Sormustestistä
Mitenkäs se nyt oli, kummasta sormus pyörii ympäri ja kummasta menee edestakaisin? Kun ei muista...
Kommentit (18)
käytiin 4d ultrassa ja oli päivää ennen pakko kokeilla tuota sormus testiä, esikoisessa en tehnyt edes. no tyttöä näytti sormustesti ja ultran mukaan meille olisi tytteli tulossa, onko siis totta vai ei tuo sormustesti ;);)
Mä tein ekat sormustestit entisessä työpaikassa viitisen vuotta sitten ja me oikein hämmästelimme, miten oikein sormustesti piti paikkaansa monen työkaveirin kohdalla! Tuolloin seurustelin ex-mieheni kanssa ja testin mukaan hänelle tulisi poika ja tyttö, mulle taas tyttö ja poika. Silloin ajattelin, että ihan huuhaata :) No, me erottiin ja nyt on tilanne se, että ex-mies on saanut pojan ja meillä on jo tyttö + viime viikon rakenneultrassa saatiin melko varma veikkaus pojasta...
Ihan kumma juttu, eihän toi oikeasti voi pitää paikkaansa, vai mitä?!
vielä et mihin se sormus sidotaan ja pitääkö sitä pitää paljaan mahan päällä?Voiko sen tehä ite vai joku toinen?
Éli mulle on opetettu, että pitää olla hius johon sormus pujotetaan. Toiset tuntuvat käyttävän ihan tavallista ompelulankaakin, joten sillä ei kai niin suurta merkitystä. Sitten vaan sormusta roikotetaan vatsan päällä ja se joko lähtee pyörimään tai heilumaan. Silläkään ei liene väliä, onko vatsa paljas vai ei.
Ekasta en testiä tehnyt, toisesta tein sen jälkeen ku ultrassa sanottiin tytöksi, mutta poikaa vaan sormus heilutteli ja poika tuli. Nyt näyttää tyttöä ja ultran mukaan vois olla tyttö tulossa, mutta ultraaja ei ollut siitä ihan varma. Nähtäväksi jää oliko sormus oikeassa... ;)
Mirju 28+2
Mites sen näkee, että kuinka monta lasta oikein on tulossa? Mietin vaan, kun osa sanoi, että ensin tulee poika ja sitten tyttö tai päinvastoin.
babyperhonen
Otetaan rihmalankaa tai pitkä hius, johon pujotetaan kultasormus. Sitten langan päästä kiinni ja sormus pistetään roikkumaan lähelle toisen käden rannetta (suonipuoli ylöspäin). Aluksi sormusta pitää vähän hivellä siinä ranteen päällä - tämän funktiota en osaa perustella! En siis ole tehnyt testiä masulla, kuten joku oli tehnyt.
Vaikka " sormuskäden" pitää paikoillaan (tuetaan kyynärpäällä),
sormus alkaa liikkua. Jos sormus pyörii ympyrää, tulossa on tyttö ja
jos se heijaa edestakaisin, tulossa on poika.
Sitten se lapsien lkm: mä en kuolemaksenikaan muista, pysäytettiinkö sormus välillä vai muuttiko sormus vain itsestään suuntaa. Hmm, varmaan se pitää pysäyttää, koska muutenhan ei tiedä, onko tulossa yksi vai kaksi vai kolme peräkkäin samaa sukupuolta. Kuitenkin esim. mulla sormus lakkasi pyörimästä kahden kerran jälkeen.
Ja eikun testailemaan :)
Näytti tyttö-poika-ja sitten vielä 5 tyttöä!
No, meillä on poika, tyttö, tyttö ja nyt odotan neljättä jonka sukupuolesta ei oo vielä tietoa.. Ja EN todella usko, että tulis seitsemää lasta meille :) Eli ei mee aina ihan nappiin ;)
Eli ei tarvitse pysäyttää välillä. Mä pidän kans sitä sormusta kämmenen päällä kämmenpuoli ylöspäin, täytyy odottaa että sormus ensin pysähtyy mahdollisilta kierteiltä. Sitten se joko pyörii tai menee edestakaisin, pysähtyy välillä ja alkaa uudestaan. Sitten se vaan lopuu kun on " lapsiluku" täynnä. Mulla näytti poika-tyttö-poika, poika jo on ja ultrassa ei ainakaan piliä näkynyt tällä tulevalla pikkukakkosella... tiedä sitten, onko paikkansa pitävä, mutta yllättävän monella tuttavalla on kyllä paikkansa pitänyt. Tutuilla se on näyttänyt myös enkelivauvat...
Mahan päältä näkee sen sillä hetkellä mahassa olevan sukupuolen ja ranteesta näkee kaikki tulevat lapset. Mulla tosin on tuosta ranteesta näyttänyt mitä sattuu milloinkin, mutta jotenkin luotan enemmän tuohon, että kokeilee mahan päältä. Silloin virhemarginaali on varmasti pienempi...hehehhehe! Ja tuosta ranteen hivelystä mä en ollu koskaan kuullutkaan...liekö sitten sen vuoksi näyttänyt mitä sattuu?!? ;)
tein nyt testin mahan päältä ja tyttöä näytti senkin mukaan. Nyt ei muuta kuin jännäämään!
4:n ultran mukaan tyttö tulossa ja sormuksen mukaan tyttö tulee...;-)
Poikaa meille ainakin luvattiin :) Mutta sehän nähdään sitten kun viikkoja on tarpeeksi paljon, jos nähdään :)
fiorella rv 6+3
olla, korjatkaa jos olen väärässä! Mielellään kuitenkin pyöreä ja sileä sormus, esim. kihlasormus.
Mun oli ihan pakko kans testata kun olen tota miettinyt,että miten se menikään ja nyt kun tuli selvyys niin en voinut pidätellä itseeni.
On ihan pakko kertoa,että tämä testi on pitänyt anopillani ainakin 100 prosenttisesti paikkaansa. Eli hänelle molemmissa raskauksissa näytti poikaa ja hänellä on 2 poikaa.
Mulla on ollut vähän sellainen olo koko ajan itsellä,että tulokas on tyttö. Olen saanut pakottavan tarpeen kutoa vaaleanpunaiset sukat,lapaset ja myssyn. Tämän jälkeen ultrassa olin muka näkevinäni kuitenkin pojan. Mutta tyttö fillis vaan jatkuu. Nyt tänään tämä sormus testi näytti kyllä ihan selvää tyttöä. Pyöri ihan vimmatusti mahan päällä isoa ympyrää. Lineanegra mulla on rintoihin asti pitkä mutta aika vaalea. (en muista taaskaan kumminpäin se oli tuo viiva juttu)
Lilli81 30+5
Kumpaa näytti? ;)