Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
421/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huhhuh nyt! Oon kyllä innoissani kun alkaa vihdoin tapahtua

Vierailija
422/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä oikeasti!! Nyt vaan Yousana selvittelään välejään, ei enää väärinymmärryksiä, takk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana saattoi käyttää Nooran spostia ton instagramin luomiseen!! Eli sitä kautta sitten selviäisi että syypää oli muka Noora

Vierailija
424/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua siltä, että väärinymmärrykset Yousanan välillä paljastuvat vasta vikassa jaksossa ja kausi loppuu siihen, että Yousef ja Sana päättävät aloittaa tutustumisen uudestaan..

Vierailija
425/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa tänään vielä vaikka tekstaripäivitystä...

Vierailija
426/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana saattoi käyttää Nooran spostia ton instagramin luomiseen!! Eli sitä kautta sitten selviäisi että syypää oli muka Noora

Totta muuten! Voi käääk. Mutta saako instagramissa tilin pitäjän sähköpostia esiin? Välillä tulee kyllä facebookin kautta niitä ilmoituksia, että "se ja se facebook-kaverisi käyttää instagramia.", mutta saakohan tuon mailiosoitteen selville. Ja toisaalta vois kuvitella kyllä, että Nooralla olis tuo käytössä jo omalla instatilillä.

Saralla on kyllä nyt tukala paikka: jos se alkaa etsiä syyllistä, kuka on levittänyt tuon keskustelun (tai syyttää Isakia), se samalla paljastaa muille, että tuo keskustelu on totta eikä feikattu, niinkuin nyt yritti asiaa selittää. Eli Sara voi alkaa etsiä syyllistä ja samalla menettää kaverinsa, tai sitten jatkaa esittämistä ettei olisi keskusteluista tietoinen. 

Harmittaa, että Sana ei kuunnellut Nooran asiaa. Munkin korvaan se kuulosti ihan täysin siltä, että oliskin tullut hyviä uutisia Sanalle. Eli selvästi se aikaisempi Yousefin ja Nooran tapaaminen koski sitä, että Yousef sanoi pussailun olleen virhe koska on tunteita Sanaa kohtaan. Äääh, Sana, opettele kuuntelemaan muita äläkä vedä omia johtopäätöksiä heti! Laittaispa Noora vielä Sanalle viestiä perään myöhemmin.

Mä en muuten aikaisemmin ollut nähnyt tota Even vs. Yousef -liekkikuvaa (eli siis tätä: https://twitter.com/isakxeven/status/855141079213105152 ), ja muutenkin toi, kenen kanssa Even siinä kuvassa on, oli mennyt ohi. Toi on siis joskus ollut jossain esillä ja sitten poistettu? Tuohan on ihan selvä viittaus siihen, että se teoria siitä, että se ei ollutkaan Mikael, vaan Yousef, joka otti Evenin homouden raskaasti, on totta!!

Vierailija
427/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara yrittää nyt siis toistaiseksi esittää että nuo viestit on feikkejä. Mutta menee varmasti kovistelemaan Isakia, joka ei tiedä asiasta mitään. Luuletteko, että Isak osaa yhdistää asian Sanaan? He kumminkin puhuivat juuri Saran feikkiydestä. Jos sitten paljastuu, että Sara on oikeasti kirjoittanut nuo jutut ja nimenomaan Isakille, ei sinänsä olisi kaukaahaettua jos joku ehdottaisi syylliseksi Eveniä, josta on kuitenkin liikkunut paljon "hulluus" huhuja. Toinen vaihtoehto on, että Sanan kavereita epäillään, jos Sara tajuaa ettei heistä ole viestejä vaikka on heistä juoruillut.

Vierailija
428/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara yrittää nyt siis toistaiseksi esittää että nuo viestit on feikkejä. Mutta menee varmasti kovistelemaan Isakia, joka ei tiedä asiasta mitään. Luuletteko, että Isak osaa yhdistää asian Sanaan? He kumminkin puhuivat juuri Saran feikkiydestä. Jos sitten paljastuu, että Sara on oikeasti kirjoittanut nuo jutut ja nimenomaan Isakille, ei sinänsä olisi kaukaahaettua jos joku ehdottaisi syylliseksi Eveniä, josta on kuitenkin liikkunut paljon "hulluus" huhuja. Toinen vaihtoehto on, että Sanan kavereita epäillään, jos Sara tajuaa ettei heistä ole viestejä vaikka on heistä juoruillut.

Mä ainakin uskon, että Isak tulee Sanalta kyselemään ja on tosi loukkaantunut siitä, että Sana on toiminut hänen selkänsä takana tolla lailla.

Vierailija
429/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen Mean Girls ja Burn book tuosta, Sana on niinkun Regina George kun lisäs noi jutut ittestään 😂

Vierailija
430/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Even on jo käyttänyt Isakin tiliä ilman lupaa, kun postasi sen yhteiskuvan. Joten ehkä Sara sen takia ajattelee, että tekijä on sitten Even jos Isak kieltää asian.

Vierailija
431/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin uskon, että Isak tulee Sanalta kyselemään ja on tosi loukkaantunut siitä, että Sana on toiminut hänen selkänsä takana tolla lailla.

Toisaalta Isak voi jopa olla ymmärtäväinen, koska itse toimi Evan kanssa vähän samalla tavalla.

Vierailija
432/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ois kiinnostavaa! Mut en tiiä näkyykö se sähköpostiosote muka muille kun sen tilin luojalle? Ja eikö Noora ois käyttänyt sitä omaan tiliinsä, voi olla vaan yks tili/sposti

Vierailija
433/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut näitä Skam-keskusteluja täällä  jo jonkin aikaa ihan mielenkiinnosta ja oon samalla huomannut pari asiaa.

Ensinnäkin, monet tuntuvat valittavan siitä, että tää neloskausi etenee liian hitaasti. Ite oon seurannut Skamia livenä kolmoskauden alusta asti ja mun mielestä se tuntui välillä etenevän ihan yhtä hitaasti. Katsoin kolmoskauden uudelleen kun se tuli Areenaan ja silloin en tietenkään huomannut, että asiat olisivat edenneet jotenkin erityisen hitaasti. Tämä hitauden tuntu johtuu siis yksinkertaisesti vain siitä, että sellaista se on livenä katsominen on. Hyvä esimerkki kolmoskauden ''hitaudesta'' oli se, kun Evenistä ei kuulunut viikkoon yhtään mitään sen jälkeen, kun Isak laittoi viestiä siitä piirrustuksesta. Tosi pitkästyttävältä tuntui myös siinä vaiheessa, kun odoteltiin vastauksia Evenin oudolle käytökselle. 

+ Tekstiviestejä on tullu aika vähän munkin mielestä verrattuna kolmoskauteen, mutta se voi olla sen takia, että halutaan korostaa Sanan yksinäisyyttä ja sitä, että kukaan ei oikein keskustele hänen kanssaan. (Toki Sana voisi itsekin aloittaa, mutta ymmärrän kuitenkin häntä)

Toiseksi, jotkut ovat ilmeisesti jo ihan täysin menettäneet toivonsa siihen, että tällä kaudella ois onnellinen loppu. Mun mielestä on kuitenkin aika turhaa vielä tuomita tän kauden loppua, koska mitä tahansa voi vielä tapahtua. Ehkä Yousefin käytökselle onkin joku hyvä selitys, vaikka olihan Nooran suutelu tosi kusipäisesti tehty. En sitten tiedä, että onko sen ''hyvän syyn'' saaminen vain mun toive-ajattelua sillä tykkäsin siitä, mitä Sanan ja Yousefin välillä oli kauden alussa. Mutta tosissaan, kaikelle voi löytyä ihan hyvä ja looginen selitys. Muistan kuinka kolmoskaudellakin kaikki ajatteli sen Evenin ja Sonjan suutelun jälkeen, että ei tää tästä enää paremmaksi muutu, mutta kuinkas kävikään! On myös huvittavaa jälkeenpäin muistella sitä, kuinka Twitterissä ja Tumblr:ssa oli teorioita jopa siitä, että Even olis joku salamurhaaja kun hän käyttäytyi niin oudosti.. 😂😂 Sille oudolle käytöksellekin löytyi lopulta ihan looginen selitys! 

Uskon, että tällä kaudella tulee olemaan onnellinen loppu, päätyvät Sana ja Yousef sitten yhteen tai eivät. Uskon onnelliseen loppuun ihan vain senkin takia, että tää kausi päättää koko sarjan. On myös totta, että jaksoja on enää tosi vähän jäljellä ja selvittämättömiä asioita on PALJON. Oon kuitenkin tätä sarjaa katsoessa huomannut myös sen, että Andem on taitava kirjottamaan juonen kannalta merkittäviä ja joskus tosi informatiivisiakin klippejä. Kolmoskaudellakin O Helga Natt-klippi kesti vain sen reilut kuusi minuuttia, mutta se tuntui muuttavan kaikki asiat paremmin päin :) 

Älkää siis ihmiset vielä menettäkö toivoa! 

+ Vertailin tässä kolmos- ja neloskausia sen takia, koska ne on ainoat kaudet, joita oon seurannu livenä ja nähnyt kaikki lisämateriaalit yms. 

Haluaisin vielä lisätä tähän mun kommenttiin sen, että pakko myöntää, että muakin ärsyttää Nooran iso rooli tässä kaudessa. Mutta mitä jos Sana kokeekin jäävänsä jollain tavalla Nooran varjoon ja on turhautunut ja kyllästynyt siihen? Ja tämän takia Nooraa käsitellään paljon tässä kaudessa, jotta katsojatkin turhautuvat ja kyllästyvät häneen ja näin Andem saa meidät kokemaan samanlaisia tunteita kuin Sana. 

Vierailija
434/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Isak voi jopa olla ymmärtäväinen, koska itse toimi Evan kanssa vähän samalla tavalla.

Totta tääkin, mutta mä veikkaan silti että ensireaktio ois suuttua, kuka nyt tollasesta tykkäis. Mutta toivotaan, ettei siitä sen isompaa draamaa tule vaan puhuisivat asiat vaan halki 😬

Vierailija
435/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuntua siltä, että väärinymmärrykset Yousanan välillä paljastuvat vasta vikassa jaksossa ja kausi loppuu siihen, että Yousef ja Sana päättävät aloittaa tutustumisen uudestaan..

Ei, kyllä perjantaina on Yousanan kohtaaminen, jossa tunnustavat tunteensa.

Yousef tietää jo, että Sana on vahvoja tunteita häntä kohtaan. Reaktio suudelman jälkeen paljasti. Lisäksi Elias varmaan kovistelee Yousefia Noorasta ja siinä paljastuu, että Sana on jo tunnustanut tunteensa Yousefia kohtaan veljelle. Elias aivan varmasti kertoo Yousefille, että hän typerä meni kehumaan Yousefia siskolle, kun luuli tämän olleen myös kiinnostunut Sanasta. Ja Noorahan ei usko enää mitään Sanan kieltämisiä. Noora selvästi tietää, että Sana valehtelee hänelle siitä, miksi ei voi tavata. Miksi hän uskoisi Sanaa tuon kiivaan kieltämisenkään suhteen enää?

Mutta seuraava shokki tulee olemaan tuo Yousef vs. Even -asetelma. Jos Sara tosiaan alkaa epäillä Eveniä, kostaa hän Evenille levittämällä tietoja hänen romahduksesta Bakkassa. Ja siinä tulee ilmi Yousefin osuus Evenin romahtamiseen. Tämä tulee olemaan se syy, miksi Sana ja Yousef vielä joutuvat vaikeuksiin tunteidensa kanssa. Sanalle paljastuu, että Yousef olikin ollut suvaitsematon osapuoli, ja siksi luopui uskostaan. Mikaelilla ei ollut mitään osaa Evenin FB-kirjoitteluun ja K*r**ni-pakkomielteeseen.

Vierailija
437/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut näitä Skam-keskusteluja täällä  jo jonkin aikaa ihan mielenkiinnosta ja oon samalla huomannut pari asiaa.

Ensinnäkin, monet tuntuvat valittavan siitä, että tää neloskausi etenee liian hitaasti. Ite oon seurannut Skamia livenä kolmoskauden alusta asti ja mun mielestä se tuntui välillä etenevän ihan yhtä hitaasti. Katsoin kolmoskauden uudelleen kun se tuli Areenaan ja silloin en tietenkään huomannut, että asiat olisivat edenneet jotenkin erityisen hitaasti. Tämä hitauden tuntu johtuu siis yksinkertaisesti vain siitä, että sellaista se on livenä katsominen on. Hyvä esimerkki kolmoskauden ''hitaudesta'' oli se, kun Evenistä ei kuulunut viikkoon yhtään mitään sen jälkeen, kun Isak laittoi viestiä siitä piirrustuksesta. Tosi pitkästyttävältä tuntui myös siinä vaiheessa, kun odoteltiin vastauksia Evenin oudolle käytökselle. 

+ Tekstiviestejä on tullu aika vähän munkin mielestä verrattuna kolmoskauteen, mutta se voi olla sen takia, että halutaan korostaa Sanan yksinäisyyttä ja sitä, että kukaan ei oikein keskustele hänen kanssaan. (Toki Sana voisi itsekin aloittaa, mutta ymmärrän kuitenkin häntä)

Toiseksi, jotkut ovat ilmeisesti jo ihan täysin menettäneet toivonsa siihen, että tällä kaudella ois onnellinen loppu. Mun mielestä on kuitenkin aika turhaa vielä tuomita tän kauden loppua, koska mitä tahansa voi vielä tapahtua. Ehkä Yousefin käytökselle onkin joku hyvä selitys, vaikka olihan Nooran suutelu tosi kusipäisesti tehty. En sitten tiedä, että onko sen ''hyvän syyn'' saaminen vain mun toive-ajattelua sillä tykkäsin siitä, mitä Sanan ja Yousefin välillä oli kauden alussa. Mutta tosissaan, kaikelle voi löytyä ihan hyvä ja looginen selitys. Muistan kuinka kolmoskaudellakin kaikki ajatteli sen Evenin ja Sonjan suutelun jälkeen, että ei tää tästä enää paremmaksi muutu, mutta kuinkas kävikään! On myös huvittavaa jälkeenpäin muistella sitä, kuinka Twitterissä ja Tumblr:ssa oli teorioita jopa siitä, että Even olis joku salamurhaaja kun hän käyttäytyi niin oudosti.. 😂😂 Sille oudolle käytöksellekin löytyi lopulta ihan looginen selitys! 

Uskon, että tällä kaudella tulee olemaan onnellinen loppu, päätyvät Sana ja Yousef sitten yhteen tai eivät. Uskon onnelliseen loppuun ihan vain senkin takia, että tää kausi päättää koko sarjan. On myös totta, että jaksoja on enää tosi vähän jäljellä ja selvittämättömiä asioita on PALJON. Oon kuitenkin tätä sarjaa katsoessa huomannut myös sen, että Andem on taitava kirjottamaan juonen kannalta merkittäviä ja joskus tosi informatiivisiakin klippejä. Kolmoskaudellakin O Helga Natt-klippi kesti vain sen reilut kuusi minuuttia, mutta se tuntui muuttavan kaikki asiat paremmin päin :) 

Älkää siis ihmiset vielä menettäkö toivoa! 

+ Vertailin tässä kolmos- ja neloskausia sen takia, koska ne on ainoat kaudet, joita oon seurannu livenä ja nähnyt kaikki lisämateriaalit yms. 

Haluaisin vielä lisätä tähän mun kommenttiin sen, että pakko myöntää, että muakin ärsyttää Nooran iso rooli tässä kaudessa. Mutta mitä jos Sana kokeekin jäävänsä jollain tavalla Nooran varjoon ja on turhautunut ja kyllästynyt siihen? Ja tämän takia Nooraa käsitellään paljon tässä kaudessa, jotta katsojatkin turhautuvat ja kyllästyvät häneen ja näin Andem saa meidät kokemaan samanlaisia tunteita kuin Sana. 

Mäkin luulen, että tää on tehty just noin ja on tarkotuskin että Noora turhauttaa. Veikkaan, että Sana on kateellinen siitä, että heillä on aika samanlaiset arvot (ei juo jne) mutta Nooraan suhtaudutaan ihan eri tavalla. Hänen arvoja kunnioitetaan kun taas Sanaa kohtaan ollaan ennakkoluuloisia uskonnon takia. Ja toi Yousef-juttu nyt tietenkin, kaunis blondi kaveri vie sun ihastuksen... Ja asiaa vaan pahentaa se että he ovat niin hyviä kavereita. Kelasin aluksi, että Noora on mukana vaan kun on Andemin lemppari, mutta nyt uskon että tuo on ihan huolella suunniteltu.

Vierailija
438/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Even on jo käyttänyt Isakin tiliä ilman lupaa, kun postasi sen yhteiskuvan. Joten ehkä Sara sen takia ajattelee, että tekijä on sitten Even jos Isak kieltää asian.

Niimpä, ja lisäksi samassa keskustelussa Isak kutsui Saraa ensirakkaudekseen. Joten porukka voi luulla, että Even on kateellinen Saralle ja siksi haluaa aiheuttaa tälle ikävyyksiä...

Vierailija
439/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se oiskin oikeen ystävän teko Sanalta, jos nyt lavastaa ystäviään noiden viestien vuotajiksi. Etenkin, kun Isak ja Noora on pitäneet Sanan puolia alusta saakka. 

Vierailija
440/1079 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se oiskin oikeen ystävän teko Sanalta, jos nyt lavastaa ystäviään noiden viestien vuotajiksi. Etenkin, kun Isak ja Noora on pitäneet Sanan puolia alusta saakka. 

En usko, että lavastaa. Jos Sana olis noin kusipäinen, niin varmasti olisi sitten paljastanut kavereihinkin liittyvät juorut, jotta saa mahdollisimman monen Saraa vastaan. Selvästi halusi välttää kavereiden sotkemisen asiaan.

Sana käyttää sitä sähköpostia Williamin tavoittamiseen, jos käyttää.