Kohta 16-vuotias tyttö täällä! Kysyä saa mitä huvittaa!
Olen siis mielestäni aika normaali 01-syntynyt tyttö. Jos kiinnostaa kysyä jotain, niin vastailen mielelläni!
-A
Kommentit (89)
Jos laittaa ruokaan liian vähän suolaa, niin voiko sitä lisätä sitten myöhemmin lisää?
Vierailija kirjoitti:
Odotatko jo täysi-ikäisyyttä? Millaisesta musiikista tykkäät? Mitä asioita teet yleensä kaverien kanssa?
Muistan itse odottaneeni kovasti täysi-ikäisyyttä. Musiikki oli teininä tosi tärkeää ja jopa kaveriporukkakin tuntui koostuvan helposti sellaisista ihmisiatä, jotka tykkäsivät samasta musasta. Niin ja sitten niille kyräiltiin, jotka tykkäsi erilaisesta. Mä olen maalaispitäjästä kotoisin, niin kavereitten kanssa enimmäkseen vaan hengailtiin siellä täällä kylillä ja välillä oltiin kolttosissakin. Voi sitä aikaa.
Toisaalta odotan ja toisaalta en! Onhan mulla kaikenlaisia suunnitelmia että mitä sitten voi tehä kun on 18! Ja sitten jos on auto niin voi tehä ehkä helpommin kaikkea! Myös omaa kotia odotan jollain tapaa.
Musiikissa tykkään perusmusiikista mitä kaikki teinit varmaan suurimmaks osaks kuuntelee tällä hetkellä :Dd siinä suhteessa tunnen itteni aika massaks, mutta tykkään viel lisäks sellasista herkistä biiseistä mitkä ei kuulosta niin muokatuilta ja tietokoneella tehdyiltä! On kyllä totta että muutamat tutut kuuntelee esim K-Popia ja niitä vähän katsotaan kummeksuen!
Asun myös aika pienellä paikalla joten kavereiden kanssa yleensä vaan hengataan ulkona tai sisällä ja välillä käydään sitten jossain vähän pidemmällä shoppailemassa ja syömässä!:)
-A
Onko siellä aurinkoa, vai onko siellä muunlaista ilmaa ja säätä?
Miks mun pyllyssä kasvaa karvoja muttei naapurin petterin pyllyssä??
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako instakulttuuri sua? Olen monta kertaa ajatellut, että luojan kiitos en viettänyt omaa nuoruuttani someaikana. Tuleeko sieltä paineita?
Hauskaa kun kysyit kun just eilen poistin instagramin ainakin vähäks aikaa. Sieltä tulee joo paineita ja ite olin aika aktiivinen käyttäjä nii kuvii tuli laitettuu aika usein ja tärkeetä oli että niistä tykättiin ja kommentoitiin. Oon sen verran fiksu tapaus että ymmärrän tällä hetkellä sieltä tuulettua hiukan, haha. Olishan se sinänsä mukavaa jos koko paikkaa ei ois olemassakaan..
-A
Voiko gravitaatioenergialla parantaa vakavia sairauksia?
Täytäksä sit niinku 17 ton jälkeen??
Vierailija kirjoitti:
Täytäksä sit niinku 17 ton jälkeen??
Joo kai?
-A
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä aurinkoa, vai onko siellä muunlaista ilmaa ja säätä?
Täällä on tällähetkellä muunlaista ilmaa ja säätä! Vettäkin vähän sateli äskettäin
-A
Kuinka monta kertaa viikossa urheilet vai etkö ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa viikossa urheilet vai etkö ollenkaan?
Juoksen 2-4 päivänä viikosta + teen kaikkee muuta urheilullista esim. lihaskuntoa kotona ja salilla. Lisäks käyn potkiin palloo, pelaamassa tennistä, juoksemassa portaita näin kesäsin. Talvella sit muita juttuja :-).
Mitä hitttoo täähä on mamma palsta XDDDDDD
Onko hyvät välit vanhempiin?
Onko sisaruksia?
Ookko hyvä koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvät välit vanhempiin?
Onko sisaruksia?
Ookko hyvä koulussa?
On hyvät välit :)
Juu löytyy aika monta niitä haha!
Oon mielestäni hyvä koulussa. Keskiarvo nyt keväällä varmaan päälle tai alle ysin :)
-A
Ookkei ookko sitte hyvä urheilee ja mitä oikeen urheilet?
Ja mitä talvella urheilet sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ookkei ookko sitte hyvä urheilee ja mitä oikeen urheilet?
Ja mitä talvella urheilet sitten?
No kai oon ihan suhteellisen hyvä :-)!
Talvella hiihdän ja käyn lenkillä ja salilla. Lisäks tulee joskus pelailtua joukkuepelejäkin sisätiloissa, mutta niitä harvemmin kuitenkin!:D
-A
Onko facebookin peukku sama kuin tykkäysnappi?