Vr lähijunien penkit saastaisessa kunnossa
Matkustan lähes päivittäin vr lähijunalla, mutta nyt alkaa olla mitta täynnä. Valehtelematta 80 % penkeistä on niin saastaisia, ettei niille uskalla istua. Penkit näyttävät oikeasti siltä, kuin niille olisi ulostettu/oksennettu. Lähes joka junavuorolla on jos jonkinmoista häiriökäyttäytymistä: Vähintään joku huutaa, kiroilee kovaan ääneen, hortoilee humalassa/huumepäissään tms. Muutaman kerran olen itse joutunut uhkaavaan tilanteeseen ja viimeksi tammikuussa todistin lasten kanssa matkustaessani parin henkilön huumeidenkäyttöä. Henkilökuntaa ei ole ikinä paikalla, paitsi silloin kun tarkistetaan ryöstöhintaisia matkalippuja. Vr vastaa palautteeseen ympäripyöreitä ja minusta alkaa tuntua, että on aika suunnata autokaupoille. Ei huvita maksaa itseään kipeäksi siitä, että saa matkustaa epäsiistissä junassa turvattomuutta tuntien. Kiitos, kun sain avautua.
Kommentit (10)
Mukava vääntää krapulapaskat junan penkille lampaille ihan kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
R-junalla lähinnä kuljen.
Ap
Mietinkin vähän, että landejunasta varmaan kyse. Maalaiset tulevat työhaalareissaan likaamaan penkit.
Tšuhnat haisevat ja näyttävätkin paskalle.
Miksei junissa ja busseissa voi olla muoviset penkit?
Päätin muutama vuosi sitten etten enää koskaan liiku julkisilla. Narkkarit ja muut sekopäät ovat yksi syy erittäin hyväksi havaitsemaani päätökseen. Ajelen erittäin vähäpäästöisellä e85-autolla.
Päärata? Kuljen itse jatkuvasti rantaradalla ja ainoa valituksen aihe liittyy vaihdevikaan, joka iskee aina silloin, kun on oikeasti kiire.