Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies kutsui kylään, lapset kotona!
27.05.2017 |
Menisitkö ekoille treffeille miehen kotiin myöhään illalla, lasten mentyä nukkumaan? :D
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En. En tapailisi miestä jolla on enemmän kuin 1 lapsi.
Mä en usko että mä päätyisin siihen tilanteeseen jossa mun pitäisi miettiä tuota.. Hyi.
Noh... En mennyt minäkään.
Ja kiinnostus kyllä miestä kohtaan loppui.
Injottava ajatus, että mies kutsuu ihan tuntemattomia naisia kotiin treffeille, silläaikaa kun lapset nukkuu toisessa huoneessa!
Alue: Aihe vapaa
Menisin, jos haluaisin tulla raiskatuksi.