Ei oikea nainen kaipaa miehen suojelua
Jos miehellä herää suojeluvietti naista kohtaan, se vain tarkoittaa että parisuhde ei ole tasavertainen.
Nainen pystyy kaikkeen mihin mieskin ja naisen kuuluu haluta pystyä kaikkeen mihin mieskin.
Kommentit (9)
Eikö tämä ole jo käyty läpi miljoona kertaa. Kukaan ei tarvitse ketään yhtään mihinkään, ei mies eikä nainen. Jos kuitenkin haluaisit olla vastakkaisen sukupuolen kanssa, syyt on muuta kuin nämä iänkuiset horinat kotitöistä, renkaiden vaihdosta jne.
Katsos kun se mies ja nainen on ihmisiä, tuntevia ja välittäviä olentoja jotka voi tuoda elämääsi ihan pelkästään tunnepuolella paljon ja rikastuttaa sitä kautta elämääsi, tehdä sinut onnellisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä herää suojeluvietti naista kohtaan, se vain tarkoittaa että parisuhde ei ole tasavertainen.
Nainen pystyy kaikkeen mihin mieskin ja naisen kuuluu haluta pystyä kaikkeen mihin mieskin.
No pystykkö kuseen seisaalataan?
Olen yli 60 v, enkä koskaan ole tarvinnut turvautua mieheen. Olen aina tienannut rahani. Kun olen halunnut seksiä, olen sanonut sen. Nyt olen leski ja jos tarvin esim.muuttoapua maksan siitä. Samoin kuin renkaiden vaihdosta.
Sama juttu, olen 41v mies, naista en ole ikinä tarvinnut mihinkään, en yhtään mihinkään enkä tule ikinä tarvitsemaankaan. Kukaan ei tarvitse ketään yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pystykkö kuseen seisaalataan?
Suojeletko naista seisaallaan kusemalla? -ei ap
Moni nainen tarvitsee suojelua mieheltä(än).
On niin monesti tälläkin palstalla kerrottu niistä väkivaltaisista miehistä, joilta naiset itse eivät ymmärrä suojautua.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tarvitsee suojelua mieheltä(än).
On niin monesti tälläkin palstalla kerrottu niistä väkivaltaisista miehistä, joilta naiset itse eivät ymmärrä suojautua.
Väkivaltaisesta henkilöstä voi tehdä rikosilmoituksen niin ei tarvitse turvautua leikkipoliisiin.
Minua ei edes voi suojella kun teen mitä huvittaa ja menen vaikka toiseen läänin.