Miksi mies kehuu aina kun olen ruma?
En haluaisi mitään piristekehuja. Tiedän näyttäväni hirveälle, kun olen ollut kahden kipeän lapsen kanssa kotona. Hiukset kiinni, hirveät vaatteet päällä. Näinä päivinä mies sanoo "voi kun sä näytät nätiltä". Miksi pitää säälikehua? Toinen on kun olen meikittä, taas hirveän päivän jälkeen, lähdössä lenkille.. läskit jalat sullottuina tiukkoihin housuihin. Tiedän näyttäväni ihraiselta, mutta siksi liikun. En kaipaa tsemppikannustuksia kuinka hehtaaripeppuni näyttää hyvältä.. Liikun ilman sellaistakin..
Sitten kun olen oikeasti nätti. Hiukset, meikit, hyvin istuva mekko, niin mies ei sano ikinä mitään. Saattaa jopa sanoa jotain rumaa.. Tyyliin onpa lyhyt mekko, tai kai laitan jonkun paidan ympärilleni. Tulee lihava ja horomainen olo, vaikka mekko olisi klassinen..
Onko miehet lukeneet jotain kehu vauvan äitiä -oppaita? En minäkään kehu häntä jos parta ajamatta ja verkkareissa reikä...
Yksi ällö on"vou"-kommentti kun olen menossa suihkuun. Tiedän todellakin kroppani kokeneen inflaation.. eikä vou-kommenttia tullut ennen lapsia. Että ärsyttää noi "tsemppaukset"..
Olenko hullu vai ymmärtääkö kukaan?
Kommentit (31)
Ymmärtäisin jos kehuisi vaikka aamulla, kun on nukuttu hyvin yms tai kun olen lähdössä töihin normaalia siistimmän näköisenä .. Mutta noi tilanteet on oikeasti aina katastrofeista..
Ap
Mulla sama! Aina ku ilman meikkiä, räjähtäny tukka, tyyliin monesti just ku herään, mies sanoo että oot nii nätti ja söpö. Sitten laittautuneena (luonnollinen meikki, normaali arkivaatteet farkkua tms) ei sano mitään. Onhan se musta ainakin kivaa sillee että.kelpaa naturelli Ellinä, mutta on tuo kieltämättä vähä outoa ja ärsyttävääkin aika ajoin kun on omasta mielestään rumimmillaa.
Mun mies sanoi kerran että näytän söpöimmältä juuri heränneenä, hiukset sekaisin ja uniset silmät. Omasta mielestäni näytän silloin turvonneelta syöttöporsaalta.
Tykkää kun et ole liian vetävä. Musta toi on hieman kieroutunutta, ei se että kehuu luonnollista lookkia vaan se ettei kehu koskaan silloin kun olet nättinä. Vähän sellainen nyrkin ja hellan välissä tunnelma ehkä.
Olisin tosi tyytyväinen jos mies kehuisi juuri silloin kun olo on tosi räjähtänyt! Harvemmin kuulee mitään silloin, ja tulee olo että olen senkin mielestä kamalan näköinen. Olisi kiva, jos se näkisi mussa kaunista myös ei niin laittautuneena. Uskon että sun miehesi voi olla ihan tosissaan kehuissaan!
Meillä on sama. Olen ottanut sen jopa vttuiluna.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää kun et ole liian vetävä. Musta toi on hieman kieroutunutta, ei se että kehuu luonnollista lookkia vaan se ettei kehu koskaan silloin kun olet nättinä. Vähän sellainen nyrkin ja hellan välissä tunnelma ehkä.
Olen miettinyt tätäkin vaihtoehtoa. Mies muutenkin taipuvainen mustasukkaisuuteen..
Ap
Ihris kirjoitti:
Meillä on sama. Olen ottanut sen jopa vttuiluna.
Sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei kehu, kun laittaudut, ettet vain innostuisi poistumaan kotoa liian vetävänä, jolloin joku muu voisi sinut napata.
Rakastuneelle miehelle rumakin nainen on maailaman kaunein.
Mitä jos se oikeesti vaan tykkää sunsta luonnollisena. Tai sitten se tosiaan yrittää piristää sua. Ainakin se yrittää.
Ei tosin näytä kelpaavan kehut, vaan saa niskojen nakkelua palkaksi. Sittepähän saat haukkua, että mies ei osaa etes kehua oikein ja ihmetellä että miksi se ei kohta enää etes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi kerran että näytän söpöimmältä juuri heränneenä, hiukset sekaisin ja uniset silmät. Omasta mielestäni näytän silloin turvonneelta syöttöporsaalta.
XD!!! KIITTI PÄIVÄN NAURUISTA! Tää oli niin hyvin sanottu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei kehu, kun laittaudut, ettet vain innostuisi poistumaan kotoa liian vetävänä, jolloin joku muu voisi sinut napata.
Ihan hirveä ajatus kyllä, että olisi noin laskelmoitua...
Ap
Oma mies tekee samaa... otan kettuiluna usein..
Mies on sanonut, kun olen lähdössä juhliin, että näytän teinililtä, lapselta, sihteeriltä.. On kysynyt ketä olen lähdössä iskemään, olen ollut ylipukeutunut terassille... Hänen mielestään olisin kauniimpi hiukset kiinni yms. Voisi mennä mustasukkaisuudesta, mutta ei tosin kehu silloinkaan jos olemme yhdessä menossa jonnekin..
Ei pidä kauniita alusvaatteita minään, mutta kulahtaneissa legginseissä näytän pantavalta.....
Ap
Minustakin naiseni on parhaimmillaan ihan luonnollisena vaikka ei laittaituessaan rumenekaan. Minua viehättää luonnollisuus ja se että on saanut ruokaa tekee naisesta paljon luonnollisemman näköisen.
Seukkaatkohan mun kanssa? No et vissiin, jos oot lapsellinen. Miksi naiset luulevat aina, että ehostautumalla näyttää parhaalta miesten mielestä