Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
1/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle. Mitä kirjoitin toisaalla: Eihän tuo nyt niin mennyt, että Sana olisi jo antanut anteeksi. Yousef vaan tietää miten käsitellä Sanaa, milloinkas tämä suostuisi koriksessa häviämään. Tuosta on sitten helpompi edetä siihen asioiden selvittelemiseen

Vierailija
2/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siniset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olafiaklinikken näyttää tällä kaudella hiljentyneen.. Ehkä se sitten johtuu pepsi-max jenteistä, joihin vilde ainakin haluaa samaistua.

Vierailija
4/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuitenkin olla, että Elias ei ole puhunut pahaa sanan selän takana? Koska mäkin sain tosta äskeisestä keskustelusta sellaiset vibat, että Elias ja yousef olisivat puhuneet sanasta ja Elias vähän Niinkuin varoitteli että sana osaa sitten olla helvetillinen, varoituksen sana.. Ehkä eliaskaan ei tiedä mitään yousefin ja Nooran suudelmasta!

Mutta, jos näin, kuka on puhunut pahaa sanan selän takana? Voisiko olla, että sanan vanhemmat sitten kuitenkin? Jos ovat sanoneet, että yousefilla ei ole enää asiaaa bakkousheille jos yousef jatkaa sanan kanssa flirttailua? Ja sitten pappa bakkoush on ilahtunut nähdessään koko porukan yhdessä heidän keittiössään, eli hän ymmärtää että yousef ei enää "haihattele" sanan perään. Ja Elias olisi autuaan tietämätön tuosta kaikesta, hänhän keittiökohtauksessa näytti olevan kanssa ymmällään isän tokaisusta miten porukka on taas koossa, ja sanoi että "kuten aina".

Vierailija
5/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea talo, ruskeat verhot...

Vierailija
6/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä niin vihanen jos Vilde kuvataan loppuun asti noin tyhmänä. Toivottavasti Sanan puheet Vilden sisukkuudesta kakkoskaudelta pitäisi vielä paikkansa ja saadaan pian joku kohtaus missä nähdään hänet vähän paremmassa valossa.

Vierailija
7/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nosti esille sen, että Sana ja Elias ovat selvästikin puhuneet siitä tappelusta, mutta sitä ei ole näytetty katsojille. Koko ajan kuitenkin viitataan siihen, että Sana tietää jotain tappelusta (vaikkakin vain Eliaksen kertomana). Skamin koko idea on se, että katsojat pääsevät päähenkilön pään sisälle ja katsojilla pitäisi olla samantapainen kokonaiskuva tapahtumista kuin päähenkilölläkin. Kuitenkin nyt katsojat pidetään tarkoituksella pimennossa tosta tappelusta.

Sama tapahtui eilisessä klipissä, kun katsojille ei näytetty kaikkia niitä viestejä, jotka Sana kuvasi. Sanan ilmeistä päätellen siellä kuitenkin oli jotain vielä pahempaa/yllättävämpää kuin se viesti, joka näytettiin. Koko ajan ollaan yksi askel jäljessä, kun ei tiedetä kaikkea, mitä Sana tietää.

Vierailija
8/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa varma, että kun noita mamma ja pappa bakkousheja syötetään jatkuvasti mukaan tarinaan, heille on annettu muutakin roolia kuin sivustahymistelijä. Eivätköhän he ole olleet sabotoimassa sanan ja yousefin orastavaa suhdetta. Ehkä se flaska-heitto oli vielä yousefille suunnattu inside-läppä, jotta tosiaan tajuaa pysyä heidän hyvän perheen uskovasta tyttärestä viinapulloineen kaukana.

Vierailija
9/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mikä " keskustelu" taas.

Vierailija
10/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pestä keltaiset verhot? Käykö valkuainen?

Vierailija
11/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus mikä " keskustelu" taas.

Niin, voisitko kertoa mitä vikaa? Voi jessus mikä kommentti taas. :)

Vierailija
12/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen uusi klippi ilman, että mitään "oikeaa" tapahtuisi.

Mulla alkaa jo vähän mennä usko tämän kauden kanssa. Jos seuraava klippi on vielä tällaista jaarittelua, on turha odottaa että kausi olisi kokonaisuudessaan lähellekään yhtä hyvä kuin aikaisemmin - joko monta asiaa jää ihan avoimeksi tai sitten juttuja käydään hirveellä vauhdilla läpi niin, ettei meinaa edes mukana pysyä. En oikein ymmärrä sarjan tekijältä tätä ratkaisua, että kolmasosa kaudesta sisällötöntä odottelua, että jotain tapahtuisi.

Vierailija
13/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla koko kausi yhtä turha yritys kuin mitä keskustelu täällä. So long, mitä sitä turhaa jatkamaan kun on tehty näin hiton vaikeaksi kaikkine kommentteja poistelevine vajakkeineen. Happy now?

Vierailija
14/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta toisella katselukerralla, että Sana lähetti fb:ssä I love science- linkin nimenomaan, jotta Isak avaisi face-tilinsä. Eli oli ihan valmiiksi suunnitellut, miten hoitaa asian ilman että tarvitsee kertoa Isakille :-(

Vierailija
15/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa jo vähän mennä usko tämän kauden kanssa. Jos seuraava klippi on vielä tällaista jaarittelua, on turha odottaa että kausi olisi kokonaisuudessaan lähellekään yhtä hyvä kuin aikaisemmin - joko monta asiaa jää ihan avoimeksi tai sitten juttuja käydään hirveellä vauhdilla läpi niin, ettei meinaa edes mukana pysyä. En oikein ymmärrä sarjan tekijältä tätä ratkaisua, että kolmasosa kaudesta sisällötöntä odottelua, että jotain tapahtuisi.

Mä taas olin iloinen tän päivän klipistä! Viime viikkoon verrattuna ainakin. Tulihan siinä jo enemmän juttuja selväksi, Yousef yrittää päästä takaisin Sanan lähelle, Sana on vihainen Eliakselle joka löi Isakia jne

Vierailija
16/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olin iloinen tän päivän klipistä! Viime viikkoon verrattuna ainakin. Tulihan siinä jo enemmän juttuja selväksi, Yousef yrittää päästä takaisin Sanan lähelle, Sana on vihainen Eliakselle joka löi Isakia jne

Eihän tuo nyt käytännössä edennyt yhtään mihinkään suuntaan. Sanan vihaisuus Eliasta kohtaan oli jo tiedossa, Yousefin touhuilut taas yhtä tyhjän kanssa, ei voi tietää mitä tarkoitti... Vasta sitten kun Sana rupeaa kostotoimiin (eli niihin porkkanan pureskelujuttuihin) tai puhuu oikeasti fiiliksistään jonkun kanssa tai muuta oikeasti merkittävää, voidaan sanoa, että sarja etenee. Ennen sitä pelkkää odottelua, ei tuo mykkäkoulu ja kiukuttelu mitään uutta ole.

- 13

Vierailija
17/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi koko loppukausi ole pelkkää odottelua. Ne sotatoimet joita ekan jakson robyn-biisissä vilauteltiin, voisivat jo alkaa konkretisoitumaan.

Vierailija
18/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa miten hyvin noi biisin sanat taas sopii:

I had to bust up the silence

You know you gotta stick by me

Soon as you see the text, reply me

I don't wanna spend time fighting

We've got no time

And that's why I need a one dance

Vierailija
19/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta toisella katselukerralla, että Sana lähetti fb:ssä I love science- linkin nimenomaan, jotta Isak avaisi face-tilinsä. Eli oli ihan valmiiksi suunnitellut, miten hoitaa asian ilman että tarvitsee kertoa Isakille :-(

Totta! Ajattelin eka et se on vaan oikeesti Sanan tapa auttaa :/

Vierailija
20/1079 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulkitsitte ton Eliaksen vikan kommentin? Siitähän tavallaan voisi päätellä, että Yousef tykkää Sanasta ja Elias tietää tämän? Mikä selittäisi Sanan pitkän katseen lopussa?