Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni urputtaa aina nenäsuihkeen käytöstä

Vierailija
26.05.2017 |

Meillä on mieheni kanssa koira. Olen lievästi allerginen koirallemme. Allergia ilmenee vain nenän tukkoisuutena, ei muuten. Mieheni alkaa urputtamaan aina kun ostan Vicksin nenäsuihketta. Hänen mielestään nenäsuihkeet ovat turhia. Minun pitäisi kuulemma hakea resepti allergialääkkeisiin. En halua käyttää allergialääkkeitä koska ne väsyttävät ja tekevät minusta äkäisen.
En ymmärrä tätä miehen reaktiota, aina kun olen ostanut apteekista uuden pullon nenäsuihketta. Jos se kerran auttaa minua, enkä koe tarvitsevani lääkkeitä, niin miksen saisi käyttää sitä? Jos en käyttäisi nenäsuihketta niin joutuisin hengittämään joka ilta suun kautta, kun nenä olisi ihan umpitukossa. Parit suihkaukset joka ilta riittää avaamaan nenän.
Mitä minun kannattaisi sanoa urpolle miehelleni? En jaksaisi tuota ainaista kitinää yhdestä ja samasta asiasta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun Vicksin sijasta kannattaisi käyttää nenästeroidia, vaikka Flixonasea.

Vicksin nenäsuihke säännöllisessä käytössä saa aikaan sen, että nenäsi on aina tukkoinen, ellet käytä sitä. Riippuvuus. Et välttämättä ole lainkaan allerginen koiralle.

Vierailija
2/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä maito (kaikissa olomuodoissaan) kokonaan pois, se saattaa puolittaa oireesi tai enemmänkin. Huomaat vaikutuksen kahdessa viikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki allergialääkkeey väsytä, sulla on vanhentunutta tietoa 1980-luvulta. Osta Vicksin sijaan vaikka Glinoria ja nappaa setiritsiinipilleri.

Terkuin allerginen kissaperheessä

Vierailija
4/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun Vicksin sijasta kannattaisi käyttää nenästeroidia, vaikka Flixonasea.

Vicksin nenäsuihke säännöllisessä käytössä saa aikaan sen, että nenäsi on aina tukkoinen, ellet käytä sitä. Riippuvuus. Et välttämättä ole lainkaan allerginen koiralle.

Nenäni on ollut tukkoinen vaikka olen välillä ollut käyttämättä Vicksiä pidempiäkin aikoja.

Olen jotenkin luullut että nimenomaan nuo reseptillä saatavat olisivat sellaisia joihin jää koukkuun. Oli minulla joskus tuota Flixonasea, ehkä pitää pyytää taas resepti siihen.

Ap

Vierailija
5/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki allergialääkkeey väsytä, sulla on vanhentunutta tietoa 1980-luvulta. Osta Vicksin sijaan vaikka Glinoria ja nappaa setiritsiinipilleri.

Terkuin allerginen kissaperheessä

Nimenomaan tuosta setiritsiinistä (Heinix) tulee minulle kiukkuinen ja masentunut olo, itkeskelen ilman syytä. Joskus kokeillut jotain toistakin ja se sitten taasen väsytti kamalasti.

Ap

Vierailija
6/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitosen mainitsema Glinor on tosi hyvä ja edullinen(sisältää kromoglikaattia). Ei ole reseptilääke. En ole huomannut että väsyttäisi yhtään. Setiritsiini kyllä väsyttää.

Vierailija
7/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä maito (kaikissa olomuodoissaan) kokonaan pois, se saattaa puolittaa oireesi tai enemmänkin. Huomaat vaikutuksen kahdessa viikossa. 

En uskalla luopua maidosta, sillä olen kuullut että jos on pitkään ilman laktoosia niin siitä saattaa kehittyä laktoosi-intoleranssi.

Ap

Vierailija
8/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio, miehesi oikeassa

Vierailija
9/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä koira mäelle

Vierailija
10/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö jo sexielämäänne?

Vierailija
11/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat jäädä kohta yksin

Vierailija
12/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Addiktio, miehesi oikeassa

En vaan kestä sitä jos pitää hengittää suun kautta, heikentää kummasti elämänlaatua.

Ap

Vierailija
13/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kanssa tunteet

Vierailija
14/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua väsytä mikään antihisse pätkääkään.Aikuinen ei maitoa tartte.

Allerginen kissaperheessä

Vierailija
15/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö jo sexielämäänne?

Häiritsee, silloin jos en käytä nenäsuihketta. Mahdotonta ottaa suihin kun joutuu hengittämään suun kautta. Siksikin ihmettelen mitä tuo mies oikein kitisee.. :D

Vierailija
16/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron merkit ilmassa

Vierailija
17/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin elää elämänsä kuten haluaa, niin miehesikin kun aika on kypsä

Vierailija
18/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi alkaa ryyppäämään, hyväksytkö?

Vierailija
19/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua väsytä mikään antihisse pätkääkään.Aikuinen ei maitoa tartte.

Allerginen kissaperheessä

No kiva jos sinua ei väsytä tai muutakaan. Maito ei tässä nyt ole se ongelma. Kun koira on ollut muualla hoidossa, niin tukkoisuus on helpottanut vähitellen ja sitten pahentunut taas kun koira tullut takaisin.

Ap

Vierailija
20/51 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tapa kärsiä, työnnä neula kynnen alle