Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkoulu päättyy, mitä viette luokanvalvojalle lahjaksi?

Vierailija
25.05.2017 |

Kertaakaan ei olla yläkouluaikana luokanvalvojaa ns lahjottu, mutta nyt kun koko juttu päättyy niin olisi kiva muistaa luokanvalvojaa jotenkin. Miespuolinen 40+v suht timmissä kunnossa oleva mies kyseessä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapuu.

Vierailija
2/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin sairauden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertaakaan ei olla yläkouluaikana luokanvalvojaa ns lahjottu, mutta nyt kun koko juttu päättyy niin olisi kiva muistaa luokanvalvojaa jotenkin. Miespuolinen 40+v suht timmissä kunnossa oleva mies kyseessä.

Hyvä että on miespuolinen mies.

Vierailija
4/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavaraa: sitä on liikaa jokaisella. Max. "kiva" T-paita - vaikka luokkakuvanne siihen tai tekstiilitussilla jokaisen allekirjoitus. Käyttötuote ja ei jää kirjahyllyyn "ongelmajätteeksi".

Syömistä - herkkukori mielenpahoituksien korjaukseen, mm. suklaa perinteisesti parantaa pahaa mieltä (eli puhe päälle).

.

Jotain vitsikästä siis.

Vierailija
5/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti+suklaalevy olis aika perinteistä

Vierailija
6/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenapuu.

Hyvä, mutta pitää varmistaa, että on puutarha, minne laittaa.

Vierailija
7/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko esim. haimasyöpä hyvä lahja? Itse toivoisin itselleni sellaista joltakulta itselleni tärkeältä ihmiseltä. 

Vierailija
8/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annettiin herätyskello, kun ope oli aina myöhässä. Puheen kera siis.

Vierailija
9/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoa ei tarvitse, mutta opettajana tykkään, kun huomaan lahjasta, että siinä on ajateltu juuri minua. Esim tykkään kovasti lukea, (en ole äikän ope), ja tuntui mukavalta saada (maltillinen) lahjakortti kirjakauppaan. Samoin jäi mieleen, kun kerran luokkani tytöt olivat keränneet minulle yhdessä lahjakortin kynsihoitoon, olin joskus ihaillut tyttöjen ihania kynsiä.

Kukat ym ovat aina kiva juttu, suklaat ym vähän turhia.

Mutta kyyneleet tuo oikeasti silmiin kortti, missä ysiluokkalainen omin sanoin kiittää ja kehuu.

Vierailija
10/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti mieleisin lahja on pullo viiniä. Ei jää nurkkiin lojumaan, jos itse ei käytä, voi tarjota vieraille tai sitten kierrättää lahjaksi eteenpäin. Melko edullisesti saa ihan hyviä viinejä.

Vierailija
11/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimasyövän sijaan suosittelen esim. eturauhassyöpää, koska siitä mies todennäköisesti toipuu. Se antaisi henkilölle oivallisen opetuksen ja muistutuksen kaiken rajallisuudesta, mutta ei kuitenkaan vielä päättäisi elämää toisin kuin haimasyöpä hyvin todennäköisesti. Vaikeissa sairauksissakin on aste-eroja!

Vierailija
12/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti urheiluliikkeeseen. Esim 7e per oppilas..

Vierailija
13/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti mieleisin lahja on pullo viiniä. Ei jää nurkkiin lojumaan, jos itse ei käytä, voi tarjota vieraille tai sitten kierrättää lahjaksi eteenpäin. Melko edullisesti saa ihan hyviä viinejä.

Oikeasti opettajat eivät näitä oppilailta halua. Ylipäätään se, että alaikäinen kuljettaa alkoholia kouluun, on väärin.

Vierailija
14/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan antaa yhden positiivisen ja yhden negatiivisen lahjan. Esim. juurikin jonkin lahjakortin ja sitten lisäksi syöpätaudin, kunhan se on hyvin hoidettavissa eikä siis liian vakava. 

Vierailija
15/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti opettajat eivät näitä oppilailta halua. Ylipäätään se, että alaikäinen kuljettaa alkoholia kouluun, on väärin.

Alkoholi, tupakkatuotteet ja kaikki seksuaalisuuteen viittava on ehdottomasti jätettävä pois, koska olette alaikäisiä. Nykykultttuuri on ehdottoman huumorintajuton kaiken tämän suhteen.

Vierailija
16/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annettiin nais opettajalle Kalevala koru, kukkakimppu ja askarreltiin kortti, jossa kuva opettajasta luokkaretkellä. Muistaakseni noin 5 e/oppilas tuli hintaa.

Vierailija
17/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haimasyövän sijaan suosittelen esim. eturauhassyöpää, koska siitä mies todennäköisesti toipuu. Se antaisi henkilölle oivallisen opetuksen ja muistutuksen kaiken rajallisuudesta, mutta ei kuitenkaan vielä päättäisi elämää toisin kuin haimasyöpä hyvin todennäköisesti. Vaikeissa sairauksissakin on aste-eroja!

Koulussa ei voi tehtä mitään seksuaalissävytteistä - sukupuolielimet on siis poissa laskuista. Oppilaat on alaikäisiä.

Mieluummin hyvää mieltä  eli  positiivinen lahja. Kettuilu ei auta ketään, vaikka palstatrollit tätä nyt kovasti esittävätkin  - sarkasmikin erittäin vaikea laji.

Vierailija
18/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pysty ymmärtämään teitä tyhjäpäitä tässä ketjussa, en en ja en. Pitäisitte harvinaisen typerän turpanne kiinni, kiitos. Ehkäpä saatte mitä tilaatte...

ap *juu kyllä, olen saattohoitanut 40+v vanhempani hautaan syövän vuoksi joten ei ihan aukene tuo "huumorinne" enkä jaksa sitä lakaista matonkaan alle*.

Vierailija
19/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain pysty ymmärtämään teitä tyhjäpäitä tässä ketjussa, en en ja en. Pitäisitte harvinaisen typerän turpanne kiinni, kiitos. Ehkäpä saatte mitä tilaatte...

ap *juu kyllä, olen saattohoitanut 40+v vanhempani hautaan syövän vuoksi joten ei ihan aukene tuo "huumorinne" enkä jaksa sitä lakaista matonkaan alle*.

Palstalle pesiytyneet trollit vain huvittavat itsenään. Ei niistä kannata välittää.

Vierailija
20/26 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me annettiin nais opettajalle Kalevala koru, kukkakimppu ja askarreltiin kortti, jossa kuva opettajasta luokkaretkellä. Muistaakseni noin 5 e/oppilas tuli hintaa.

Ootteko ollu luokkaretkellä yläasteella? Meidän yläasteen luokanvalvoja ilmoitti seiskan syksyllä ettei hän sitten lähde mihinkään luokkaretkille näin paskan luokan kanssa. On nyt kunnanvaltuustossa, pääsi keväällä. Mitäkähän siellä ilmoittelee?