Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset naiset. Miten äitinne suhtautuu ulkonäköönne kehuvatko ulkonäköänne

Vierailija
27.05.2017 |

Heräsi tässä kysymys mieleeni.Olen 30 kymppinen nainen.Ihan kivan näköinen. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä kehuvatko äitinne teitä tai antavatko mitään huomautuksia ulkonäöstänne? Oma äitini vain katsoo minua mutta ei ikinä sano mitään. Kerran kusyin kun hän katsoi minua että onko joku vialla, äitini sanoi että onko painosi pysynyt samassa. Sitten kysyin että olenko pahan näköinen jotenkin olin ruskettunut ja omasta mielestäni hehkuin.Äitini vastasi että olet ihan ok.Tunnen itseni jotenkin rumakasi ja minulla on huono itsetunto ja jotenkin tuntuu kun äitini katsoisi minua tyytymättömästi ja se saa mieleni pahemmaksi.Kerran kun olin laihunut hän kehui minua.Miksi kaipaa äitini huomiota.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41, ja kyllä mutsi kehuu, vaikken olekaan huippukaunotar.

Parhaiten jäi mieleen, kun oltiin siskoni kanssa käymässä kotikaupungissamme ja kun hypättiin paikallisbussiin, niin mutsi sanoi kuskille, että ostaisin liput minulle ja kauniille tyttärilleni:). Se huvitti. Viimeksi eilen kehui hiuksiani.

:DD Ihana äiti sinulla! Ole kiitollinen.

Vierailija
22/25 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on etsinyt virheitä aina eikä kehunut koskaan, ei suorituksista, ei ulkonäöstä, ei mistään - ettei me lapset ylpistyttäisi. Ulkonäköpuolella hän on erikoistunut kilojen vahtimiseen ja samalla tuputtaa kahdella kädellä ruokaa. Takavuosilta on erityisesti jäänyt mieleen, kun olin iloisena lähdössä poikaystävän kanssa ulos ja olin kerrankin tosi tyytyväinen ulkonäkööni, vaatteet, hiukset, kaikki hyvin. Äiti huikkasi läksiäisiksi perään, että älä sitten vaan luule että se kauaa sinua katselee, kun et näytä oikein miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole muistaakseni koskaan kehunut. Mieleeni on jäänyt, kun hän pilkkasi asuvalintojani ollessani teini: "ootpas oikea tyylin kuningatar" ja pyöräytteli silmiään. Tätä tapahtui siis useamman kerran. Lisäksi vanhojentanssien yhteydessä, kun kerroin tanssiparini sekä hänen vanhempiensa kehuneen minua kauniiksi, äiti totesi "aijaa, tarkoittivatko mekkoa vai hiuksia?".

No hard feelings. N21

Vierailija
24/25 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41, ja kyllä mutsi kehuu, vaikken olekaan huippukaunotar.

Parhaiten jäi mieleen, kun oltiin siskoni kanssa käymässä kotikaupungissamme ja kun hypättiin paikallisbussiin, niin mutsi sanoi kuskille, että ostaisin liput minulle ja kauniille tyttärilleni:). Se huvitti. Viimeksi eilen kehui hiuksiani.

:DD Ihana äiti sinulla! Ole kiitollinen.

Kiitos, olenkin:)

Vierailija
25/25 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, ainostaan sanoo kuinka laiha olen. Siis ei sano sitä negatiivisesti, mutt ei se kyllä kehultakaan kuulosta.

Ainoastaan isäni kehuu ulkonäköäni, kehu tosin on aina jotain sellasta että näytän kuulemma Barbielta.. :D

Kai se on vähän ihmistyypistä kiinni, äiti kun ei kehu oikein mistään milloinkaan vaikka olis hyväkin syy kehua. Isä taas aina kehu ku sain koulussa hyviä numeroita, vaikka kyseessä ois ollu joku ihan turha kuten kuvis tai puutyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi