Täh? Eikö tänään muka saa siivota? Mitä helvettiä?
Rappukäytävän ilmoitustaululle tullut viesti, jossa pyydetään välttämään metelöintiä 25.5. helatorstaina (imurointi, kolistelu, juhlat) ja kunnioittamaan Mauno Koiviston poismenoa. Eikö se kuollut jo jonkin aikaa sitten?
MIKSI? Ainoa vapaapäiväni, ajattelin että jes, ehdin vihdoin siivoamaan. Tänään olisi miehen syntymäpäivätkin...
Kommentit (30)
Minä harkitsin hiljaa olemista. Sitten kun yläkerran naapuripariskunta aloitti krapulariitansa (tuttu juttu jo) ja huutokilpailunsa, ja pihalla joku isä huutaa lapsilleen kurkku suorana, totesin, että ei minun pikkukämpän 10 minuuttia kestävä imurointi voi kenenkään päivää pilata.
Vierailija kirjoitti:
Hieno ele teidän taloyhtiöltänne. Kunnioittaisin.
Mäntti. Taloyhtiö ei varmasti tuollaisia heippa-lappuja laittele.
mölli kirjoitti:
Siivoa vaan ja juhlista synttäreitä, kävi miten kävi. :)
Itse en tuollaiseen hassuun juttuun lähtisi mukaan ollenkaan; eipä tämä kuollut presidentti omaan elämääni vaikuttanut tavalla tai toisellakaan.
Etpä paljoa ole perillä asioista. Koivisto riisui vallan presidentiltä omalla kaudellaan lähes kokonaan. Siksi Suomi on nyt tässä jamassa.
Itse olen tehnyt tänään suursiivouksen; pessyt monta koneellista talvivaatteita, siivoillut varastoa, imuroinut. Ei tullut mieleen että Koivisto pahastuisi. RIP Manu.
No en todellakaan ole hiljaa. Imuroin ja pesen pari koneellista pyykkiä, yläkerran ihmiset huudattaa hautajaisia niin että kuulen selvästi kaiken mitä siinä sanotaan joten se siitä hiljaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänään on tavallinen arkipäivä, joten siitä vaan.
Tänään on kylläkin pyhäpäivä, helatorstai.
Kiky-neuvotteluissa on sovittu, että tämä ei ole pyhäpäivä vaan arkipyhä, siis tavallinen päivä mennä töihin.
Mä kyllä siivoisin, jos olisi tarve. Pikkulapsiperhe ja joinain viikkoina jää siivous vähän vähemmälle, joten kyllä vapaapäivät käytetään hyödyksi. Jos olisin suunnitellut juhlia niin en missään nimessä peruisi. Remontoisinkin, koska meidän järjestyssäännöissä kielletään ainoastaan sunnuntaisin remontointi (tosin naapuri remontoi silloinkin eikä edes haittaa).
Siitä vaan siivoamaan. Siivota saa minä päivänä tahansa, hiljaisuusaikoja toki välttäen. Vaikka joulupäivänä tai pitkänä perjantaina jos niin haluaa.
mölli kirjoitti:
Siivoa vaan ja juhlista synttäreitä, kävi miten kävi. :)
Itse en tuollaiseen hassuun juttuun lähtisi mukaan ollenkaan; eipä tämä kuollut presidentti omaan elämääni vaikuttanut tavalla tai toisellakaan.
Oletko todellakin noin epäisänmaallinen ja epäkunnioittava vai provoiletko vain??? Koska Koivisto ei vaikuttanut SUN elämääsi, niin sun ei tarvitse kunnioittaa häntä vaan pidät sitä "hassuna juttuna"??? Häpeäisit :(
Meillä kävi siivooja, niin kuin joka torstai.