H&M:stä ostettu mekko suli
Merkitty lappuun silitys kahdella pallolla, silitysrauta oli säädetty juuri siihen yhden ja kahden pallon rajalle. Ja silti rauta sulatti mekkoon samantien reiän. Minä kun vielä iloitsin, että kerrankin löytyi ale-rekistä kauniisti istuva ja muutenkin hyvännäköinen mekko, jolla selviän tämän kesän juhlista, ja joka ei kaada opiskelijan taloutta. On minulla vaikka kuinka monta muutakin keinokuituista vaatetta, mutta ei koskaan ole käynyt näin. :O
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ostaa tuollasta halpaa polyesteripaskaa ja yllättyy kun laatu ei ole hyvää? Tuollaisia vaatteita ei edes pitäisi tehdä.
Jep, opiskelijaelämän ihanuuksia. Kun ei ole varaa parempaan. En sitä paitsi odottanut mitään superlaadukasta, mutta kuitenkin sitä, että mekko nyt kestäisi edes tämän kevään ja kesän valmistujaiset, rippijuhlat, häät sun muut... Tai ohjeen mukaisen vaatehuollon. Ja usko pois, olisin minäkin onnellisempi, jos vaateteollisuus tarjoaisi kunnon materiaaleista valmistettuja pitkäikäisiä vaatteita, mutta ne ovat nykyään luksusta. :/ Ap
Onko tämä provo? Eihän tuollainen vesirajamittainen trikoomekko ole mikään juhlamekko, vaan rantavaate.
Hmm no sanotaanko, etten ole pituuteni puolesta ihan mallin mitoissa, joten mekko on kyllä oikein säädyllinen. En ole mikään pitkänhuiskea gasellinjalkainen... :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ostaa tuollasta halpaa polyesteripaskaa ja yllättyy kun laatu ei ole hyvää? Tuollaisia vaatteita ei edes pitäisi tehdä.
Jep, opiskelijaelämän ihanuuksia. Kun ei ole varaa parempaan. En sitä paitsi odottanut mitään superlaadukasta, mutta kuitenkin sitä, että mekko nyt kestäisi edes tämän kevään ja kesän valmistujaiset, rippijuhlat, häät sun muut... Tai ohjeen mukaisen vaatehuollon. Ja usko pois, olisin minäkin onnellisempi, jos vaateteollisuus tarjoaisi kunnon materiaaleista valmistettuja pitkäikäisiä vaatteita, mutta ne ovat nykyään luksusta. :/ Ap
Onko tämä provo? Eihän tuollainen vesirajamittainen trikoomekko ole mikään juhlamekko, vaan rantavaate.
Hmm no sanotaanko, etten ole pituuteni puolesta ihan mallin mitoissa, joten mekko on kyllä oikein säädyllinen. En ole mikään pitkänhuiskea gasellinjalkainen... :D Ap
Oletko lihava?
Mulla on toi sama mekko samanvärisenä + toisenvärisenä. Kyllä itse olen käyttänyt sitä juhlamekkona, koska hienompaan ei ole varaa. Silittämistä se ei mielestäni tarvitse, mutta pessyt olen 60:ssä. Se ei mielestäni ole liian lyhyt. Tuolla kuvan mallilla on vain tosi pitkät sääret ja mekon vyötärö on sellainen, että tulee lyhyt vaikutelma.
Mikä väri/kuvio sun mekkosi on noista vaihtoehdoista?
Mulla kyllä huutaa pääkoppa provoa tän kohdalla.. 30 asteen pesu ja silitys 2? Kuulostaa omaan korvaan hassulta. Toisekseen tuntuu hassulta, et tollasta mekkoa tarvitsis silittää. Kolmanneks toi mekko ei todellakaan ole mikään juhlamekko. Enemmän just joku rantamekko, juhliin aivan liian lyhyt..