Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Halla-ahon ex-äänestäjiä?

Vierailija
26.05.2017 |

Keneltä muulta meni maku mieheen? Minä olen äänestänyt Halla-ahoa, mutta enpä äänestä enää koskaan missään. Ihan sama, onko viimeaikaisessa kohussa kyse hänen yksityiselämästään, joka ei kuulu ulkopuolisille tai ihan mistä tahansa, mutta minä en äänestä tuollaista äijää, jolla on vuosien sivusuhde avioliiton rinnalla. Syletys.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin ennen ja äänestän edelleen. Enkä usko että muitakaan OIKEITA Halla-Ahon äänestäjiä jotkut ylimääräiset lapset häiritsevät. Viriili ja suosittu mies selvästi vielä, älykkyyden lisäksi. :-D

Kieltämättä totta, nyt sitten mitataan, kuka on OIKEA Halla-ahon seuraaja ja kuka on liikkuva äänestäjä, joka reagoi tapahtumiin. Vähän kuin Heidi Hautalan pimeän remontin jälkeen mitattiin, kuka on OIKEA Hautalan kannattaja ja äänestää hänet europarlamenttiin.

ap

Vierailija
22/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän jatkossakin kaikesta huolimatta. Kaikkien yksityiselämää ei ole vain tuotu julkisuuteen, joten et voi tietää luurangoistaan.

Vierailija
24/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikkien yksityiselämää ei ole tuotu julkisuuteen, ei ole peruste äänestää henkilöä, jonka yksityiselämästä on tullut julkisuuteen vuosien salasuhde. Eikö Halla-ahon kannattajilla ole loogista päättelykykyä?

Vierailija
25/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Halla-ahoa aiemmin. Vaikea kuvitella että tekisin niin enää koskaan, ellei:

a) Käy ilmi, että Jussilla ja Hillalla on ollut aidosti molempien toiveesta polyamorinen suhde ja kaikella tapahtuneella (salailu mukaanlukien) on ollut Hillan täysi hyväksyntä.

b) Halla-aho pyytää julkisesti anteeksi ja osoittaa käytännön teoilla todella katuvansa ja parantaneensa tapansa.

Vierailija
26/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että esimerkiksi Hämeessä asuessani äänestin naista, joka ministerinä ollessaan piti todella tiukasti Suomen ja suomalaisten puolta ja onnistui siinä erinomaisesti kovan luonteensa ja asiantuntemuksensa vuoksi. Hän on myös sellainen poliitikko, joka on ollut punavihreiden ja median hampaissa aikanaan.

Naista en ole koskaan äänestänyt enkä tule koskaan äänestämään.

Naisten paikka ei ole olla politiikassa tai työtehtävissä, missä vaaditaan edes hitunen edesvastuuta ja järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi