsitä ja merkittävää.
Googlaus englanniksi tuotti tuloksen että se on flirttiä.
Kiitos tyhjästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaista vastaantulijaa 😂
Hän ei tervehtinyt ketään muuta.
Jos hän halusi tervehtiä sinua koska hän huomasi että sinä piristyt tuollaisesta eleestä.
Hohhoijaa.