Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä tai haittoja 40v. lapsettomalle miehelle, jos alkaa seurustelemaan naisen kanssa, jolla lähes aikuiset lapset?

AaPee
26.05.2017 |

Siinäpä se kysymys tuli otsikossa. Onko kenelläkään samaa tilannetta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noainakin ne lapset lähtee kohta omille teilleen.

Vierailija
2/42 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva syödä tuoretta pullaa. Joku pussaisi ja raaputtaisi selästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyöty että ei tarvitse ainakaan haaveilla että nainen haluaisi vielä yhden tai kaksi yhteistä lasta lisää .. Tietysti jos mies on itse lapseton niin todennäköisesti saa heittää haaveet omasta lapsesta pois.

Haittaa voi olla että ne jo aikuiset lapset voi hankkia omia lapsia jolloin taas se yhteinen aika jää olemattomiin.

Isovanhemuus on monelle naiselle iso ja tärkeä juttu, on tietysti myös miehille.

Vierailija
4/42 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa. Kuulostaa aika urpolta että kyselet HYÖTYJÄ ja haittoja. Anteeksi nyt, mutta eikö se ole ihan itsestään selvää? Riippuu aivan itsestäsi mitä saat. Miten suhtaudut aikuistuviin lapsiin, miten lähdet mukaan suhteeseen. Voit saada perheen ja asioita joita et voi koskaan rahalla tai konkreettisella mittarilla mitata. Voit myös saada yhden pettymyskokemuksen lisää jos et esimerkiksi pysty suhtautumaan puolisosi lapsiin ilman mustasukkaisuutta.  

Vierailija
5/42 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jäät vaille biologista lasta, mutta saat bonuslapsia, joiden kautta voit päästä myöhemmin "isovanhemmaksi".

Vierailija
6/42 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyöty että ei tarvitse ainakaan haaveilla että nainen haluaisi vielä yhden tai kaksi yhteistä lasta lisää .. Tietysti jos mies on itse lapseton niin todennäköisesti saa heittää haaveet omasta lapsesta pois.

Haittaa voi olla että ne jo aikuiset lapset voi hankkia omia lapsia jolloin taas se yhteinen aika jää olemattomiin.

Isovanhemuus on monelle naiselle iso ja tärkeä juttu, on tietysti myös miehille.

...tai sitten se nainen panostaa parisuhteeseen kun on pitkään joutunut laittamaan lapset etusijalle. Todnäk osaa arvostaa toimivaa parisuhdetta.

Vierailija
7/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jäät vaille biologista lasta, mutta saat bonuslapsia, joiden kautta voit päästä myöhemmin "isovanhemmaksi".

Vai että bonuslapsia :D se onkin eri hauska ilmaisu jännämiehen äpäristä jep,jep eli löytyisi siis paikka "varavaarina" ?

Pitäisikö ehkä vielä vähän harkita ?

Vierailija
8/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyä = ei tarvitse enää harrastaa "laatuaikaa"

Haittana = Saa/joutuu suoraan tai epäsuorasti osallistumaan kaikkiin kustannuksiin, myös toisen lapsiin liittyvissä asioissa ja pitää esittää aidosti kiinnostunutta ja rakastavaa isäpuolikasta.

9/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemuus on monelle naiselle iso ja tärkeä juttu, on tietysti myös miehille.[/quote]

Kyllä minä osaan ainakin sanoa ei silloin kun haluan olla ilman lapsenlapsia. Ei ne meillä asu 24/7, jos kerran kuussa ovat yön taikka kaksi.

Vierailija
10/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tulemaan kiire jos vielä nelikymppinen meinaa oman lapsen tai pari hankkia.

Saattaa olla vaikeaa tai lähes mahdotonta löytää tai saada joku noin oman ikäinen vielä taivuteltua lisääntymis puuhiin, kyllä moni nainen on jo ne mukulat jonkun muun kanssa hankkinut eli toisin sanoen " älä tärise matkalaukku, juna meni jo :D "

Jos olet rikas/ varakas niin tuontinainen tilaukseen ja äkkiä.

Vierailija
11/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen tapaus missä on tarjolla vain huonoja vaihtoehtoja, valitettavasti jos sitä aivan rehellisesti katsoo tuon nelikymppisen lapsettoman miehen kannalta.

Tietysti jos tyytyy ja alistuu kohtalonsa niin se on sitten jokaisen oma asia.

Vierailija
12/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että bonuslapsia :D se onkin eri hauska ilmaisu jännämiehen äpäristä jep,jep eli löytyisi siis paikka "varavaarina" ?

Pitäisikö ehkä vielä vähän harkita ?

Tällaisen kanssa ei kannata alkaa mihinkään

Vierailija
13/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5630 kirjoitti:

Kyllä minä osaan ainakin sanoa ei silloin kun haluan olla ilman lapsenlapsia. Ei ne meillä asu 24/7, jos kerran kuussa ovat yön taikka kaksi.

Itse olen keski-ikäinen vela-nainen, eikä minulle ainakaan olisi mikään pikkujuttu, jos joka neljäs viikonloppu yökylässä olisi lapsenlapsia. Sehän on puolet siitä, mitä moni etävanhempi viettää omien lastensa kanssa. Eikä se sitten olisi oikein minun asiani kieltää lasten tulemista vaan sen isovanhemman. Oma miehenikin on siis lapseton, mutta meillä alkaa olla jo omista vanhemmistakin huolehtiminen murheena. Tiedän, että monilla ikäisilläni on vielä melko pienet omatkin lapset ja tämä menee ohikseksi, mutta harvemmin vapaaehtoislapseton alkaa vanhemmitenkaan kaivata lapsia elämäänsä. Minulla ainakin päinvastoin, kun kaipuu mukavuuteen, lepoon ja hiljaisuuteen kasvaa.

Vierailija
14/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapset ovat rusinat pullasta. Saa nauttia pienen elämän seuraamisesta mutta vastuuta ei tarvi ottaa ellei itse halua. Kaiken te näette niin negatiivisesti.

Vierailija
15/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt toimia aiemmin ns " hyvän sään aikana" ja nuorena !

Ei väkisin kannata yrittää parisuhdetta hankkia jos on tottunut olemaan sinkkuna pitkään.

Vierailija
16/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähtee opiskelemaan ja jos ovat fiksuja niin eivät ala heti lisääntymään. Todennäköisesti saat upean naisen joka kohdistaa energiansa sinuun. Jäät ilman omia lapsia mutta saat jotakin muuta. Ei välttämättä huono diili.

Vierailija
17/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapset ovat rusinat pullasta. Saa nauttia pienen elämän seuraamisesta mutta vastuuta ei tarvi ottaa ellei itse halua. Kaiken te näette niin negatiivisesti.

Onhan ne, jos ovat omia. Toisten bonuslapsia en ryhtyisi hyysäämään mistään hinnasta.

Vierailija
18/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kahden asunnon taktiikka. ei ole nuorille hyväksi, että äidin äijä pyörii kyttäämässä tai sinullekaan jos teinit on rasittavia. jos olette vielä yhdessä kun teinit muuttaa opiskelemaan niin sitten vasta muutto yhteen.

Vierailija
19/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyötyä = ei tarvitse enää harrastaa "laatuaikaa"

Haittana = Saa/joutuu suoraan tai epäsuorasti osallistumaan kaikkiin kustannuksiin, myös toisen lapsiin liittyvissä asioissa ja pitää esittää aidosti kiinnostunutta ja rakastavaa isäpuolikasta.

Ei mun mies esitä kiinnostunutta tai rakastavaa isäpuolta minun kouluikäisille lapsille. Eikä osallistu kustannuksiin. Lapsethan ovat minun. Ällöttäisi jos hän luulisi omikseen. Lapsilla on jo isä. Hän on vain lasten äidin mies.

Vierailija
20/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne, jos ovat omia. Toisten bonuslapsia en ryhtyisi hyysäämään mistään hinnasta.

Mikäs pakko niitä on hyysätä? Saa hyysätä jos haluaa. Ja jos niin kauhean lapsivastainen on, niin pakkoko se on olla 24/7 aikuisen parin keskenään. Harrastaa silloin vaikka omia juttujaan jos toinen haluaa hyysätä. Kyllä se on ihan tervettä tehdä juttuja väliin erikseenkin.