Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun 90-luvun lopussa kauneusihanteena teineillä oli suomalaisista julkkiksista PIhla Penttinen ja TikTakin Petra?

Vierailija
25.05.2017 |

Minä muistan hyvin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ollut. Ainakaan itsellänu. Nättejä tyttöjä toki molemmat.

Vierailija
2/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 90-luvun lopun teini enkä muista tuollaista. Tosin nykyään ovat minusta hurjan kauniita molemmat Pihla ja Petra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuntematon mulle tuo Pihla. Petrakin piti googlettaa, kun en enää muistanut miltä näyttää. Eivät siis kauhean vahvasti ole olleet ihanteita ainakaa mulle... Kauniita naisia näköjään molemmat. :)

Vierailija
4/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla.

Vierailija
5/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Olivat kyllä ihan tavallisen kivannäköisiä mielestäni, mutta en muista kenenkään kaverinkaan ihastelleen heidän ulkonäköään ainakaan ääneen.

Vierailija
6/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ja huippunäyttelijät olivat kauneusihanteena silloin(kin). Jotkut laulajatkin varmaan.

Vierailija
7/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 90-luvun lopun teini enkä muista tuollaista. Tosin nykyään ovat minusta hurjan kauniita molemmat Pihla ja Petra

En tykkää. Onko muuten Pihla ja se salkkari lääkäri sisaruksia, ihan saman näköiset.

Vierailija
8/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuten ollut. Petra on kaunistunut iän myötä.

Vierailija
9/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra oli niin daikki ettei heteromiehellä kyllä värähtänyt yhtään. Tiktakissa oli kyllä tosi kuuma se kosketinsoittaja, Nea jotain <3

Vierailija
10/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallit ja huippunäyttelijät olivat kauneusihanteena silloin(kin). Jotkut laulajatkin varmaan.

Destinys Child, Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Winona Ryder, Jessica Alba, Jennifer Love Hewitt jne.

Vierailija
11/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa kertoa vain omia muistojaan. En todellakaan muista tuollaista. Kuka edes on Pihla Penttilä?

Vierailija
12/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra oli niin daikki ettei heteromiehellä kyllä värähtänyt yhtään. Tiktakissa oli kyllä tosi kuuma se kosketinsoittaja, Nea jotain <3

Mikä on daikki?

Vierailija
13/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Salo oli/on kaunis.

Vierailija
14/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyke=lesbo

Vierailija
15/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei ainakaan ollut minun kaveripiirissäni. Meillä oli aivan toisenlaiset kauneusihanteet.

Vierailija
16/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Vierailija
17/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Destinys Child, Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Winona Ryder, Jessica Alba, Jennifer Love Hewitt jne.

Heitä meidänkin kaveripiirissä ihailtiin. Lisäksi voisi mainita vielä mm. Alicia Silverstonen.

Vierailija
18/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, muistan heidät kyllä ja ainakin mun kaveripiirissä Sairaan kaunis maailma -leffa oli iso juttu ja siinähän Pihla Penttinen oli pääosassa joten siinä mielessä hän oli kauneusihanne. Tai en tiedä jos kauneusihanne, enemmän ehkä tyyli-ihanne. Tiktak oli jossain mielessä ehkä myös, mutta heistä mielestäni Nea oli se jota eniten ihailtiin, ei Petra.

Vierailija
19/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra tuskin oli kenenkään kauneusihanne, look oli ainakin karsea, tai sitten ne kieroon katsovat silmät... Nykyään on ihan kaunis! Mulle kauneusihanteena oli Emppu, vaikka Nea tytöistä varmasti oli yleisesti se nätein.

Vierailija
20/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ulkonäköidoli oli ehdottomasti Salattujen elämien Miia (Venla Saartamo) rastoissaan. Joku muu saattoi jäljitellä myös Silja Salinia, Vainion sisaruksia Katjaa ja Jenniä tai Taalasmaan Elinaa, kauniita kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi