Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tuli Mäkkärissä sanomaan, että lapsilta lakki päästä syödessä

Vierailija
26.05.2017 |

Sanoin, etteivät vieraat komentele minun lapsiani. Jankutti ja jankutti ja lopulta piti hakea kassalta vastaava avuksi ja nainen ulos. Katsoi vielä tuimana ikkunasta sisään, kun söimme.

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit itse opettaa kersoillesi tapoja, ettei vieraiden ihmisten tarvitse puuttua.  Oletko kenties kyvytön?

Kerro, minkä etikettioppaan mukaan olet omat lapsesi kasvattanut.

Johan tuo asia ekalla luokalla, ellei peräti jo tarhassa opittu.

Kerro järkevät syyt lakin pois ottamiselle. Kerro samalla se etikettiopas, minkä mukaan pitää toimia.

Vierailija
22/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ymmärrä koko juttua kirjoitti:

Hattu päässä on hygieenisempää syödä, ei mene hiuksia ruokaan. Samasta syystä kokeilla ja keittäjillä on hatut. 

Mistä tämmönen outo "sivistystapa" on lähtenyt että hattu päästä???

Naiset ovat aina saaneet olla hattu päässä. Ihan missä vain. 

Eli kertaa etiketti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun lapsia ei vieraat komentele" WTF.

Vierailija
24/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on niin, että naisen käytös saa täällä tykkäyksiä siksi, että tämän palstan ihmisten mielestä lapsiperheet tekee kaiken väärin, ja lapsiperheitä saa ja pitää ojentaa. Auta armias, jos joku äiti-ihminen lapsen kanssa tulisi sanomaan arvon av-henkilölle lakin käytöstä syödessä, kyseinen äiti lynkattaisiin täällä saman tien. 

Vierailija
25/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset söivät kiltisti muita häiritsemättä, oli naisen käytös kyllä ihan perseestä. Joillakin, erityisesti vanhemmilla naisilla, tuntuu vaan edelleen nykymaailmassa olevan käsitys, että heillä on oikeus puuttua ventovieraiden asioihin omien mieltymystensä vuoksi. Nämä on just niitä, jotka huomauttelee ventovieraille esimerkiksi ulkonäöstä, eli suomeksi sanottuna vittuilevat. Älkää tuollaista paskaa puolustelko. 

Vierailija
26/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hattu päässä on hygieenisempää syödä, ei mene hiuksia ruokaan. Samasta syystä kokeilla ja keittäjillä on hatut. 

Eli kertaa etiketti. 

Sanotko, mistä sen etiketin voi kokonaisuudessaan lukea? Koko etiketin, mitään lisäämättä ja poisjättämättä.

Vierailija
27/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kertaa etiketti. 

Niin mutta mikä järki tuossa on? Ymmärtäisin että jos joku kertoisi onko sille joku hyvä syy miksi hattu päässä ei saisi syödä.

Vierailija
28/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte molemmat ihan urpoja. Sinä Ap olisit voinut vaan käskeä lapsiasi ottamaan hatut pois päästä. Ja tää nainen olis voinut asian antaa olla, kyllä nyt mäkkärissä voi syödä hattu päässä. No, omapa on ongelmanne, kun tuhlaatte energiaa turhaan riitelyyn.

Vierailija
29/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lyönyt silmään tuollaista luonnevikaista akkaa.

Vierailija
30/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa olisin kyllä pyytänyt lapsia ottaan ne lakit pois niin pääsee vähemmällä.. Mutta mielestäni mäkkäri on paikka jossa ei ole niin merkitystä onko se hattu päässä vai ei :D Eri asia sitten kotona ruokapöydässä tai kunnon ravintolassa.

Vierailija
31/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan se hyvä opettaa lapsille ruokailutapoja - ja niihin kuuluu se, ettei ulkohattua pidetä päässä ruokapöydässä. En kuitenkaan itse viitsisi lähteä toisten asioihin puuttumaan, eli en kyllä ymmärrä valittaneen mamman järjenjuoksua.

Vierailija
32/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen wt mäkkärissä ja opettaa lapsensakin ylimielisiksi wt:iksi.

Vierailija
33/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on huonompaa käytöstä mennä häiriköimään tuntemattomia ihmisiä kuin syödä lakki päässä. Aika kovaa häiriköintiä on ollut, jos on ulos täytynyt heittää. Mutta jokaisella meillä on toki omat näkemyksemme.

Vierailija
34/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiketti mäkkärissä 😂 sallikaa mun nauraa 😂

Vierailija
35/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etiketti mäkkärissä 😂 sallikaa mun nauraa 😂

Eihän ketään täällä oikeasti mikään "etiketti" kiinnostakaan, vaan se on tekosyy purkaa raivoa mielikuva-vihollista vastaan. 

Vierailija
36/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myyjän, joka syö pelkällä haarukalla. Niin junttia.

Vierailija
37/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan istuskelin baarissa ja samalla telkkarista alkoi jääkiekko-ottelu ja Maamme-laulu. No joku naapuripöydän juntti nousi sitten seisomaan ja alkoi huutaa minulle, että minunkin on noustava seisomaan, koska kyseessä on Maamme-laulu.

Sanoin, että ei.

Juntti yritti käydä rinnuksiin, mutta puristin sitä korvasta ja pistin polvilleen. Samalla televisiosta kuului voimakas hurraus. Jotakin symboliikkaa siinä oli. Tilanne laukesi kun myyjänä ollut nainen puuttui tilanteeseen ja lopulta juntti heitettiin ulos. Itse sain seksiä samana iltana. 

Vierailija
38/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs huivi sitten,olisiko se päässä saanut syödä rauhassa ?

Kas kun ei tullut vaatimaan niiltä  lapsilta myös ruokarukousta pöydässä...

(1960-luvulla kansakoulussa muuten kun keittolasta tuotiin tarjoilukärryillä  ruoka luokkaan , nousi koko luokka ylös ja kuului sanoa yhdessä, kädet ristissä  ennen ruokailun aloittamista:   "Siunaa Jeesus ruokamme,Aamen")

Vierailija
39/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap:n lapsilla lakit olikin päässä, niin eipä se toinenkaan kovin kohtelias ollut kun meni toisten ruokarauhaa häiritsemään.

Vierailija
40/161 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs huivi sitten,olisiko se päässä saanut syödä rauhassa ?

Kas kun ei tullut vaatimaan niiltä  lapsilta myös ruokarukousta pöydässä...

(1960-luvulla kansakoulussa muuten kun keittolasta tuotiin tarjoilukärryillä  ruoka luokkaan , nousi koko luokka ylös ja kuului sanoa yhdessä, kädet ristissä  ennen ruokailun aloittamista:   "Siunaa Jeesus ruokamme,Aamen")

Burkha ja kipa pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi