Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitti yöllä humalassa lihomisestani ja siitä miten olen pilannut elämänsä, tänä aamuna yritti halailla kuin ei mitään

Vierailija
27.05.2017 |

Inhottaa koko ukko ja tekisi mieli vai ähteä johonkin , kunhan keksisi minne!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 21.00 on vielä täysin valoisaa.

Nyt on toukokuun loppu, ikinä ei ole pimeää. Mutta, on olemassa maaginen keksintö nimeltään pimennysverho, jolla sisälle saa pimeän tilan taiottua.

Vierailija
22/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasapuolisuuden nimissä sinun kannattaisi lukea oma teksti. Oli hän selvin tai ei, niin migreenissä ärtyneesti torjuit hänet tekstisi aikana jo 3 kertaa.

1. Hän pesi ikkunat ja sinä muistutit vain sinun ongelmista, olisit kiittänyt.

2. Mies huolissaan sinun käytöksestä ja pohtii, mikä muu kuin päänsärky vaivaa. Epäilee jopa raskautta ja sinä osoitat hänen huolenpitonsa olemalla ärtynyt.

3. Tuli aamulla osoittamaan hellyyttä ja taas torjuit, koska loukkaanuit kohtien 1 ja 2 vuoksi.

Minä olisin ollut liitossani onnellinen, jos mies olisi edes mäyriksen jälkeen avautunut ja vapaaehtoisesti pyytämättä halannut. Ja kyllä minulla on vaikeita migreenikohtauksia n. 5x vuodessa ja silloin en pääse edes alakertaan syömään. Minun mieheni vain mökötti, koska tiesi, ettei migreenin takia ei saa vaapukkaa. Ei häntä kiinnostanut miten voin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi tämän naisen olisi pitänyt KIITTÄÄ miestä ikkunanpesusta? Ihan kuin hän olisi tehnyt naiselleen palveluksen tekemällä naisen työtä?? Yhteinen koti, yhteiset ikkunat, yhteiset työt. Miksi pitää kiittää siitä että toinen tekee jotain yhteisen kodin eteen, eikö se nyt ole päivänselvä asia, vaikka isäntä ei tuossa huushollissa selvä ollutkaan. Miehet aina vaatii kiitosta peruskotitöistä mutta naista ei kyllä koskaan siitä kiitetä että pitää huushollin asuttavana, nehän on niitä naisten töitä, jotka naisilla on geeneissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasapuolisuuden nimissä sinun kannattaisi lukea oma teksti. Oli hän selvin tai ei, niin migreenissä ärtyneesti torjuit hänet tekstisi aikana jo 3 kertaa.

2. Mies huolissaan sinun käytöksestä ja pohtii, mikä muu kuin päänsärky vaivaa. Epäilee jopa raskautta ja sinä osoitat hänen huolenpitonsa olemalla ärtynyt.

3. Tuli aamulla osoittamaan hellyyttä ja taas torjuit, koska loukkaanuit kohtien 1 ja 2 vuoksi.

Minä olisin ollut liitossani onnellinen, jos mies olisi edes mäyriksen jälkeen avautunut ja vapaaehtoisesti pyytämättä halannut. Ja kyllä minulla on vaikeita migreenikohtauksia n. 5x vuodessa ja silloin en pääse edes alakertaan syömään. Minun mieheni vain mökötti, koska tiesi, ettei migreenin takia ei saa vaapukkaa. Ei häntä kiinnostanut miten voin.

Oot kyllä tyytynyt järkyttävän huonoon!

Vierailija
24/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi tämän naisen olisi pitänyt KIITTÄÄ miestä ikkunanpesusta? Ihan kuin hän olisi tehnyt naiselleen palveluksen tekemällä naisen työtä?? Yhteinen koti, yhteiset ikkunat, yhteiset työt. Miksi pitää kiittää siitä että toinen tekee jotain yhteisen kodin eteen, eikö se nyt ole päivänselvä asia, vaikka isäntä ei tuossa huushollissa selvä ollutkaan. Miehet aina vaatii kiitosta peruskotitöistä mutta naista ei kyllä koskaan siitä kiitetä että pitää huushollin asuttavana, nehän on niitä naisten töitä, jotka naisilla on geeneissä :D

Ja sinä tiedät heidän työnjakonsa ja tapansa? Patalaiskoja akkojakin kun on vaikka kuinka ja paljon.

Aloittajan lihavuus ja märinä ei anna kuvaa tehokkaasta kodinhengettärestä.

Vierailija
25/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyökkäävät miehen kimppuun mutta mä näen asian vähän toisin.

Voihan olla että miestä on jo pitkään (ehkä vuosia) harmittanut vaimon lihominen ja ehkä jopa ne jatkuvat päänsäryt mitkä toki saattaa olla todellisia mutta myös välttelyä esim läheisyydestä tai kotitöistä?? On ehkä miettinyt kauan aikaa miten ottaa asia puheeksi mutta miten nyt tuollaisen otat loukkaamatta toista?? Lopulta kaikki purkaantui turhautumisena humalatilassa ollessa ja ihan väärällä tavalla. Miestä nolottaa kun kaikki tuli piikittelevänä ryöppynä eikä rakentavana keskusteluna ja vaimoa vituttaa koska joutui mielestään turhan ryöpyn kohteeksi. Vaimonkin kannattaisi ehkä katsoa peiliin ja miettiä oliko siinä miehen puheessa siltikin totuuden siemen....?

Ei kynnysmatto vaan vaimo joka kantaa oman vastuunsa parisuhteesta, 21v yhdessä

Vierailija
26/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet yleensä purkavat omaa pahaa oloaan äitiinsä, vaimoonsa, tyttöystäväänsä. Sinuna en kiinnittäisi kovinkaan paljon huomiota siihen mitä mies sinusta sanoi, mun mielestä hänen viestinsä oli enemmänkin se, ettei hänellä kaikki ole hyvin. Hän kaipasi sun läheisyyttä, vaikka lähestyminen olikin vähän tökerö. Olihan se vähän liikuttava niine ikkunanpesemiseen... sehän toi sen sulle kuin lahjan, kaipasi sun kehuja ja haleja.

Unohda oma egosi ja koita puhella miehen kanssa kun tämä on selvä ja teillä on hyvä hetki. Ota se sylkkyyn, kysele miten voi ja onko kaikki hyvin. Todennäköisesti hänellä on siis ongelma, joka ei välttämättä liity sinuun tai sun massuun millään lailla.

Vierailija
27/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten upealta ja treenatulta mies näyttää? Aika harva suomalaismies näyttää hyvältä.

Lähde. Miksi jatkaisit ihmisen kanssa, joka halveksii sinua.

Vierailija
28/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyökkäävät miehen kimppuun mutta mä näen asian vähän toisin.

Voihan olla että miestä on jo pitkään (ehkä vuosia) harmittanut vaimon lihominen ja ehkä jopa ne jatkuvat päänsäryt mitkä toki saattaa olla todellisia mutta myös välttelyä esim läheisyydestä tai kotitöistä?? On ehkä miettinyt kauan aikaa miten ottaa asia puheeksi mutta miten nyt tuollaisen otat loukkaamatta toista?? Lopulta kaikki purkaantui turhautumisena humalatilassa ollessa ja ihan väärällä tavalla. Miestä nolottaa kun kaikki tuli piikittelevänä ryöppynä eikä rakentavana keskusteluna ja vaimoa vituttaa koska joutui mielestään turhan ryöpyn kohteeksi. Vaimonkin kannattaisi ehkä katsoa peiliin ja miettiä oliko siinä miehen puheessa siltikin totuuden siemen....?

Ei kynnysmatto vaan vaimo joka kantaa oman vastuunsa parisuhteesta, 21v yhdessä

Minkähänlainen rakentava keskustelu siitä oikein saadaan aikaiseksi, jos mies ei ota vastuuta omasta käytöksestään (vaimolle ei vttuilla, että oletko raskaana jne)? Eli on ihan ok ottaa mieltä vaivaavat asiat haukkumalla ja nimittelemällä? Aikaiselta parisuhteelta kyllä kuulostaa...

Vierailija
29/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet yleensä purkavat omaa pahaa oloaan äitiinsä, vaimoonsa, tyttöystäväänsä. Sinuna en kiinnittäisi kovinkaan paljon huomiota siihen mitä mies sinusta sanoi, mun mielestä hänen viestinsä oli enemmänkin se, ettei hänellä kaikki ole hyvin. Hän kaipasi sun läheisyyttä, vaikka lähestyminen olikin vähän tökerö. Olihan se vähän liikuttava niine ikkunanpesemiseen... sehän toi sen sulle kuin lahjan, kaipasi sun kehuja ja haleja.

Unohda oma egosi ja koita puhella miehen kanssa kun tämä on selvä ja teillä on hyvä hetki. Ota se sylkkyyn, kysele miten voi ja onko kaikki hyvin. Todennäköisesti hänellä on siis ongelma, joka ei välttämättä liity sinuun tai sun massuun millään lailla.

Voi pyhä paska mitä tekstiä, edes näin läpiselväksi provoksi

Vierailija
30/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miltä tuntuisi, jos keskituloinen mies päättäisi että ei mene töihin enää koskaan. Siltä tuntuu miehistä naisen lihominen.

Vierailija
31/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, mies ei edes ollut missään räkäkännissä! Oli juonut illan aikana mäyräkoiran , ihan kotosalla siis oli. Lapset olivat mummilassa yötä ja minä nukuin migreeniä pois yläkerrassa... Heräsin 21.00 kun mies avasi makkaron oven, huusi "HALOO" ja  alkoi sitten valittaa siinä pimeässä seisten miten onneton hän on ja väsynyt ja miten minusta ei ole mitään apua, että nytkin hän pesi ikkunat kun minä nukuin ! Kun mutisin että "mullahan sattu päähän" tiukaisi "siinhän sua sattuu aina. Sattuu kuule minuakin vaikka minne, en vain puhu siitä. heh heh. mites nyt suu pannaan" jne .

No, menin sitten alakertaan syömään jolloin mies tuli perässä, kietoi kädet ympärilleni ja kysyi "huh oletko  raskaana? Pitää tehdä sulle salaattia!" Ärtyneenä söin ja menin takaisin yläkertaan,  minne kuului miehen paasausta alakerrasta. Naureskeli ja hoki jotain " niin se menee" ja " oli elämä, ei ole enää heh heh" . 

Tänä amuna sitten kahvia keittäessäni tuli mutisemaan "huomenta kulta" ja koetti halata. Niinkuin ei olisi yöllä antanut ymmärtää, miten onneton on kanssani!

ap

Hyi saatana

Vierailija
32/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi on kerännyt jo pidemmän aikaa katkeruutta sinua kohtaan. Jos pidät suhdettanne pelastamisen arvoisena, nyt on hyvä aika keskustella asiat läpi rehellisesti ja selvinpäin. Voiko suhteenne sinun mielestäsi hyvin?

Vierailija
33/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUTTURAT VEKS, HERKKUJEN KIMPUSTA!

Vierailija
34/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies töissä nyt?

Vierailija
35/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että miehesi on kerännyt jo pidemmän aikaa katkeruutta sinua kohtaan. Jos pidät suhdettanne pelastamisen arvoisena, nyt on hyvä aika keskustella asiat läpi rehellisesti ja selvinpäin. Voiko suhteenne sinun mielestäsi hyvin?

Ei.

Vierailija
36/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
37/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies töissä nyt?

Ai nyt melkein 8 vuotta tapahtunutta myöhemmin? Liekö AP täällä enää edes vastaamassa.

Vierailija
38/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo.

Vierailija
39/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies töissä nyt?

Ai nyt melkein 8 vuotta tapahtunutta myöhemmin? Liekö AP täällä enää edes vastaamassa.

Sinulta ei ole kysytty mitään.

Vierailija
40/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 21.00 on vielä täysin valoisaa.

Nyt on toukokuun loppu, ikinä ei ole pimeää. Mutta, on olemassa maaginen keksintö nimeltään pimennysverho, jolla sisälle saa pimeän tilan taiottua.

Eipä vielä taida olla kuun loppu😆😆😆😆