Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitti yöllä humalassa lihomisestani ja siitä miten olen pilannut elämänsä, tänä aamuna yritti halailla kuin ei mitään

Vierailija
27.05.2017 |

Inhottaa koko ukko ja tekisi mieli vai ähteä johonkin , kunhan keksisi minne!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille tai lenkille

Vierailija
2/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrakämppään, kaverin luo, sukulaisen luo, hotelliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet lihonut?

Vierailija
4/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on paras vaihtoehto.

Sinulle ei ole hyväksi elää ihmisen kanssa, joka on noin täynnä patoutunutta vihaa ja kaunaa sinua kohtaan.

Järjestä eroasioita, esim. asuminen, jotta voit sitten vaivattomasti lähteä pois miehen luota ja hän voi jäädä parantelemaan "pilattua" elämäänsä.

Vierailija
5/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä miehesi - lähde risteilylle!😎

Vierailija
6/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitäpä seuraavalla kerralla niitä humalatunnustuksia ja aamulla kun herra on selvinpäin voi pistää kuuntelemaan rähinäviinan tuotoksia. Älyäisköhän mitään; vaikka pyytää anteeksi tai hävetä? Tiedän yhden naisen joka on tuollaisen juoppohullun kanssa elänyt yhdessä jo kymmeniä vuosia. Mies humalassa haukkuu kaiken mitä nainen tekee, kyttää vieressä ja nauraa että ei tuosta mitään tule. MIKSI sitä pitää sietää? Itse en päivääkään katselisi enkä kuuntelisi. Monestiko sinä aiot tuota vielä kuunnella?

Vierailija
7/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIHOMINEN KIELLETTY!

Herkkujen mässytys pois.

Vierailija
8/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, mies ei edes ollut missään räkäkännissä! Oli juonut illan aikana mäyräkoiran , ihan kotosalla siis oli. Lapset olivat mummilassa yötä ja minä nukuin migreeniä pois yläkerrassa... Heräsin 21.00 kun mies avasi makkaron oven, huusi "HALOO" ja  alkoi sitten valittaa siinä pimeässä seisten miten onneton hän on ja väsynyt ja miten minusta ei ole mitään apua, että nytkin hän pesi ikkunat kun minä nukuin ! Kun mutisin että "mullahan sattu päähän" tiukaisi "siinhän sua sattuu aina. Sattuu kuule minuakin vaikka minne, en vain puhu siitä. heh heh. mites nyt suu pannaan" jne .

No, menin sitten alakertaan syömään jolloin mies tuli perässä, kietoi kädet ympärilleni ja kysyi "huh oletko  raskaana? Pitää tehdä sulle salaattia!" Ärtyneenä söin ja menin takaisin yläkertaan,  minne kuului miehen paasausta alakerrasta. Naureskeli ja hoki jotain " niin se menee" ja " oli elämä, ei ole enää heh heh" . 

Tänä amuna sitten kahvia keittäessäni tuli mutisemaan "huomenta kulta" ja koetti halata. Niinkuin ei olisi yöllä antanut ymmärtää, miten onneton on kanssani!

ap

Vierailija
9/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lähigrillille ja tilaa perheannos.

Vierailija
10/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän eksältäni.

Vierailija
11/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmasti puhui tavallaan ihan totta, hän luultavimminkin on käynyt tuollaisia ajatuksia päässään läpi selvinkinpäin, mutta mahdollisesti ei ihan tuossa mittakaavassa. Laskusuhdanteeseen kääntyvä humala on tehnyt pikku murheista hänen päässään tuhatkertaisia, varmaan hän juuri silloin kokikin elämänsä olevan pilalla. Todennäköisesti nyt hän katuu ja on hyvin eri mieltä asiasta, aivan tosissaan ja sydämestään.

No, kaikesta huolimatta itselläni olisi tosi paha olla tuollaisen miehen kanssa tapahtuneen jälkeen. :( P*ska mies.

Vierailija
12/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi 12 olutta eikä muka ollut räkäkännissä?!

Vierailija
13/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se vitt ua muilta saa kuin sulta, joten yrittää nyt hyvitellä paljastuksiaan.

Vierailija
14/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha ei hitto nauroin tuota apn kuvausta mitä se mies teki 😂😂😂😂😂 Ehkä sil oli laskuhumala, jos kerta ei ollut niin paljoa sitä alkoholia tai sit se vaan vittuili, ja humalassa unohti että vaimoa kohdellaan eritavalla kuin kaveria?

Tai sitten sillä on joku kriisi. Mutta helkutin huvittava jokatapauksessa 😂

Vierailija
15/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tasapuolisuuden nimissä sinun kannattaisi lukea oma teksti. Oli hän selvin tai ei, niin migreenissä ärtyneesti torjuit hänet tekstisi aikana jo 3 kertaa.

1. Hän pesi ikkunat ja sinä muistutit vain sinun ongelmista, olisit kiittänyt.

2. Mies huolissaan sinun käytöksestä ja pohtii, mikä muu kuin päänsärky vaivaa. Epäilee jopa raskautta ja sinä osoitat hänen huolenpitonsa olemalla ärtynyt.

3. Tuli aamulla osoittamaan hellyyttä ja taas torjuit, koska loukkaanuit kohtien 1 ja 2 vuoksi.

Minä olisin ollut liitossani onnellinen, jos mies olisi edes mäyriksen jälkeen avautunut ja vapaaehtoisesti pyytämättä halannut. Ja kyllä minulla on vaikeita migreenikohtauksia n. 5x vuodessa ja silloin en pääse edes alakertaan syömään. Minun mieheni vain mökötti, koska tiesi, ettei migreenin takia ei saa vaapukkaa. Ei häntä kiinnostanut miten voin.

Vierailija
16/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommosessa suhteessa energia kulje miehen ja naisen välillä, niinkuin pitäisi. Patoutunutta kaunaa, kuten joku tuolla aiemmin sanoi.

Hyvänä hetkenä sen yli menee miehen ripustautuva roikkuminen. Epämiehekäs tapaus, joka ei varmasti tule saamaan enää silmiäsi säkenöimään.

Ala katsella ns ympärillesi.

Vierailija
17/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 21.00 on vielä täysin valoisaa.

Vierailija
18/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasapuolisuuden nimissä sinun kannattaisi lukea oma teksti. Oli hän selvin tai ei, niin migreenissä ärtyneesti torjuit hänet tekstisi aikana jo 3 kertaa.

1. Hän pesi ikkunat ja sinä muistutit vain sinun ongelmista, olisit kiittänyt.

2. Mies huolissaan sinun käytöksestä ja pohtii, mikä muu kuin päänsärky vaivaa. Epäilee jopa raskautta ja sinä osoitat hänen huolenpitonsa olemalla ärtynyt.

3. Tuli aamulla osoittamaan hellyyttä ja taas torjuit, koska loukkaanuit kohtien 1 ja 2 vuoksi.

Minä olisin ollut liitossani onnellinen, jos mies olisi edes mäyriksen jälkeen avautunut ja vapaaehtoisesti pyytämättä halannut. Ja kyllä minulla on vaikeita migreenikohtauksia n. 5x vuodessa ja silloin en pääse edes alakertaan syömään. Minun mieheni vain mökötti, koska tiesi, ettei migreenin takia ei saa vaapukkaa. Ei häntä kiinnostanut miten voin.

No sieltä löytyi sitten kynnysmattojen kynnysmatto, jonka mielestä naisen saa haukkua mennen tullen, jos on aiemmin päivällä pessyt ikkunat. Ja naisen tulisi muka nauttia halauksesta, kun mies on ensin haukkunut eikä sen jälkeen edes pyytänyt anteeksi?

Vierailija
19/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 21.00 on vielä täysin valoisaa.

Minä ainakin pimennän huoneen, jossa "teen kuolemaa", kun migreenikohtaus iskee. Varmasti valtaosa muistakin.

Vierailija
20/55 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa koko ukko ja tekisi mieli vai ähteä johonkin , kunhan keksisi minne!

Ala katella asuntoja. Kun muutat veks  painosi  putoaa pelkästä onnesta kun ei tartte sitä  miestä  enää sietää eikä sen sotkuja siivota. Tämä on se syy miks naiset laihtuu kun ne sinkkuuntuu. Tarttee pitää huolta vaan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä