Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että prinssi Harryn annetaan mennä naimisiin Meghan Msrklen kanssa?

Vierailija
26.05.2017 |

Mun on vaikea uskoa, ei ainakaan niin kauan kuin kuningatar on elossa. Hän ei varmasti hyväksy, että pojan pojan lapsilla olisi afrikkalaista sukujuurta oleva isoäiti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoa että toivon ettei. Kai sitä kaipais vähän sivistyneempää ja hienostuneempaa kumppania eikä mitään amerikkalaista näyttelijää.

Vierailija
2/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kyllähän Sofiakin lopulta hyväksyttiin Ruotsin kuningasperheeseen, toki eri hovi tässä kyseessä. Menee varmaan ainakin useita vuosia, ennen kun voivat edes ajatella häitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas toivon että saisi mennä naimisiin. Onni on tärkeintä. Voi olla surullinen loppu jos pitää naida joku muu vain siks että suku pitää pitää "puhtaana". Mites kävi esim. Charlesin liiton.

Vierailija
4/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös samaa mieltä, ettei amerikkalainen näyttelijä sovi Brittihoviin. Jo keskiluokkainen Katekin oli aika iso pala. Mutta sentään englantilainen. Luulisi Birtanniassa olevan vanhan aristokratian tyttäriä vielä tuohon tarkoitukseen.

Vierailija
5/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ihan vielä. Kun on tosi lyhyt suhde vasta takana.

Vierailija
6/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kyllä mä luulen. se, että meghan on eronnut ois aiheuttanut ongelmia ennen, mutta saihan charleskin luvan naida camillan. se on sit eriasia että kosiiko ollenkaan vai meneekö vaihtoon

Vierailija
7/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kyllähän Sofiakin lopulta hyväksyttiin Ruotsin kuningasperheeseen, toki eri hovi tässä kyseessä. Menee varmaan ainakin useita vuosia, ennen kun voivat edes ajatella häitä.

Mutta Sofian äiti ei ole mustaihoinen. Ja Ruotsi onkin Ruotsi. Rotukysymyksissä brittihovi on varmasti vanhoillisempi.

Vierailija
8/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei? Onhan Norjan Haakonillakin yh-äiti vaimona. Tanskan prinssi Joakim oli naimisissa aasialaissyntyisen kanssa. Madeleinella on Lontoolainen mies. Ei noissa piireissä ennenkään siveitä 100% olla oltu. Prinsessa Catherinekin ollut vähäpukeisena catwalkilla ja prinsessa Sofialla räväkkä menneisyys. Norjan Märtha Louisen exästä Ari Behnistäkn löytyy nuoruuden nakukuvia. Joko me käytyyn kaikki Euroopan kuninkaalliset läpi? Jaa no Espanja jäi välistä...

Vierailija
9/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiijä, mutta uskomatonta että sukunimessä on kuusi konsonanttia ja vain yksi vokaali! Miten tuo edes lausutaan?

Vierailija
10/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, kyllä mä luulen. se, että meghan on eronnut ois aiheuttanut ongelmia ennen, mutta saihan charleskin luvan naida camillan. se on sit eriasia että kosiiko ollenkaan vai meneekö vaihtoon

Meghanin ero on pientä Meghanin äidin rinnalla... :-p

Vierailija
11/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megan on 35-vuotias, jos lapsia halutaan ei taida olla vuosia odottaa....

Vierailija
12/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se aika jännä jos Harryn lapsista tulisi tummia kikkarapäitä.

Vierailija
13/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo nainen on niin vanha, että sillä on hedelmällinen ikä takanapäin. Harry jääköön lapsettomaksi, William ja Kate voisivat tehdä pari lasta lisää.

Vierailija
14/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko niiden edes mennä naimisiin? Harry on tällä hetkellä äkkiä laskettuna vasta viidentenä kiinni kruunussa. 

Vierailija
15/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että menevät naimisiin. Se merkitsisi Meghanille luopumista omasta työstä ja omasta elämästä eikä välttämättä ole kivaa miljoonatulojen jälkeen tyytyä pieneen kuukausirahaan. Edustamaan toki pääsisi, mutta ilman mitään palkkaa. Kuukausiraha menisi puolisolle. Kannattaa miettiä, miten kävi Sarah Fergusonin eli loistosta penninvenytykseen.

Vierailija
16/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo nainen on niin vanha, että sillä on hedelmällinen ikä takanapäin. Harry jääköön lapsettomaksi, William ja Kate voisivat tehdä pari lasta lisää.

Ai kolmevitosena hedelmällinen ikä takanapäin? Mä silloin vasta aloittelin, samoin Ruotsin Victoria.

Vierailija
17/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmaan jos luopuu asemastaan kruununperimysjärjestyksessä. Ennakkotapauskin löytyy.

Vierailija
18/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hyväksytäänkö, mutta pahalta tuntuu siitä syystä etten näe Meghanin olevan rakastunut ja tosissaan raikulipoika Harryn suhteen. Kokenut nainen on ilmeisesti saanut Harryn pään sekaisin.  Ihaninta olisi, että olen väärässä ja he  saavat haluamansa määrän lapsia ja viettävät monikymmenvuotisen loppuelämänsä onnellisina ja joudun häpeämään tätä mielipidettäni. 

Vierailija
19/19 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei? Onhan Norjan Haakonillakin yh-äiti vaimona. Tanskan prinssi Joakim oli naimisissa aasialaissyntyisen kanssa. Madeleinella on Lontoolainen mies. Ei noissa piireissä ennenkään siveitä 100% olla oltu. Prinsessa Catherinekin ollut vähäpukeisena catwalkilla ja prinsessa Sofialla räväkkä menneisyys. Norjan Märtha Louisen exästä Ari Behnistäkn löytyy nuoruuden nakukuvia. Joko me käytyyn kaikki Euroopan kuninkaalliset läpi? Jaa no Espanja jäi välistä...

Espanjan kuningatar Letizia oli myös eronnut edellisestä proffapuolisostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä