Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita äitejä rv10?

Vierailija
27.03.2006 |

Mä taidan näköjään olla ainoa joka on rv10 esikoista odotan,pelottaa kamalasti että millon se menee kesken tai vastaavaa.

Onko teillä muilla äideillä rv10 noussut jonkin verran paino tai masu kasvanut yhtään???

Mulla on noussut paino jonkin verran ja näytän enimmäkseen siltä kuin olisin vain lihonut onhan tuo masu jonkin verran pyöristynyt ja kovettunut vähän..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ole muita äityleitä:(

Vierailija
2/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sain keskenmenon rv12 ja suren sitä vieläkin se oli elämäni kauhein hetki nyyh..

Nyt yritämme mieheni kanssa uutta vaavia,jospa joskus tärppäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon rv7 ja on tullut vähäistä veristä vuotoa nyt pelkään että saan pian kesken menon´lääkäri tosin sano se on normaalia tiputtelu vuotoa.

Maha ei oo kasvanut vielä yhtään koska raskaus on niin alku tekijöissä vielä.

Mulla tosin kävi semmonen kämmi että petin miestäni ja odotan hänen kaverin lasta ja valehtelin miehelleni että se on sen vaikka ei ole nyt huono itse tunto.

Pitäskö mun kertoa miehelleni hänen kaverille kerroin raskaudestani että odotan hänen lasta hän sanoi ettei aijo olla missään tekemisissä lapsensa kanssa.

Vierailija
4/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pitäis kertoa miehelles,mutta hän voi loukkaantua ja jättää sinut sen jälkeen jos kerrot totuuden.

Miksi sitten olit miehesi kaverin kanssa silleen mitä oikein ajattelit tai ainahan voi toivoa keskenmenoa tai tehä abortti.

Sen siitä saa kun jakaa kaikille säälipillua ympäri kaveri porukkaa eli mitä opimme tästä.

Vierailija
5/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/6 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna en kertoisi miehellesi minä ainakin säilyttäsin salaisuutena koko isyys jutun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi