Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan absurdi tilanne. Ostettiin tontti ja rakennettiin talo lapsiperheiden suosimalle alueelle.

Vierailija
25.05.2017 |

Ei olla edes kauaa vielä asuttu ja nyt on jo kärhämää naapureiden kanssa.

Tämä tontti oli tyhjillään aika kauan, kunnes ostimme tämän. Naapuruston lapset oli ennen meidän muuttoa tottuneet leikkimään tuossa pienessä metsikössä (joka jäi meidän tontille) ja laskemaan tuota pientä kumpua pyörillä ja talvella pulkilla. Muutostamme asti naapurit puhuivat siitä, että heidän lapset aina leikkii tässä kummulla ja metsikössä, ei kiinnitetty sen suurempaa huomiota vaan luultiin, että puhuvat menneistä ajoista.

No kun aloin alkuviikosta istuttamaan kasveja tuohon kumpuun kun ajattelin, että siitä tulee kaunis sellainen kukkiva pieni "rinne". Naapurin äiti oli lastensa kanssa kävelyllä ja alkoi naureskella, että nuo kasvit ei kyllä kauaa kestä kun lapset siinä leikkii.
Totesin, että ei meillä ole lapsia. Tämän kun sanoin niin tuon naisen ilme oli näkemisen arvoinen. Alkoi änkyttämään, että heidän lapset ja naapurien lapset rakastaa laskea tuota pientä kumpua. Ei millään tajunnut, että se hiton kumpu on nyt meidän tontilla ja en todellakaan halua vieraita lapsia laskemaan mäkeä omaan pihaani.

Sen jälkeen ei ole enää tervehtinyt minua, eikä ole moni muukaan.. Lisäksi puhuivat eilen todella kovaan ääneen tuossa meidän talon vieressä kulkevalla kävelytiellä, että "Hittoako tollaset snobit lastenvihaajat muuttaa lapsiperhe alueelle" jne. No ei vihata lapsia vaikka meillä ei lapsia vielä olekkaan. Että terveisiä vaan täältä idyllistä :D

Onko kaikkialla näin sairasta vai mikä noita vaivaa?

Kommentit (754)

Vierailija
741/754 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua mikä tässä on ongelma. Jos alue on teidän tonttia, eivät lapset tietenkään leiki siinä. Sen voi sanoa sekä lapsille että äidille ihan ystävällisestikin. Kannattaa varmaan opetella keskustelemaan naapureiden kanssa eikä suuttua tuollaisesta😊

Vierailija
742/754 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/754 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
744/754 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta vanha .Oisko jo aika ottaa pois nämä vanhimmat  viestit ?

Vierailija
745/754 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta vanha .Oisko jo aika ottaa pois nämä vanhimmat  viestit ?

Hävettääkö toimintasi vieläkin?

Vierailija
746/754 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä tällaiset Tontin Omistajat. Minun tonttini, painu hittoon tontiltani jne. Pahempia kuin koiran omistsjat.

Ei ole sinun tonttisi se. Minua ei kiinnosta tonttisi, tämä on vapaa maa, saan kävellä missä haluan. Jokamiehenoikeudetkin on Suomessa onneksi vielä.

Vierailija
747/754 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä tällaiset Tontin Omistajat. Minun tonttini, painu hittoon tontiltani jne. Pahempia kuin koiran omistsjat.

Ei ole sinun tonttisi se. Minua ei kiinnosta tonttisi, tämä on vapaa maa, saan kävellä missä haluan. Jokamiehenoikeudetkin on Suomessa onneksi vielä.

Öööh. Et sä kyllä kenenkään tontilla saa kävellä. Vielä oikein poistumiskäsky jouduttu antamaan. Kaikenlaisia mielisairaita hulluja sitä liikkuu...

Vierailija
748/754 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Kerrankin joku päättäväinen täti kulkee ylpeästi elämämkoulun ansiomerkit rintapielessä muiden tonteilla! Jatka samaa! Kippis elämämkoulu!

Vierailija
749/754 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat asua mun kanssa samassa talossa. Olet se Pesutuvan Omistaja.

Ps. Et omista pesutupaa, oksettava lehmä

Vierailija
750/754 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä.

Vierailija
751/754 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiva kun tätä nostetaan. Yksi parhaimpia baittejani

Vierailija
752/754 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiiii AP:n idiootti naapuri on täällä 🤣😂🤣

Vierailija
753/754 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jutun on pakko olla Turusta. Tai sitten mielikuvituksesta.

Vierailija
754/754 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää. Ärsyttää kun jotkut tulee kuin kotiinsa toisen tontille! Ostin ison koiran. Ihmiset tuijottaa tontin rajalla ja koira haukkuu. Eivät silti älyä olla tulematta?! Tie päättyy talollemme, ei muita taloja lähimaillakaan! Millä asialla liikkuvat? Uteliaana? Kerran portti oli jäänyt auki ja koira meni "tervehtimään" kyttääjiä. Kenen vastuulla olisi ollut jos koira olisi purrut? Kyseessä siis tuntemattomat ihmiset jotka tulee ilman mitään syytä tontin rajalle!