Jos luukalvo on särkynyt jalasta
Mikä auttaa kipuun? Tavis burana 600mg+panadol 1g ei auta. Jalkojen päällä pitää olla koko päivä. Voiko saada tuhdimpaa kipulääkettä tai voiko asialle tehdä jotain? Töissäkin pitäisi käydä ja on käytykin, mutta kipu on kova.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=jal00123
Tämä ei liity jalkapohjaan vaan vedin vesurilla sääreen oikein kunnolla metsähommissa.
Kuinka kauan olit sairaslomalla?
En yhtään. Päivystyksessä ulkomaalainen lääkäri tikkari ensin lihaksen ja sitten ihon. Kuvia ei otettu.
Tämä taitaa olla provo :D Jos ei ole niin menehän uudelleen lääkäriin.
Mitä provoa tässä? Lääkäri kysyi mitä tapahtui? Kerroin. Hoitsu putsasi haavan ja veret, lääkäri kursi ensin lihaksen tikeillä ja lopuksi ihon. Röntgenkuvia ei otettu, sairaslomaa ei tarjottu. Virolaista perää kuului lääkäri olevan ja nimestä päätellen.
Tarjottu? Yleensä kysytään mitä teet työksesi. Jos ei kysytä niin kysyt itse pitääkö jalkaa pitää levossa vai voiko sitä kuormittaa töissä 8-10 h putkeen. Ilmeisesti ei voi kun et pysy edes särkylääkkeillä säryttömänä.
Oikea ranne murtui sairaslomaa 5 viikkoa.
Ei kysytty ammattia tai työtä. Sairaslomaa en itse pyydä, luulisin että lääkäri tietää milloin ihminen ei ole kunnossa.
Mistä se lääkäri tietää oletko edes töissä, jos et itse kerro? Lopputuloksesta kärsit itse.
Tilasin nyt ajan yksityiselle lääkärille ens viikoksi, jos sieltä sais edes jotain tujumpaa troppia. Sairaslomaa en edes halua, töitä on enemmän kuin ehtii tekemään. Kai se tästä järjestyy niinkuin asiat aina.
Ei kysytty ammattia tai työtä. Sairaslomaa en itse pyydä, luulisin että lääkäri tietää milloin ihminen ei ole kunnossa.