Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen ihastunut hammaslääkäriini! Takokaa mulle nyt järkeä päähän!

Vierailija
26.05.2017 |

Hän on vaan niin ystävällinen, lempeä, komea ja hänellä on loistava huumorintaju. Auttakaa nyt naista hädässä ja koittakaa saada mut takaisin järkiini ja maanpinnalle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. ;) Olen menossa taas ensi viikolla. Laitan minihameen ilman pikkareita... ;)

Vierailija
2/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. ;) Olen menossa taas ensi viikolla. Laitan minihameen ilman pikkareita... ;)

tuossa on se vaara että naispuolinen apulainen voi vahingossa tungea kätensä hameen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä haluaako se porata sua muihinkin reikiin

Vierailija
4/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen omaani. En vain keksi millä tekosyyllä voisin vielä ravata siellä, kun kaikki temput on jo hampaille tehty.

Vierailija
5/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut yks hammaslääkäri, oli ihan mieletön petikaveri :)

Vierailija
6/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä niin, että menen h-lääkärituoliin silloin kun h-lääkäri istuu vastapäätä tietsikkatuolilla ja istua vähän huolimattomasti ;D

Vierailija
7/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä niin, että menen h-lääkärituoliin silloin kun h-lääkäri istuu vastapäätä tietsikkatuolilla ja istua vähän huolimattomasti ;D

Tää on vähän sama kun mies lähettää naiselle munastaan kuvan ilman kysymistä ensin

Vierailija
8/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun (tietenkin!) kurkkii hameen alle, laitan jalat tiukasti yhteen. :D 

Vierailija
9/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kun mies lähettää naiselle munastaan kuvan ilman kysymistä ensin

Voi olla, mutta siinä on se ero, että miehet tykkää siitä toisin kuin naiset. :D

Vierailija
10/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hauska jutella! Nyt touhuamaan. <3

Vierailija
11/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
12/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... pitäisiköhän varata aika jo maanantaille? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi