Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keski-ikäinen nainen saa sanoa, ja tehdä ja pukeutua ja syödä? Ja harrastaa?

Vierailija
25.05.2017 |

Lisäksi voisiko joku määritellä "keski-ikäisen naisen".

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden ohjelman, jossa oli kilpailijoita ja siinä ohjelmassa oli täydellinen keski-ikäinen nainen, ikää taisi olla 51. Pitkä paksu tukka muhkealla ponnarilla. Hoikka, muttei laiha, sellainen ns. kurvikas ja selvästi liikuntaa harrastava. Yllään hyvin istuvat klassiset farkut ja kiva puuvillapaitapusero, kaulakoru, hillitty raikas meikki ja kivat tyylikkäät matalat kengät, varmaan kalliit. Täydellinen tyyli, ei liian nuoriso, ei myöskään tätimäinen.

SINUN MIELESTÄSI täydellinen. Minulle on ainakin ihan sama pukeutuuko minkäkin ikäinen nuorisovaatteisiin tai onko lihava, epäkurvikas ja ei liikuntaa harrastava. Jokainen ihminen on hyvä omana itsenään.

Vierailija
22/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että vauvaa ja lapsia joudutaan avittamaan valinnoissa sekä vanhusta jos dementia piinaa. Kyllä keski-ikäiset eli 40+ saavat itse sentään valita mikä kiinnostaa.  Tämä on vain mun mielipide, toisella se voi olla jokin muu, mutta ei haittaa mua yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden ohjelman, jossa oli kilpailijoita ja siinä ohjelmassa oli täydellinen keski-ikäinen nainen, ikää taisi olla 51. Pitkä paksu tukka muhkealla ponnarilla. Hoikka, muttei laiha, sellainen ns. kurvikas ja selvästi liikuntaa harrastava. Yllään hyvin istuvat klassiset farkut ja kiva puuvillapaitapusero, kaulakoru, hillitty raikas meikki ja kivat tyylikkäät matalat kengät, varmaan kalliit. Täydellinen tyyli, ei liian nuoriso, ei myöskään tätimäinen.

SINUN MIELESTÄSI täydellinen. Minulle on ainakin ihan sama pukeutuuko minkäkin ikäinen nuorisovaatteisiin tai onko lihava, epäkurvikas ja ei liikuntaa harrastava. Jokainen ihminen on hyvä omana itsenään.

Joo, klassista ja kivaa ja hillittyä kuten palstaraamattu käskee 😅 En aio ruveta pukeutumaan klassisesti vaikka olenkin tietyn ikäinen, jos olen nuoruudessani nauranut helmikorvakoruille.

Vierailija
24/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ... tietysti minun mielestäni. Tässä ihan vain vastaillaan omia ajatuksia ja mielipiteitä. Minusta tuo tyyli oli täydellinen ja ajattelin kopsata sen itsellenikin. Itse olen 53v.

Vierailija
25/25 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Mistä tuo nyt tupsahti mieleesi ?

Itsekään en ole tätä välttynyt miettimästä, sillä täällä on päivittäin avauksia siitä, mikä on keski-ikäiselle noloa.

Minusta täällä on niin paljon muutakin sellaista,mikä ei ole mitään muuta kuin noloa,joten : ei haittaa.

Noloa on kyllä se, jos alat itsekin ihan tosissasi miettimään jotain niitä sellaisia avauksia.

Onko muuten yhtään avausta siitä,mikä sitten olisi keski-ikäiselle jotain kunnoitettavaa,arvostettavaa tai hienoa ?

Ei, koska tarkoitushan on ainoastaan saada joku keski-ikäinen tuntemaan häpeää tai noloutta omasta keski-ikäisyydestään ja siihen sortuvat lähinnä NE nuoret,jotka ovat itse (omiin ikätovereihinsa verrattuna) suhteellisen tyhmiä,avuttomia ja kyvyttömiä.

Nyt heillä on nuoruutensa ja kohta heillä ei ole enää sitäkään ja sen hekin sisimmässään tietävät, että sen jälkeen  eivät enää  pysty kokemaan mitään 'superioriteettia' kenenkään rinnalla, tai kehenkään muuhun verrattuna.

Ei siis enää edes sillä nuoruudellaan .

Kiihkeimmät ja innokkaimmat keski-ikäisten mollaajat nimittäin  ovat juuri näitä. Mitä innokkaampi ja kiihkeämpi ja mitä kovempi halu huutaa sitä ilmoille,sitä todellisuudessa luuserimpi tyyppi vain on kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme