Millaisissa retkuissa olette lähteneet synnyttämääN?
Onko ollu paplarit päässä ja aamutossut jalassa? ;-)
Kommentit (6)
Ajattelin kerran, että äkkiä käyn viemässä roskat ulos. Asua voisi kutsua kotosaksi, eli kauhtuneet verkkarit ja kauhea retkupaita, hiukset kampaamatta.
No matkaa sinne roskiksille oli noin 30 metriä, niin enkö heittänyt siinä matkalla kunnon voltin ja käsipoikki, avomurtuma, ja verta oli joka paikassa. Ei auttanut kun lähtee siltä istumalta sairaalaan, jossa menikin sitten 7 tuntia. Kun ei se haava nyt niin iso ollutkaan.
Mutta kyllä päätin, etten edes roskia vie enää ilman että olisin tälläytynyt (tästä päätöksestä olen kyllä aika hyvin luistanut).
ja niillä märillä housuilla piti mennä sairaalaan..
Sitten kun lähtö tuli niin hengarista otin mustat äitiyshousut, ison t-paidan ja vetäisin päälleni vielä pitkän farkkutakin ja sitten mentiin. Ei ollut äkkilähtö niin ehdin hyvin käydä suihkussakin ennen lähtöä samalla kun odoteltiin esikoiselle hoitajaa. Niveat kainaloon ja menoksi =oD
Muuten oli mulla siistit vaatteet. miehelle vain unohtui ikivanhat lapikkaat jalkaan, ei niitä hämmennykseltä muistanu vaihtaa ja reppana häpesi niitä kovasti =) Sai tietty sairaalassa tossut jalkaan. Sitten kun tuli meitä hakemaan kotiin, oli tempaissu päällensä t-paidan, joka haisi todella pahalle, jollekkin ummehtuneelle ja voimakkaasti. Mistä lie sen oli löytäny.. Sitten vielä kätilö kysyi mieheltä että haluaisiko mies kylvettää vauvan ennen kotiinlähtöä. Ei tietysti ilennyt eikä halunnutkaan kieltäytyä, mutta ei ilennyt mennä haisupaidassakaan, saati paidatta, joten lainasi minun viivinpunaista Lindexin trikoopaitaa =) Kätilöäkin hymyilytti =)
Lapsivettä tuli koko ajan, joten housut olivat litimärät. Anopin takki onneksi säilyi kuivana.
Äitiyspaita ja miehen verkkarit, muut housut ei enää mahtuneet päälle.