Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh? Eikö tänään muka saa siivota? Mitä helvettiä?

Vierailija
25.05.2017 |

Rappukäytävän ilmoitustaululle tullut viesti, jossa pyydetään välttämään metelöintiä 25.5. helatorstaina (imurointi, kolistelu, juhlat) ja kunnioittamaan Mauno Koiviston poismenoa. Eikö se kuollut jo jonkin aikaa sitten?

MIKSI? Ainoa vapaapäiväni, ajattelin että jes, ehdin vihdoin siivoamaan. Tänään olisi miehen syntymäpäivätkin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi siivooja, niin kuin joka torstai.

Vierailija
22/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsin hiljaa olemista. Sitten kun yläkerran naapuripariskunta aloitti krapulariitansa (tuttu juttu jo) ja huutokilpailunsa, ja pihalla joku isä huutaa lapsilleen kurkku suorana, totesin, että ei minun pikkukämpän 10 minuuttia kestävä imurointi voi kenenkään päivää pilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno ele teidän taloyhtiöltänne. Kunnioittaisin.

Mäntti. Taloyhtiö ei varmasti tuollaisia heippa-lappuja laittele.

Vierailija
24/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölli kirjoitti:

Siivoa vaan ja juhlista synttäreitä, kävi miten kävi. :)

Itse en tuollaiseen hassuun juttuun lähtisi mukaan ollenkaan; eipä tämä kuollut presidentti omaan elämääni vaikuttanut tavalla tai toisellakaan.

Etpä paljoa ole perillä asioista. Koivisto riisui vallan presidentiltä omalla kaudellaan lähes kokonaan. Siksi Suomi on nyt tässä jamassa.

Vierailija
25/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt tänään suursiivouksen; pessyt monta koneellista talvivaatteita, siivoillut varastoa, imuroinut. Ei tullut mieleen että Koivisto pahastuisi. RIP Manu. 

Vierailija
26/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole hiljaa. Imuroin ja pesen pari koneellista pyykkiä, yläkerran ihmiset huudattaa hautajaisia niin että kuulen selvästi kaiken mitä siinä sanotaan joten se siitä hiljaisuudesta.

Vierailija
27/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tänään on tavallinen arkipäivä, joten siitä vaan.

Tänään on kylläkin pyhäpäivä, helatorstai.

Kiky-neuvotteluissa on sovittu, että tämä ei ole pyhäpäivä vaan arkipyhä, siis tavallinen päivä mennä töihin.

Vierailija
28/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä siivoisin, jos olisi tarve. Pikkulapsiperhe ja joinain viikkoina jää siivous vähän vähemmälle, joten kyllä vapaapäivät käytetään hyödyksi. Jos olisin suunnitellut juhlia niin en missään nimessä peruisi. Remontoisinkin, koska meidän järjestyssäännöissä kielletään ainoastaan sunnuntaisin remontointi (tosin naapuri remontoi silloinkin eikä edes haittaa).

Vierailija
29/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan siivoamaan. Siivota saa minä päivänä tahansa, hiljaisuusaikoja toki välttäen. Vaikka joulupäivänä tai pitkänä perjantaina jos niin haluaa.

Vierailija
30/30 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölli kirjoitti:

Siivoa vaan ja juhlista synttäreitä, kävi miten kävi. :)

Itse en tuollaiseen hassuun juttuun lähtisi mukaan ollenkaan; eipä tämä kuollut presidentti omaan elämääni vaikuttanut tavalla tai toisellakaan.

Oletko todellakin noin epäisänmaallinen ja epäkunnioittava vai provoiletko vain??? Koska Koivisto ei vaikuttanut SUN elämääsi, niin sun ei tarvitse kunnioittaa häntä vaan pidät sitä "hassuna juttuna"??? Häpeäisit :(