Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella miehen kanssa jota ei kiinnosta työnteko?

Vierailija
25.05.2017 |

Miehellä olisi siis valtavasti hyviä puolia, olisi komea, hyväkroppainen, fiksu, hauska, sosiaalinen ja kiltti.

Voisitko seurustella miehen kanssa jota ei kiinnosta työnteko?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ei varmaan huvita mikään muukaan ikävä asia tai vastuun ottaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyly vastaanotto äänestyksen perusteella.

Vierailija
4/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Juurikin tuo vastuuttomuus eikä toisen elättäminen huvittaisi. Haluan matkustaa ja kokea asioita, enkä tahtoisi olla se kustantaja näissä asioissa.

Vierailija
5/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Haluan miehen, jonka arvoja kunnioitan. Ja joka jakaa samat arvot kuin minä. Minulle on ollut aina tärkeää, että minun työlläni on merkitystä.

Vierailija
6/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuollainen mies ja sanoisin että se riippuu siitä mitkä ne perimmäiset syyt on. Jos ei ole koskaan ollut töissä eikä työn tekemättömyys liity laajemmin johonkin perusteltuihin yhteiskunnallisiin ja filosofisiin näkemyksiin niin sitten meillä todennäköisesti ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
7/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaisi omaa tilaa maalla? Eikä olisi aikaa työlle.

Vierailija
8/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurustellut miehen kanssa, joka ei tehnyt moneen vuoteen töitä - isona erona vain se, ettei hän elellyt sossun rahoilla vaan pääomatuloilla. Lopulta mies kuitenkin löysi kiinnostavan työn, mikä oli henkisen hyvinvoinnin ja yhteisen päivärytmin säilymisen kannalta tärkeää. Viimeiset 10 vuotta hän on ollut aviomieheni. <3

Vierailija
9/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on _itse tehtyä varallisuutta_ jo riittävästi, ihan ok mielestäni jäädä pois oravanpyörästä. Pappa betalar bättre folk tai sossupummit ei todellakaan nappaa.

Vierailija
10/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä mutta mua ei se työ silti kiinnosta eikä identiteettini liity työhön tippaakaan.

m31

Vierailija
11/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuollainen mies ja sanoisin että se riippuu siitä mitkä ne perimmäiset syyt on. Jos ei ole koskaan ollut töissä eikä työn tekemättömyys liity laajemmin johonkin perusteltuihin yhteiskunnallisiin ja filosofisiin näkemyksiin niin sitten meillä todennäköisesti ei ole mitään yhteistä.

Mikä filosofinen syy on hyväksyttävää sille, ettei halua tehdä työtä.

En vaan tajua.

Vierailija
12/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä olisi siis valtavasti hyviä puolia, olisi komea, hyväkroppainen, fiksu, hauska, sosiaalinen ja kiltti.

Kyllä varmaan tässä ollaan vain realisteja ettei tuollaisen kanssa voisi oikeasti seurustella. 

Vierailija
13/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.Ois liian selkärangaton mun makuuni. Fiksuus yms seikat ei auttais yhtään, jos elämästä puuttuis suunta ja päämäärä.

Käyn töissä ja maksan itse oman elämiseni ilman yhteiskunnan tukia joten maksajaa en kaipaa.

Vierailija
14/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan tässä ollaan vain realisteja ettei tuollaisen kanssa voisi oikeasti seurustella. 

No kiltti hän ei voisi oikeasti olla, jos on sitä mieltä, että on oikein elää tietoisesti toisten veronmaksajien selkänahasta. Tuohan kertoo vain äärimmäisestä itsekkyydestä, jonkin asteisesta narsismista. Eikä sosiaalisuudesta.

Vierailija
15/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En huolisi edes kaverikseni moista laiskaa loista. Oksettavia, hyi.

Vierailija
16/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoitaisi omaa tilaa maalla? Eikä olisi aikaa työlle.

No eikös tuo ole työn tekemistä? Pienviljelija?

Vierailija
17/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiltti hän ei voisi oikeasti olla, jos on sitä mieltä, että on oikein elää tietoisesti toisten veronmaksajien selkänahasta. Tuohan kertoo vain äärimmäisestä itsekkyydestä, jonkin asteisesta narsismista. Eikä sosiaalisuudesta.

Jos ei ota vastaan mitään yhteiskunnan tukia, vaan vastaa itse itsestään, voi olla oikeasti kiltti, ja voisi harkita.

Vierailija
18/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen Auervaara tai Uuno Turhapuro - onhan näitä aina ollut. En huolisi - mitä perässävedettävällä elätillä tekee?

Vierailija
19/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse allekirjoittaisi tuota väitettä mitenkään faktana. No varmasti ette sovi yhteen uskon sen.

Vierailija
20/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seurustellut miehen kanssa, joka ei tehnyt moneen vuoteen töitä - isona erona vain se, ettei hän elellyt sossun rahoilla vaan pääomatuloilla. Lopulta mies kuitenkin löysi kiinnostavan työn, mikä oli henkisen hyvinvoinnin ja yhteisen päivärytmin säilymisen kannalta tärkeää. Viimeiset 10 vuotta hän on ollut aviomieheni. <3

Aloituksessa puhuttiin miehestä jota _Ei kiinnosta_ työnteko vaan joka elää mieluummin sossun rahoilla. Eli ei sinun miehestäsi.