Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keski-ikäinen nainen saa sanoa, ja tehdä ja pukeutua ja syödä? Ja harrastaa?

Vierailija
25.05.2017 |

Lisäksi voisiko joku määritellä "keski-ikäisen naisen".

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan itse haluaa, turha välittää muiden mielipiteistä!

Vierailija
2/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Mistä tuo nyt tupsahti mieleesi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee olla mahdollisimman väritön, hajuton ja mauton, koska pelkkä keski-ikäisyys herättää niin paljon negatiivisia tunteita. Mutta ei LIIAN väritön jne.

Vierailija
4/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen saa tehdä sukupuolensa huomioon ottaen aivan samoja asioita kuin niljakas ja iljettävä setämieskin. Eli melko vähissä ovat....

Vierailija
5/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en ole tätä välttynyt miettimästä, sillä täällä on päivittäin avauksia siitä, mikä on keski-ikäiselle noloa.

Vierailija
6/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää pukeutua beessiin,pitää lyhyttä tukkaa ja nyplätä pitsiä vaatekomerossa.

Vierailija
7/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tilannetta, jossa haluaa näyttää ns.normaalilta samanlaisten ystäviensä silmissä? Jos olet tosi outo mutta haluat vaikuttaa normaalilta on aika hankala tilanne.

Vierailija
8/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, joten käytän varmasti sanoja, joita minun ei pitäisi käyttää. Kukaan asioista todella tietävä eli teini-ikäinen ei korjaa väärinkäsityksiäni ja heikkoa keski-ikäistä ymmärrystäni.

Luultavasti meikkaan, pukeudun ja käyttäydyn väärin.

Saatan jopa lukea bussissa. :(

N52

Vierailija
9/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pukeutua kissapukuun, reisisaappaisiin, koppalakkiin, piiskata, käskeä kutsumaan rehtoriksi ja syödä karjalanpiirakkaa.

M

Vierailija
10/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen on yli 35-vuotias mutta alle 65 vuotta.

Saa käydä töissä, mieluiten ylitöissä, antaa rahaa lapsille,

pestä ikkunoita, korjauttaa autoa ja käydä viikonloppuisin mökillä.

Ruokavalio sellainen monimutkainen kasvis-höystö, jossa ei ole gluteenia eikä maitoa eikä oikeastaan mitään muuta kuin vettä ja kaalia.

Mieliharrastus kasvimaa, kutominen, Salkkarit ja Facebook.

Myös zumba, lenkkeily tai tanssi.

Paheet kapakoissakäyminen, nuoren rakastajan tapailu tai ylensyöminen.

Vierailija
11/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä ( 30-60 v) sitä on siinä onnellisessa asemassa, että voi harrastaa ihan mitä haluaa, pukeutua miten tahtoo ja muutenkin elää miten parhaaksi näkee. Ei ole enää / vielä mitään ikärajoitteita, ei tavallisesti iän mukanaan tuomia terveyshaittoja ja muita esteitä.

Vierailija
12/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mitä keski-ikäinen nainen tekee, on jonkun mielestä väärin.

Pukeutuu liian nuorekkaasti tai paljastavasti tai liian tätimäisesti. Tukka on liian pitkä tai liian lyhyt keski-ikäiselle. Läskiä on liikaa tai sitten on sairaalloisen laiha. Käyttää nuorisolle tyypillistä sanastoa ja on naurettava tai sitten käyttää oman ikäpolvensa slangia ja on naurettava.

Jos tykkää itseään nuoremmasta miehestä, on puuma. Jos tykkää vanhasta miehestä, kalastelee perintöä. Jos tykkää itsensä ikäisestä, on turvallisuushakuinen. Ja kaikki keski-ikäisen naisen seksuaalisuuteen liittyvä on ylipäänsä naurettavaa.

N50

Vierailija
13/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin keski-ikäisenä naisena teen niitä asioita, joista itse nautin. Ja riemuitsen siitä, et itsetunto on kohdillaan eikä tarvitse välittää yhtään vieraiden ihmisten mielipiteistä. Omalla kohdallani seuraan ruokatrendejä aika paljon, en juurikaan käytä alkoholia, harrastan juoksua, ryhmäliikuntatunteja ja käsitöitä, tykkään kuunnella Radio Suomea, elän täysillä mukana lasteni harrastuksissa. Pukeudun oman mieleni mukaan nätisti.

Vierailija
14/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, ja ihastunut tyttären poikaystävään.

Vierailija
15/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannata hirveästi lukea näitä ketjuja ja ottaa itseensä. Onhan moni esim.sitä mieltä, että on noloa asua pienessä yksiössä vuokralla, ellei ole nuori opiskelija. Mutta jos ei voi saada lapsia niin en näe syytä muuttaa isompaan ja kalliimpaan. Eikä ole ketään, joka asuntoni perisi. Olen lakannut ajattelemasta, että tietyssä iässä pitäisi käyttäytyä tai olla tietynlainen.

Vierailija
16/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden ohjelman, jossa oli kilpailijoita ja siinä ohjelmassa oli täydellinen keski-ikäinen nainen, ikää taisi olla 51. Pitkä paksu tukka muhkealla ponnarilla. Hoikka, muttei laiha, sellainen ns. kurvikas ja selvästi liikuntaa harrastava. Yllään hyvin istuvat klassiset farkut ja kiva puuvillapaitapusero, kaulakoru, hillitty raikas meikki ja kivat tyylikkäät matalat kengät, varmaan kalliit. Täydellinen tyyli, ei liian nuoriso, ei myöskään tätimäinen.

Vierailija
17/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en ole tätä välttynyt miettimästä, sillä täällä on päivittäin avauksia siitä, mikä on keski-ikäiselle noloa.

Av-käsitykseen nuoruudesta ilmeisesti sitten kuuluu se,että jankkaa joka päivä uudestaan samoista,eilen viimeksi pitkään ja hartaasti käsitellyistä asioista,  jotka kaikki rajoittuvat muutamaan teemaan...

Vierailija
18/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä haluaa :) Lain puitteissa toki (no joskus voi vähän oikaistakkin), en jaksa määritellä että mikä on keski-ikää, koska sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
19/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan, kunhan sillä ei loukkaa ketään.

Vierailija
20/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 vee eli tukevasti keski-ikäinen. Saan muun muassa maata tässä sohvalla  datailemassa ja äksytä kun mies laittaa parvekkeen oven kiinni kun just tarkoituksella sen avasin. Kohta lähden sauvakävelylenkille (voi kuinka keski-ikäistä!), halailen ehkä matkalla puita ja lepuutan välillä selälläni kalliolla tai valkovuokkojen keskellä puiden latvoja katsellen (joo tykkään makoilusta). 

Säin äsken lounasmätön johon laitoin makaroonia, ananasmurskaa, kurkkusalaattia ja pestoa. Teki mieli. Ois ollut myös jauhelihakastiketta (jossa seassa kasviksia) mutta tuli himo tuohon makaroonimössöön jota viimeksi tein joskus vuosia sitten. Olen siitä onnekkaassa asemassa että saan syödä melkeinpä mitä huvittaa. 

Sananvapauskin mulla on aika hyvä, toki kyllä kontrolloin sanomisiani ihan yleisen viihtyvyyden, säädyllisyyden ja kohteliaisuuden vuoksi. Työpaikalla taas ojennan miehiä jos niiden jutut menee liian ala-arvoisiksi. Ja ne todella joskus menee. Mut kyllä ne mua tottelee kun laitan ne ojennukseen ja käsken siivoamaan suunsa. 

En koe että keski-ikäisyys mua kauheasti rajoittaisi arkielämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän