Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset juksaavat, että heistä muka olisi ällöä nähdä paidaton mies julkisella paikalla?

Vierailija
25.05.2017 |

Tänäänkin kun kävin lenkillä ylävartalo paljaana, niin kummasti ne naisten ahnaat katseet ahmivat kesäisessä säässä pomppivia rintalihaksiani ja tiukkaa pyykkilautavatsaani. Naisten puheet ja teot eivät ihan vastaa toisiaan tässäkään asiassa.

Kesäterveisin, bodisetä

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia rintaliivit, jos rinta"lihakset" pomppii lenkkeillessä.

Vierailija
22/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä ole olemassa diagnoosi sille, että ei tunnista toisen tunteita kasvonilmeistä?

Ap:n miestissit siis pomppivat,naiset katsoivat inhoten ja ap tulkitsi sen himoksi,koska hän n vähän Sheldon 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä vastauksia. Missä vaiheessa suomalaisista naisista tuli näin negatiivisia?

Vierailija
24/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä ole olemassa diagnoosi sille, että ei tunnista toisen tunteita kasvonilmeistä?

Ap:n miestissit siis pomppivat,naiset katsoivat inhoten ja ap tulkitsi sen himoksi,koska hän n vähän Sheldon 😅

No sen verran olen elämäni aikan naisten kanssa tekemisissä ollut, että voin vakuuttaa, etteivät nuo naiset inhoten lihaksikkaita "miestissejäni" tuijotelleet. Varmasti olisivat katsoneet muualle, jos eivät olisi näystä nauttineet. Mukavaa kesää sinullekin! 🙂

bodisetä

Vierailija
25/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ilkeitä vastauksia. Missä vaiheessa suomalaisista naisista tuli näin negatiivisia?

Ilkeitä? Negatiivisia? Mun mielestä on sopimatonta kulkea lähes alasti julkisilla paikoilla.

Vierailija
26/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä paidattomia miehiä kadulla ja vielä vähemmän yli-ikäisiä papparaisia ilman paitaa.

Vierailija
27/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä? Negatiivisia? Mun mielestä on sopimatonta kulkea lähes alasti julkisilla paikoilla.

Juuri näin,suurin osa kommenteista on ihan asiallisia,vaikka ap kokee että naiset "juksaavat",useimmat eivät välitä katsella puolialastomia ihmisiä muualla kuin uimarannalla.

Vierailija
28/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta et kai oleta, että muu maailma muuttuu toiveidesi mukaiseksi? Ja ilkeydellä tarkoitin ketjun solvaamisia ja halventamisia. Etkö ymmärtänyt?

Vierailija
29/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin,suurin osa kommenteista on ihan asiallisia,vaikka ap kokee että naiset "juksaavat",useimmat eivät välitä katsella puolialastomia ihmisiä muualla kuin uimarannalla.

Viittaukset Sheldoniin ja kehoitukset rintaliiveihin ovat mielestäsi ihan asiallisia? Olepa nyt ihan rehellinen, jookosta?

Vierailija
30/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa toi miesten itsevarmuus! Tyyppi  kuvittelee että hänen paljasta rintaansa on katsottu ihaillen, vaikka luultavasti sitä on vain katsottu sen takia että se on niin... gross. Ällöttävä. Ovat vain osanneet pitää naamansa peruslukemilla minkä mies heti tulkitseee ihailuksi.

Vierailija
31/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta et kai oleta, että muu maailma muuttuu toiveidesi mukaiseksi? Ja ilkeydellä tarkoitin ketjun solvaamisia ja halventamisia. Etkö ymmärtänyt?

En tietenkään oleta, mutta mielipiteensä saa ilmaista. Sinunko mielestä ei olisi sopimatonta, jos nainen menee lenkille rinta paljaana? En ole huomannut haukkumista tai solvaamista ketjussa. Annapa esimerkki.

Vierailija
32/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elu kun naiset eivät pukeudu sen mukaan, minkä miehet kokevat olevan sopivaa, on miehilläkin oikeus halventaa naisia?

Vierailija
33/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Lidlissä näitä paidattomia ja punaisia ja turvonneita, erittän humalaisi kaljanostajia näkee. Kun myyjille huomattaa asiasta, tämän mielestä "pojat ovat okei" - siis humalassa läskimahoissaan kaljaa salkutollkulla kantavat. Mutta junttila on junttila.

Vierailija
34/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Lidlissä näitä paidattomia ja punaisia ja turvonneita, erittän humalaisi kaljanostajia näkee. Kun myyjille huomattaa asiasta, tämän mielestä "pojat ovat okei" - siis humalassa läskimahoissaan kaljaa salkutollkulla kantavat. Mutta junttila on junttila.

Tampereella on kolme Lidliä. En tiedä, missä niistä asioit (tuskin missään, jos et tiennyt?), itse en ole koskaan törmännyt vastaavaan.

Vierailija
35/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, 4 Lidliä Treella. My bad.

Vierailija
36/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään oleta, mutta mielipiteensä saa ilmaista. Sinunko mielestä ei olisi sopimatonta, jos nainen menee lenkille rinta paljaana? En ole huomannut haukkumista tai solvaamista ketjussa. Annapa esimerkki.

"Oot joku ikäloppu ja ikäloppujen kropat on aina ällöttäviä. Pistä pappa paita päälle."

"Älä kuvittele itsestäsi liikoja ap. Olet lähinnä säälittävä vanha patu joka kuvittelee olevansa nuorekas."

Tuossa pari esimerkkiä ekalta sivulta. Jos nainen noudattaa pukeutumisessaan lakia, niin minusta minulla ei ole oikeutta yrittää sitä halventamisen avulla kontrolloida. Oletko kuullut lutkamarssista?

Olen kuullut ja pidän sitä sopimattomana joskin mielenosoitukseen hyvä tehokeino. Hyvät kommentit onnistuit nappaamaan! Itselläni on näköjään jo silmät oppineet suodattamaan törkytekstin.

Vierailija
37/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä mielipiteesi koskee myös naisia, jotka kulkevat kesät pikkutopeissa ja minihameissa kaduilla? Vai onko niin, että naiselle se on jostakin feministien keksimästä syystä sopivampaa?

Vierailija
38/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä mielipiteesi koskee myös naisia, jotka kulkevat kesät pikkutopeissa ja minihameissa kaduilla? Vai onko niin, että naiselle se on jostakin feministien keksimästä syystä sopivampaa?

Se on ihan eri asia, koska naisilla on OIKEUS pukeutua ihan miten haluavat, senkin sovinistisika!

Vierailija
39/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä käynti ilman paitaa on ihan ok. Mutta kun mennään kaupungille kävelemään tai terassille niin sen paidan voi laittaa päälle. Ihan sama millainen kroppa.

Vierailija
40/65 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kroppa on hyvässä kunnossa niin ei minua paidaton mies julkisella paikalla häiritse. Jos joku on lenkillä ilman paitaa ei myöskään häiritse lähinnä siksi, että henkilö urheilee. Muuten vain ilman paitaa kuljeskelevista saa vähän junttimaisen käsityksen.