Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitut*aa! Muutettiin omakotitaloon, kun vaimo halusi oman pikku puutarhan pihaan. Arvatkaa, miten kävi?

Vierailija
27.05.2017 |

No siellähän se piha ja kasvit hoitamattomana metsittyy ja rehottaa, kun se "romanttinen" puutarhanhoitotyö ei vaimoa niin kiinnostakaan, vaan Facebook kiinnostaa enemmän.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä. Istun puutarhatamineet päällä tällä koneella juuri nyt. Auts osui ja upposi joten taidanpa jättää tämän palstailun tähän ja lähteä istutushommiin.

Vierailija
22/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö olisi itse halunnut muuttaa omakotitaloon? Vaimo raahasi sinut sinne väkisin? Heräsit yhtäkkiä omakotitalosta, etkä tiedä, miten olet sinne joutunut?

Miten se häiritsee sinua henkilökohtaisesti, ettei vaimo ole joka valvelillaoloaikaansa puutarhaa hoitamassa? Onko puutarha niin ylikasvanut, ettei sinne voi mennä tai se on muuttunut vaaralliseksi perheenjäsenille? Millaista työttä siellä olisi joka päivä tehtäväksi?

Olen luulut, että ne kasvit istutetaan kerran ja sen jälkeen hoitao tarvitaan silloin tällöin, muttei joka päivä ja kellon ympäri. Olet myös itse parhaillaan netissä. Miksi et itse hoida puutarhaa, jos se sinua häiritsee niin kovasti? Ehkäpä vaimosi nauttii nimenomaan puutarhan katselusta, se olisi minulle se pääjuttu. Miksi et anna vaimon nauttia puutarhasta hänen omalla tavallaan?

Voin kuvitella sieluni silmin jonkun uusfeministin naputtelemassa tätä tekstiä puhisten ja vaahtokupla suupielessä. Uskomaton kasa höyryävää sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mikään tosiaan varoittanut etukäteen? Eikö face jne kiinnostanut aiemmin? Ok-taloa ei kannata hankkia, jos molemmat eivät ole siihen sitoutuneita. Se vaatii tiettyä toimeliaisuutta, jota meillä ei kummallakaan ole, mutta tiedetään se itsekin :D

Just näin. Jos tykkää käydä salilla kolme kertaa viikossa, töiden jälkeen rentoutua tai pelailla, illalla istua sohvan nurkassa lukemassa, viikonloput veneillä tai moottoripyöräillä, ja lomat matkustella, ei todellakaan kannata hankkia omakotitaloa.

Vierailija
24/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä robottiruohonleikkuria äläkä uhraudu napinpainalluksesta -aikuinen mies.

Vierailija
25/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin muistanut kysyä etukäteen haluaako vaimo hoitaa puutarhan itse vai haluaako hoidetun puutarhan.

Vierailija
26/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-talon työmäärä on oikeast ihan tolkuton. Sopisi vain vetreille eläkeläisille. Työssä käyvälle pitkämatkalaiselle ja reissuhommia välillä tekevälle tää on @#*^sta.

Vierailija
27/27 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok-talon työmäärä on oikeast ihan tolkuton. Sopisi vain vetreille eläkeläisille. Työssä käyvälle pitkämatkalaiselle ja reissuhommia välillä tekevälle tää on @#*^sta.

Samaa mieltä. Juuri käytin rautakauppaan, multaan ja taimiin kaiken mitä tilistä oli jäljellä. Kymmenen vuotta vanha kukkapenkki pitää uudistaa, terassia kunnostaa, nurmikonreunat kantata uudelleen, pensasaidasta on monta metriä kuollut, katajia ja tuijia paleltunut ja/tai kuivunut, puutarhakalusteet maalattava ja grillin kuluneet osat uusittava. Muurahaiset myrkytettävä ja niiden vääntämä muuri oikaistava, sammalet ruopsutettava ja nurmikko leikattava ja trimmeröitävä.

Ja tää oli lähimmän kahden viikon sisään. Lisää tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän