keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Vierailija kirjoitti:
Tumblr ei petä :D siellä ollaan jo varmoja, että Sara kysyy Isakilta viesteistä, ja kun Isak kieltää asian, Sara kääntää epäilykset Eveniin. Ja postaa Evenin menneisyydestä, näin ollen paljastaen sen. Toisaalta tää voisi käydäkin toteen, jos se trailerin "Even saa selfietikusta" meinaisikin oikeasti sitä, eikä ollut viittaus vitosjakson Isakin loukkautumiseen. O-ou, en tykkää tästä käänteestä nyt yhtään, jos Isak saa tätä kautta tietää Evenin menneisyydestä.....
Tietääkö Sara Evenin menneisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Tumblr ei petä :D siellä ollaan jo varmoja, että Sara kysyy Isakilta viesteistä, ja kun Isak kieltää asian, Sara kääntää epäilykset Eveniin. Ja postaa Evenin menneisyydestä, näin ollen paljastaen sen. Toisaalta tää voisi käydäkin toteen, jos se trailerin "Even saa selfietikusta" meinaisikin oikeasti sitä, eikä ollut viittaus vitosjakson Isakin loukkautumiseen. O-ou, en tykkää tästä käänteestä nyt yhtään, jos Isak saa tätä kautta tietää Evenin menneisyydestä.....
Omg ja jatkan, tähän sopisi myös se kuutosjaksossa soinut "hän on hullu yms" mikä soi, kun kuvattiin Eveniä.... mä kyllä luulen, että Evenin menneisyys tulee paljastumaan, kun sitä on pohjustettu tällä kaudella kuitenkin jonkin verran....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö Sara Evenin menneisyydestä?
Ei varmaan, mutta varmaan saa sen jostain kaivettua esiin...
Mitä Sara voisi tietää Evenistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg ja jatkan, tähän sopisi myös se kuutosjaksossa soinut "hän on hullu yms" mikä soi, kun kuvattiin Eveniä.... mä kyllä luulen, että Evenin menneisyys tulee paljastumaan, kun sitä on pohjustettu tällä kaudella kuitenkin jonkin verran....
Jos Even ja Elias -paritus pitää paikkansa, niin sitten Eliaskin tulee paljastumaan ja koko juttu purasee Sanan omaan nilkkaan. Tulee loukanneeksi omaa veljeä. Tai paljastuu jotakin Yousefiin liittyvää.
Ja nyt Noora raportoi Yousefille, että sori, ei Sanalla taidakaan olla sua kohtaan tunteita. Ei ei..
Ainiin, ja myös se Even vs. Yousef - kuva mikä joskus oli instassa mutta poistettiin, voisi liittyä tähän.... Mä en usko hetkekään, että se on huvin vuoksi postattu ja poistettu. Voiei, nyt mä alan ihan täysillä uskoa, että lopussa paljastuu miten Even ja Yousef liittyvät toisiinsa ja mitä jos tuleekin ihan jotain muuta :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Noora raportoi Yousefille, että sori, ei Sanalla taidakaan olla sua kohtaan tunteita. Ei ei..
No Yousef on idiootti, jos luulee, että Sanalla ei ole mitään tunteita. Siinä keittiökohtauksessa oli niin loukkaantunut, ettei pystynyt edes katsomaan Yousefia. Eli siinä tuli harvinaisen selväksi, kuinka pahasti Yousef oli loukannut. Sana käyttäytyy juuri niin, kuin yrittäisi epätoivoisesti salata tunteitaan.
En mää ees tajunnut että Nooralla olisi ollut muita uutisia kuin se seurustelu. :D
Huh, aika fiksun keinon keksi Sana! Instagramin kautta.. Mutta nopeasti Isak laskee myös 1+1 että kuka ne sinne on vuotanut..
En kyllä millää uskoisi tuohon, että Sara olisi se joka paljastaisi Evenin menneisyyden. Ja miksi ylipäätään Even noita screenshotteja levittelisi? Eihän sillä ole mitään motiivia siihen?
Ja sitten vielä se, että mä en oikeastaan usko, että Noora oli kertomassa siitä, että tämä ja Yousef olisivat yhdessä, koska se olis liian ilmiselvää. Kaikki on taas vaan yhtä väärinymmärrystä.... Toivottavasti.
Ja ketä kiinnostaa nyt Even ja sen menneisyys :D tärkeämpiäkin asioita selvitettävänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Yousef on idiootti, jos luulee, että Sanalla ei ole mitään tunteita. Siinä keittiökohtauksessa oli niin loukkaantunut, ettei pystynyt edes katsomaan Yousefia. Eli siinä tuli harvinaisen selväksi, kuinka pahasti Yousef oli loukannut. Sana käyttäytyy juuri niin, kuin yrittäisi epätoivoisesti salata tunteitaan.
Yousef on vähän idiootti joka tapauksessa kun alun perin pussaili Nooraa. Ja silloinkin vaikutti, että Sana oli ollut jo vähän lämpenemään päin ennen tätä. Paljastuukohan tää koskaan oliko Yousefilla tuohon mitään muuta syytä kuin heikko itsekuri tai Sanan tunteiden epäily (ilman ulkopuolisten sanomisien vaikutusta).
Siis mun mielestä se oli ainakin ihan täysin selvää, että Noora ei ollut tosiaankaan kertomassa seurustelusta/pussailusta, vaan siitä että Yousef on kertonut hänelle tunteistaan Sanaa kohtaan. Miksi muuten Noora kyselisi, että pitääkö Sana Yousefista? Olisi Sana nyt kerrankin olettanut vähemmän ja kuunnellut enemmän..
Joo, ihan varmana Noora tietää, että Yousef pitää Sanasta. Voi Sana, olisit vain kuunnellut...
Tai sitten Sara epäilee Vildeä! Vildehän postasi sinne russ-ryhmään Saran tunnuksilla, ja instassa ei ole viestejä, jotka koskevat Vildeä?
Pystyykö noista Sanan julkaisemista viesteistä päättelemään, että ovat nimenomaan Isakin eikä Saran omalta tililtä kuvattuja/kaapattuja? Paljastaako esim. puhekuplien väri sen kumman tililtä otettu?
^ Joo? Tai siis jos mietit että se olisi sun oma keskustelu jonkun kanssa, sä olisit siinä Isakin paikalla ja se, kenen kanssa keskustelet, olisi Sara.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi eikö Sana nyt Nooran silmään vaikuttanu siltä, että Yousef on jo kertonut itse asiasta, ja Sana on välinpitämätön Yousefin tunteista. Jos ei Noora sitten itse epäile, et puhuvaitko samasta asiasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi eikö Sana nyt Nooran silmään vaikuttanu siltä, että Yousef on jo kertonut itse asiasta, ja Sana on välinpitämätön Yousefin tunteista. Jos ei Noora sitten itse epäile, et puhuvaitko samasta asiasta..
Jos Noora siis juttelis vielä Yousefille ja sanois ymmärtäneenä Sanalta itse Yousefin kertoneen asiasta niin luulis jollain jo alkavan raksuttaa, että onkohan tässä nyt joku väärinkäsitys.