Muistatteko, kun 90-luvun lopussa kauneusihanteena teineillä oli suomalaisista julkkiksista PIhla Penttinen ja TikTakin Petra?
Kommentit (21)
Olen 90-luvun lopun teini enkä muista tuollaista. Tosin nykyään ovat minusta hurjan kauniita molemmat Pihla ja Petra
Ihan tuntematon mulle tuo Pihla. Petrakin piti googlettaa, kun en enää muistanut miltä näyttää. Eivät siis kauhean vahvasti ole olleet ihanteita ainakaa mulle... Kauniita naisia näköjään molemmat. :)
En muista. Olivat kyllä ihan tavallisen kivannäköisiä mielestäni, mutta en muista kenenkään kaverinkaan ihastelleen heidän ulkonäköään ainakaan ääneen.
Mallit ja huippunäyttelijät olivat kauneusihanteena silloin(kin). Jotkut laulajatkin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 90-luvun lopun teini enkä muista tuollaista. Tosin nykyään ovat minusta hurjan kauniita molemmat Pihla ja Petra
En tykkää. Onko muuten Pihla ja se salkkari lääkäri sisaruksia, ihan saman näköiset.
No ei muuten ollut. Petra on kaunistunut iän myötä.
Petra oli niin daikki ettei heteromiehellä kyllä värähtänyt yhtään. Tiktakissa oli kyllä tosi kuuma se kosketinsoittaja, Nea jotain <3
Vierailija kirjoitti:
Mallit ja huippunäyttelijät olivat kauneusihanteena silloin(kin). Jotkut laulajatkin varmaan.
Destinys Child, Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Winona Ryder, Jessica Alba, Jennifer Love Hewitt jne.
Ap taitaa kertoa vain omia muistojaan. En todellakaan muista tuollaista. Kuka edes on Pihla Penttilä?
Vierailija kirjoitti:
Petra oli niin daikki ettei heteromiehellä kyllä värähtänyt yhtään. Tiktakissa oli kyllä tosi kuuma se kosketinsoittaja, Nea jotain <3
Mikä on daikki?
Näin ei ainakaan ollut minun kaveripiirissäni. Meillä oli aivan toisenlaiset kauneusihanteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Destinys Child, Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Winona Ryder, Jessica Alba, Jennifer Love Hewitt jne.
Heitä meidänkin kaveripiirissä ihailtiin. Lisäksi voisi mainita vielä mm. Alicia Silverstonen.
No joo, muistan heidät kyllä ja ainakin mun kaveripiirissä Sairaan kaunis maailma -leffa oli iso juttu ja siinähän Pihla Penttinen oli pääosassa joten siinä mielessä hän oli kauneusihanne. Tai en tiedä jos kauneusihanne, enemmän ehkä tyyli-ihanne. Tiktak oli jossain mielessä ehkä myös, mutta heistä mielestäni Nea oli se jota eniten ihailtiin, ei Petra.
Petra tuskin oli kenenkään kauneusihanne, look oli ainakin karsea, tai sitten ne kieroon katsovat silmät... Nykyään on ihan kaunis! Mulle kauneusihanteena oli Emppu, vaikka Nea tytöistä varmasti oli yleisesti se nätein.
Minulle ulkonäköidoli oli ehdottomasti Salattujen elämien Miia (Venla Saartamo) rastoissaan. Joku muu saattoi jäljitellä myös Silja Salinia, Vainion sisaruksia Katjaa ja Jenniä tai Taalasmaan Elinaa, kauniita kaikki.
No ei kyllä ollut. Ainakaan itsellänu. Nättejä tyttöjä toki molemmat.