Mies valitti yöllä humalassa lihomisestani ja siitä miten olen pilannut elämänsä, tänä aamuna yritti halailla kuin ei mitään
Inhottaa koko ukko ja tekisi mieli vai ähteä johonkin , kunhan keksisi minne!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha ei hitto nauroin tuota apn kuvausta mitä se mies teki 😂😂😂😂😂 Ehkä sil oli laskuhumala, jos kerta ei ollut niin paljoa sitä alkoholia tai sit se vaan vittuili, ja humalassa unohti että vaimoa kohdellaan eritavalla kuin kaveria?
Tai sitten sillä on joku kriisi. Mutta helkutin huvittava jokatapauksessa 😂
Joo, mä luulin et ois ollut paljon pahempikin haukkuminen. Noi kokemukset , että itse tekee enemmän ja on se antava osapuoli ja että ei saa tukea omassa elämässään samalla kun tuntee tukevansa toista, on tosi yleisiä parisuhteessa. Ja kännissä ne moninkertaistui 😀😀😀
Ota koira alat liikkua sen kanssa joka päivä ja puhut sille kuin hoidat peset ja huomaat että olet hoikka. Et syö mitään missä on rasvaa sokeria kermaa maitojauhetta juustoja öljyjä. Porkkanaraastetta. Miehesi saa sen jälkeen hoitaa itsensä . Keväällä pestään ikkunat meidän kulttuurissa.
Mikä ap:n mielestä on humalajuomista, jos mäyräkoiran vetäminen ei sitä ole? Siinä on vakka kantensa valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Mieti miltä tuntuisi, jos keskituloinen mies päättäisi että ei mene töihin enää koskaan. Siltä tuntuu miehistä naisen lihominen.
Ei helvettį miehinen mies voi kirjoittaa tällaista skeidaa! Paljpnko olet itse lihonut, kasvattanut etureppua ja roikkopersettä?
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, mies ei edes ollut missään räkäkännissä! Oli juonut illan aikana mäyräkoiran , ihan kotosalla siis oli. Lapset olivat mummilassa yötä ja minä nukuin migreeniä pois yläkerrassa... Heräsin 21.00 kun mies avasi makkaron oven, huusi "HALOO" ja alkoi sitten valittaa siinä pimeässä seisten miten onneton hän on ja väsynyt ja miten minusta ei ole mitään apua, että nytkin hän pesi ikkunat kun minä nukuin ! Kun mutisin että "mullahan sattu päähän" tiukaisi "siinhän sua sattuu aina. Sattuu kuule minuakin vaikka minne, en vain puhu siitä. heh heh. mites nyt suu pannaan" jne .
No, menin sitten alakertaan syömään jolloin mies tuli perässä, kietoi kädet ympärilleni ja kysyi "huh oletko raskaana? Pitää tehdä sulle salaattia!" Ärtyneenä söin ja menin takaisin yläkertaan, minne kuului miehen paasausta alakerrasta. Naureskeli ja hoki jotain " niin se menee" ja "
Keski-iän kriisi ja elämän rajallisuuden ymmärtäminen? Ruuhkavuodet ja unohdettu parisuhde? Itsellä ollut samoja ajatuksia liittyen avioliittoon, mutta syyt erilaiset. Humalassa joskus meinaan sanoa ääneen, mutta olen saanut pidettyä suuni kiinni ja seuraavana päivänä muistanut sitten ne kaikki hyvät asiat joiden vuoksi haluan jatkaa ja yrittää. Niitä on kuitenkin enemmän.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi tämän naisen olisi pitänyt KIITTÄÄ miestä ikkunanpesusta? Ihan kuin hän olisi tehnyt naiselleen palveluksen tekemällä naisen työtä?? Yhteinen koti, yhteiset ikkunat, yhteiset työt. Miksi pitää kiittää siitä että toinen tekee jotain yhteisen kodin eteen, eikö se nyt ole päivänselvä asia, vaikka isäntä ei tuossa huushollissa selvä ollutkaan. Miehet aina vaatii kiitosta peruskotitöistä mutta naista ei kyllä koskaan siitä kiitetä että pitää huushollin asuttavana, nehän on niitä naisten töitä, jotka naisilla on geeneissä :D
Vanha keskustelu, mutta meillä on ainakin tapana kiittää toista tehdyistä asioista. Oli ne sitten siivoukseen tai lapsiin liittyviä. Kuuluu mielestäni hyviin tapoihin ja kertoo, että tehty asia on huomattu ja sitä arvostetaan.
Lapset poissa, mies pessyt ikkunat, AP nukkui illan = ei parisuhdeaikaa. Miestä harmitti ja purki sen humalassa noin.
Kyllähän se sattuu, kun tajuaa, että on pilannut puolisonsa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, mies ei edes ollut missään räkäkännissä! Oli juonut illan aikana mäyräkoiran , ihan kotosalla siis oli. Lapset olivat mummilassa yötä ja minä nukuin migreeniä pois yläkerrassa... Heräsin 21.00 kun mies avasi makkaron oven, huusi "HALOO" ja alkoi sitten valittaa siinä pimeässä seisten miten onneton hän on ja väsynyt ja miten minusta ei ole mitään apua, että nytkin hän pesi ikkunat kun minä nukuin ! Kun mutisin että "mullahan sattu päähän" tiukaisi "siinhän sua sattuu aina. Sattuu kuule minuakin vaikka minne, en vain puhu siitä. heh heh. mites nyt suu pannaan" jne .
No, menin sitten alakertaan syömään jolloin mies tuli perässä, kietoi kädet ympärilleni ja kysyi "huh oletko raskaana? Pitää tehdä sulle salaattia!" Ärtyneenä söin ja menin takaisin yläkertaan, minne kuului miehen paasausta alakerrasta. Naureskeli ja hoki jotain " niin se menee" ja "oli elämä, ei ole enää heh heh" .
Tänä amuna sitten kahvia keittäessäni tuli mutisemaan "huomenta kulta" ja koetti halata. Niinkuin ei olisi yöllä antanut ymmärtää, miten onneton on kanssani!
ap
Haittaako jos nauroin miehen letkautuksille? Ei tarkoita että hyväksyn miehen käytöstä.
Tarkoitti joka sanna vaikka vetää känninnpiikkiin.
lähde. Ei muuta, en ikinä vois elää ihmisen kanssa joka ajattelis noin musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tasapuolisuuden nimissä sinun kannattaisi lukea oma teksti. Oli hän selvin tai ei, niin migreenissä ärtyneesti torjuit hänet tekstisi aikana jo 3 kertaa.
1. Hän pesi ikkunat ja sinä muistutit vain sinun ongelmista, olisit kiittänyt.
2. Mies huolissaan sinun käytöksestä ja pohtii, mikä muu kuin päänsärky vaivaa. Epäilee jopa raskautta ja sinä osoitat hänen huolenpitonsa olemalla ärtynyt.
3. Tuli aamulla osoittamaan hellyyttä ja taas torjuit, koska loukkaanuit kohtien 1 ja 2 vuoksi.Minä olisin ollut liitossani onnellinen, jos mies olisi edes mäyriksen jälkeen avautunut ja vapaaehtoisesti pyytämättä halannut. Ja kyllä minulla on vaikeita migreenikohtauksia n. 5x vuodessa ja silloin en pääse edes alakertaan syömään. Minun mieheni vain mökötti, koska tiesi, ettei migreenin takia ei saa vaapukkaa. Ei häntä kiinn
12 kaljan jälkeen ikkunanpesu ei minusta kuulosta siltä, että tulis puhdasta/pitäs kiittää.
Tsekkaa aloituksen päiväys.