Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papilloomavirus ja herpes

Auttakaa
27.05.2017 |

Mulla alkuvuodesta todettiin herpes genitaalialueilla. Oli todella kipeä ja puhkesi aina stressistä, ja oli siis oikeesti aktiivisena varmaan ekat 4kk kunnes rauhottui. Joskus teininä multa on poistettu loop-sähköhoidolla solumuutoksia kohdusta, ja tuli tosi syyllinen olo viimekerralla gynekologi käynnillä. Tiiän että aivan todella järkyttävää on se, että mulla ne molemmat virukset on, ja että näin nuorena vielä. Mä en saanut vaan vastausta tähän, että onko mulla ollut se papillooma sieltä solumuutoksista asti, ja nyt puhjennut kondyloomana rajun herpeksen jälkeen. Aloin seurustella noin puoli vuotta sitten vakikumppanin kanssa, ja nämä kaikki ongelmat alkoivat 2-3kk ensimmäisen ehkäisyttömän seksikerran jälkeen. Mua ahdistaa, tuntuu ihan että eläis jotain painajaista tällä hetkellä. Wartecin aloitin 3pv sitten, nyt pidän 4pv taukoa ja sitten taas, jos noi kondyloomat ei oo hävinnyt. Oon ihan superpettynyt itteeni ja shokissa, kun en saanut siltä gyneltä todellakaan tietooni että tää on niinsanotusti loppuelämän tuomio. Jostain luin myös, että jos papillooma on piilevänä, voi joku toinen virus, mun tapauksessa nyt se herpes, laukasta ton uusiksi. Oon ihan rikki. Ja varmasti ainoo joka ittensä saanu 21vuotiaana tähän tilanteeseen 😥

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi