Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" kikkara ongelma"

27.03.2006 |

tai ei tuo oikeestaan ongelma ole, mutta silti apua kaipaisin.

Pojan hiukset on niin helpot hoitaa, kun vaan leikkaa välillä. Hänellä on kyllä ihan hirveän kuivat hiukset, suositelkaa hyvää hoitoainetta jos tiedätte (mikä sopii 4v. päähän).

Tyttö täytti juuri vuoden ja hänellä alkaa olla melko pitkät hiukset enkä tiedä mitä niille tekisin. Hänellä on myös kuivat hiukset ja aina kauheassa takussa. Ostin " niiskuneiti-suihketta" eli takkujen selvitys ainetta. Mutta silti ei hiukset mitenkään pysy selvänä. Enkä myöskään osaa laittaa niitä mitenkään (itselläni on suorat hiukset ja aina joko ponnarille tai letillä). Olen pitänyt hänellä hiuspantaa ja pari kertaa olen saanut jopa saparot aikaiseksi. Muuten hiukset sojottaa joka suuntaan hirmuisessa takussa. Meidän peikkotyttö ;)

Hyvät neuvot olisi nyt todella tarpeen!

Kiitos!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyi aiheesta mielenkiintoinen sivusto, kampauksen historiaa ja ohjeita kuinka tehdään. http://www.ccd.rpi.edu/Eglash/csdt/african/CORNROW_CURVES/culture/how.t…

Vierailija
22/22 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti asia on just noin kun sammakko sanoit et usassa cornrow ja englannissa canerow. toisaalta anoppi on liberiasta (mutta kylläkin amerikan liberialaisia) ja appi trinidadista. eikä siis kihlattuni ollut ikinä kuullutkaan canerowsta vaikka puhuu kaikkia kolmea englannin murretta. kysyi mikä se on, minä ylpeänä kerroin. se ei uskonut vaan googletti. maisteli sanaa ja sanoi että kyllä jatkaa sanomaan cornrow vaikka canerow kyllä kuulemma hauskemman kuuloinen:)

mistäpäin teidän enkku on lontoon lisäksi?

mua alkoi toden teolla nyt kiinnostaa, taidan alkaa tutkia asiaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi