Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kehuu aina kun olen ruma?

Vierailija
25.05.2017 |

En haluaisi mitään piristekehuja. Tiedän näyttäväni hirveälle, kun olen ollut kahden kipeän lapsen kanssa kotona. Hiukset kiinni, hirveät vaatteet päällä. Näinä päivinä mies sanoo "voi kun sä näytät nätiltä". Miksi pitää säälikehua? Toinen on kun olen meikittä, taas hirveän päivän jälkeen, lähdössä lenkille.. läskit jalat sullottuina tiukkoihin housuihin. Tiedän näyttäväni ihraiselta, mutta siksi liikun. En kaipaa tsemppikannustuksia kuinka hehtaaripeppuni näyttää hyvältä.. Liikun ilman sellaistakin..

Sitten kun olen oikeasti nätti. Hiukset, meikit, hyvin istuva mekko, niin mies ei sano ikinä mitään. Saattaa jopa sanoa jotain rumaa.. Tyyliin onpa lyhyt mekko, tai kai laitan jonkun paidan ympärilleni. Tulee lihava ja horomainen olo, vaikka mekko olisi klassinen..

Onko miehet lukeneet jotain kehu vauvan äitiä -oppaita? En minäkään kehu häntä jos parta ajamatta ja verkkareissa reikä...

Yksi ällö on"vou"-kommentti kun olen menossa suihkuun. Tiedän todellakin kroppani kokeneen inflaation.. eikä vou-kommenttia tullut ennen lapsia. Että ärsyttää noi "tsemppaukset"..

Olenko hullu vai ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän samanlainen. Ja mä kyllä ihan todella näytän järkyttävältä pahimmillani. Jo pelkästään mun naama, se on arpinen ja meikittä oikeesti kirkuvan punainen. Pottunenä ja ties mitä. Kroppakin on nykyään löysä ja ällöttävä. Ja just kun mulla on kaikkein rumin olo, mies tulee siihen silleen "uuuhh ootpa hemaiseva" ja puristelee ja hyvä kun ei reittä ala siinä nylkyttää.

Harvoin muulloin kehuu tai kommentoi. Ärsyttää. Ei se mitenkään paranna oloa tai tunnu hyvältä ne kehut silloin, kun itsellä on maailman rumin olo. Mä ainakin haluaisin juuri rumimmillani, ettei mun ulkonäköä arvosteltais yhtään mitenkään. Silloin haluais olla kaikkien katseiden ulottumattomissa.

Vierailija
22/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ne sun mielestä "vetävät vaatteet" ja "kaunis ehostus" eivät oikeasti olekaan kovin hyvällä maulla tehtyjä ja valittuja ja siksi olet oikeasti paremman näköinen naturellina.

Tiedän parikin sellaista naista, jotka ei vain tajua, että rumentavat itseään huonosti valituilla vaatteilla ja väärän sävyisellä meikillä. Todellakin nämä näyttävät paremmalta suoraan saunasta tulleina, selluliitista huolimatta. Ehkä olet yksi näistä, mutta et vain tajua sitä, kun luulet omaavasi tyylitajun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miten vaikka musta, kapeaa vyötäröä korostava mekko ja nudet ballerinat voi näyttää lapselta? Mulla on pitkät sääret ja tuo mekko ylettyy polviin ja on A-mallinen, sen kanssa nude tai musta pieni laukku, ja kylmyyden varalle ohut valkoinen läpikuultava neule. Hiukset suoristettu tai kiharrettu ja huoliteltu meikkipohja, jossa valokorosteet. Silmissä ripsien lisäksi (jotka arkenakin) eyeliner.. Eli en edes ole mitenkään överi..

Tai mustat korkeavyötäröiset farkut, silkkipaita, korkkarit ja hiukset korkealla ponnarilla (nämä päällä aina muille kyllä kelpaisin), miehen mielestä olen teini..

Ja kaverin häissä oli hillityn oranssi mekko ja kiharat. Ei kommenttia.. Mekon väri taisi olla ruma.

Siyten välillä tyyli on "täti"

Ap

Vierailija
24/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikkei tuo biletyyli miestä miellyttäisi, niin onko siitä pakko huomauttaa juuri kun olen lähdössä?

Eikä se lisää uskoani siihen, että lapsen tahrima paita päällä, hiukset likaisena, olisin millään tasolla söpö tai nätti...

Ap

Vierailija
25/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mies rakastaa sua just sellaisena kuin olet. Siksi ei kehu sua laittautuneena, koska pelkää loukkaavansa sua. Hän ei halua, että luulet kelpaavan vain laittautuneena.

Mitäpä jos puhuisi tunteista sen puolisin kanssa. Syyllistämättä..

M41

Vierailija
26/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta miten vaikka musta, kapeaa vyötäröä korostava mekko ja nudet ballerinat voi näyttää lapselta? Mulla on pitkät sääret ja tuo mekko ylettyy polviin ja on A-mallinen, sen kanssa nude tai musta pieni laukku, ja kylmyyden varalle ohut valkoinen läpikuultava neule. Hiukset suoristettu tai kiharrettu ja huoliteltu meikkipohja, jossa valokorosteet. Silmissä ripsien lisäksi (jotka arkenakin) eyeliner.. Eli en edes ole mitenkään överi..

Tai mustat korkeavyötäröiset farkut, silkkipaita, korkkarit ja hiukset korkealla ponnarilla (nämä päällä aina muille kyllä kelpaisin), miehen mielestä olen teini..

Ja kaverin häissä oli hillityn oranssi mekko ja kiharat. Ei kommenttia.. Mekon väri taisi olla ruma.

Siyten välillä tyyli on "täti"

Ap

Anteeksi nyt ap, mutta et nyt kuulosta mitenkään älykkäältä selittäessäsi näitä asujasi ja meikkejäsi. Me kun ei täältä nähdä, sopiiko nuo vaateet ja värit sulle oikeasti vai onko tämä tyylitajusi todellisuudessa vähemmän edustava kuin sitkeästi haluat uskoa.

Vierailija
27/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta vaikka näyttäisin ihan hirveältä, niin onko asia pakko sanoa kun lähden ilman miestä? Silloin edustan vain itseäni ja viihdyn vaatteissani.

Kun likaisena siivoan kotona, en todellakaan viihdy siinä tilassa... silloin olen kaunis, söpö ja ihana.. jos pyörittelen silmiä, mies seuraa ja jatkaa kehumista.. ahdistaa.

Ap

Vierailija
28/31 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mies kehuu mua kauniiks yms kun oon kotona yli-isot vaatteet päällä, ja hiukset nutturalla, ja mielestäni näytän hirveeltä :D mutta hän kehuu myös silloin, kun olen laittautunut, joten olen alkanut uskomaan että ehkä näytän rähjäisenäkin hänen mielestään hyvältä :)

Vierailija
29/31 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu siksi silloin kun olet "ruma", että näyttäisit jatkossakin siltä. Mies ei kehu kun olet laittautunut, koska ei pidä siitä kun näytät hyvältä, koska silloin joku muu voisi kiinnostua sinusta. Näin se on. Silloin kun olet "ruma", olet huomaamattomampi, ja silloin kun olet kauniisti laittautunut, mies kokee epävarmuutta kun olet niin viehättävä, että muutkin huomaa.

Vierailija
30/31 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joidenkin kaikesta ongelma pitää saadakkin...

Pitääpä alkaa sanoa vaimoa s..tanan rumaksi joka päivä ja joka tilanteessa, niin ei tule paha mieli!

Vierailija
31/31 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pahottaisi mieltäni jos edes joskus kehuisi aiheesta.. Vaikka just aamulla tai suihkun jälkeen tms.

Nyt otan kettuiluna ja kuittailuna.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi