Rakastan vanhempia miehiä
Siis reilusti vanhempia. Kaikki 35-55 v. sytyttää. Etenkin haaveilen seksistä vanhemman miehen kanssa. Olenko jotenkin kieroutunut? Daddy issue?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha ite oot?
24
Aika vanha kanttura olet, vaimo odotti jo toista lasta ikäisenäsi. 16-v rules. Jos niihin olisi tsäänssiä.
Itsellä sama, mutta nähtävästi viellä pahempi kun olen suakin nuorempi. En kuitenkaan sanois niinkään huonoks asias tollaset mieltymykset.
Jos oikein kiinnostaa niin eiköhän täältäkin löydy ihan jonoksi asti ehdokkaita. Luulis ettei olis hirveän vaikeeta löytää sopivaa ikämiestä :D
Olen 23 muodokas nainen. Sugardaddy maksaa asumiseni sekä antaa 2000 /kk kuluihini. Hän on ruma, vanha, lihava ukko. Mutta onneksi ei tarvitse panna kuin 2 kertaa kuussa. Sen kestää vahvassa kännissä. Jälkeenpäin asiasta ei onneksi edes muista mitään. Opiskelen ja jätän ukon heti, kun valmistun.
Vierailija kirjoitti:
Olen 23 muodokas nainen. Sugardaddy maksaa asumiseni sekä antaa 2000 /kk kuluihini. Hän on ruma, vanha, lihava ukko. Mutta onneksi ei tarvitse panna kuin 2 kertaa kuussa. Sen kestää vahvassa kännissä. Jälkeenpäin asiasta ei onneksi edes muista mitään. Opiskelen ja jätän ukon heti, kun valmistun.
Raha tekee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis reilusti vanhempia. Kaikki 35-55 v. sytyttää. Etenkin haaveilen seksistä vanhemman miehen kanssa. Olenko jotenkin kieroutunut? Daddy issue?
Se ei tämän palstan mukaan ole mahdollista, joten en usko. Porvoo mikä Porvoo.
Vierailija kirjoitti:
Aika vanha kanttura olet, vaimo odotti jo toista lasta ikäisenäsi. 16-v rules. Jos niihin olisi tsäänssiä.
Koska oletkin pedari
Vierailija kirjoitti:
Aika vanha kanttura olet, vaimo odotti jo toista lasta ikäisenäsi. 16-v rules. Jos niihin olisi tsäänssiä.[/quote
Saahan sitä haaveilla.
tuu panee mua