Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että ostetaan auto puoliksi

Vierailija
25.05.2017 |

Miehellä on tällä hetkellä joku halpisauto, n. 8000e arvoinen. Haluaa ostaa jonkun n. 25000e arvoisen auton,ja haluaa että maksan siitä puolet ja että vakuutuksetkin maksetaan puoliksi. Mua ahdistaa se rahanmeno. Itse kun en aja koskaan autoa ja mies tulisi ajamaan 99% ajasta autoa. Toki joskus ehkä kerran 2 viikossa käydään yhdessä prismassa autolla, jolloin minäkin istun auton kyydissä.. Bensat mies sanoi maksavansa yksin. Mutta tuo on siis se miten minä "käytän" autoa, istun kyydissä. ja toki voin yrittää treenata ajamista että voisin itsekin joskus ajaa meidät sinne prismaan, mutta ajaminen ei vaan oikeen oo mun juttu.

Ahdistaa vaan se rahanmeno asiasta jota en itse erityisemmin halua.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmoita että myös käyttö menee puoliksi.

Vierailija
2/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko keskustella aiheesta miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8000 e halpisauto?

Vierailija
4/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mä en lähtökohtaisesti edes halua ajaa autolla.

Vierailija
5/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis haluaa vain hyötyä rahoistasi? Eikö sen omat rahat riitä parempaan autoon? Ja olettaa nyt, että sinä "elätät" häntä?

Vierailija
6/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohistelen, ettei auttaisi mua mitenkään. Hirveä määrä rahaa vaan menee, ja mitä siitä itse saisin? En halua ajaa.

Vierailija
7/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö on varmaan väärä sanavalinta, hyödyn mukaan siitä pitäisi maksaa. Jos vaikka kävisittekin joka päivä kaupassa ja mies vaan ajaisi, niin kyllä se silloin suakin hyödyttäisi. Mut siinä ei kyllä ole mitään järkeä, että sä maksat puolet, jos äijä kuitenkin omia menojaan sillä lähinnä suhailee menemään.

Vierailija
8/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä huolimatta esim. joka toinen päivä auto on sinun hallussasi ja jos mies haluaa silloin lähteä johonkin niin hänen pitää mennä taksilla jos sinä et halua lähteä miestä kuskaamaan.

Vierailija
9/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaa että sitten en saa tulla auton kyytiin jos en maksa, eli minä menen vaikka bussilla ja mies menee autolla. Ja eilen sitten sanoin miehelle että "sähän sillä kuitenkin ajaisit 99% ja menisit sillä aina töihin", ja se sanoi että minä voin mennä sillä autolla töihin. Ja sitten kysyin että milläs sä sitten meet ja meni hiljaiseksi... naurattaa ajatellakin miestä menossa bussilla töihin, ei se ikinä suostuis sellaseen.

Vierailija
10/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen mies sulla ÄLÄ MAKSA PENNIÄKÄÄN SIITÄ AUTOSTA!!!!

Vierailija
11/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttö on varmaan väärä sanavalinta, hyödyn mukaan siitä pitäisi maksaa. Jos vaikka kävisittekin joka päivä kaupassa ja mies vaan ajaisi, niin kyllä se silloin suakin hyödyttäisi. Mut siinä ei kyllä ole mitään järkeä, että sä maksat puolet, jos äijä kuitenkin omia menojaan sillä lähinnä suhailee menemään.

Joo ymmärrän ja olenkin tässä oikeastaan samaa mieltä. Mutta kun mies suhailee tosiaan päivät ties missä omissa menoissaa, meillä on tosi vähän omaa aikaa. ja autosta hyötymiseni on se että ehkä 2-3 kertaa kuussa istun itse auton kyydissä kauppareissun ajan. Mies sen sijaan ajaa autolla paljon joka päivä.

Vierailija
12/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä varasi, jos ero tulee ja auto on miehessi nimissä, sinä et saa mitään ja menetät osuutesi!

Vierailija
13/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä huolimatta esim. joka toinen päivä auto on sinun hallussasi ja jos mies haluaa silloin lähteä johonkin niin hänen pitää mennä taksilla jos sinä et halua lähteä miestä kuskaamaan.

Minun mies ehdotti myös, että ostamme kalliin auton puoliksi. Minä osaan ajaa oikein hyvin, mutta en halua ajaa koska en tykkää ajamisesta yhtään enkä tarvitse autoa koskaan, en edes siihen kyydissä olemiseen (kauppa vieressä, mitään kesämökkiä tai kaukaisia sukulaisia ei ole). Sanoin sitten, että ostetaan vaan, mutta joka toinen päivä avaimet on minulla ja auto on "varattuna" minulle vaikka en ajaisikaan, joka toinen päivä taas puolestaan hänelle. Ei halunnut enää sen jälkeen yhteistä autoa.

Vierailija
14/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä suostu jos et halua. Ei sen kummempaa. Aika provo muutenkin. 8keur "halpis" :D Monilla ei ole koskaan edes tuon hintaluokan autoa.

Vierailija
15/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen autoa työssäkin, joten minä maksan auton ja sen kulut, vaikka vaimokin välillä istuu kyydissä. Aivan kuten teilläkin. Ajan noin 12.000km/v, joten autoon menee hinnanaleneman kanssa noin 400€/kk.

Sen nettona tienatakseni minun pitää ansaita noin 700€/kk. Se aikalailla tasaa palkkaeromme, joten elintasomme pysyy tasoissa.

Sinuna en suostuisi maksamaan autoa, jolla et aja. Vaikka sillä joskus yhdessä Prismassa käytäisiinkin.

Vierailija
16/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies uhkaa että sitten en saa tulla auton kyytiin jos en maksa, eli minä menen vaikka bussilla ja mies menee autolla. Ja eilen sitten sanoin miehelle että "sähän sillä kuitenkin ajaisit 99% ja menisit sillä aina töihin", ja se sanoi että minä voin mennä sillä autolla töihin. Ja sitten kysyin että milläs sä sitten meet ja meni hiljaiseksi... naurattaa ajatellakin miestä menossa bussilla töihin, ei se ikinä suostuis sellaseen.

Puolella hinnalla tuosta autosta kuljet aika paljon taksilla vaikka mies ei autoon kyytiin ottaisikaan.

Vierailija
17/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies maksaa autot ja nainen vaatii että kotityöt tehdään puoliksi. Molemmille omat autot tai yhteinen.

Vierailija
18/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliit prismareissut. 2-3 kertaa kuukaudessa autossa istumista ehkä max 40 minuuttia kerta. 

Vierailija
19/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole mitään perusteita sille, että maksut menisi puoliksi. Tyhmä mies. Sano, että voit osallistua korkeintaan silloin tällöin bensoihin (puolet tai väjän yli niistä kauppareissuista, kun eivät ole vain sinun huvimatkoja).

Vierailija
20/40 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko auton vakuutukset ym. maksavat kuukaudessa?

Jos ajatellaan että pelkästään lainanlyhennykseen menisi 400e per henkilö kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi