Prisman dokumentti oli ihana!!!
Haluun synnyttämään! Ens nous karvat pystyyn ja sit itketti. Kyllä ihmisen syntymä on ihmeellinen asia!
Kommentit (28)
Ja niin pienestä kaikki lähtee. Ajatelkaa, kuinka avuton pieni vauva on. Meillä 4-vuotiaskin katsoi ja tykkäsi!
liittyy tähän, vai supistuksiako ovat?
Se on jo pari vuotta toivonut, että meillekin tulisi vauva. Pojalla taitaa parhaillaan olla meidän perheen kovin vauvakuume.
Sehän tarkoittaa vain, että saat pian pikkuisen käärön syliisi.
Voi kun pääsis jo itsekin synnyttämään!!! (rv34)
Just lopetin 1,3 vuotiaan imetyksen ja oli niin haikea olo, kukaan ei koskaan enää ole rinnalla..nyyhkis, yhtä luopumista tämä elämä!
4-vuotias tyttö katsoi, eikä ollut yhtään järkyttynyt, päinvastoin kommentoi ja kyseli. Mutta lasten lääkärikirjat ovatkin suosikkeja.
12 saanut traumoja synnytyksestä? Tämä oli kyllä niin kauniisti kuvattu, ettei traumoja tule.
Meillä katsoi 4v tyttö ja 6v poika. Tosin kysymyksiä sateli, joten hyvä olisi olla selittämässä mukana. No vaikein kysymys oli, että " Äiti, koska sun mahasta tulee vauva?" Voi, kun tuliskin joskus taas.
6v poika tokaisi " Se synty p. erseestä" :D
Vierailija:
4-vuotias tyttö katsoi, eikä ollut yhtään järkyttynyt, päinvastoin kommentoi ja kyseli. Mutta lasten lääkärikirjat ovatkin suosikkeja.
a ja se päätös piti. Herkkiäkin tyttöjä siis on. Toivottavasti tunnette lapsenne tarpeeksi hyvin, kun on otsaa kommentoida " höpö, höpö" suoralta kädeltä.
Jo rv 16 on kuulemma tuntoaisti niin herkkä, että reagoi vatsan läpi tehtäviin tutkimuksiin. Ja joku viitsii väittää, että abortoitava sikiö ei tunne eikä tiedä mitään.
ja paruin hysteerisenä vartin. Kuinka oikeasti joku pystyy synnytyksessä olemaan siellä toisessa päässä ?!! Kipu ja kaikki on ihan helppoa kun ei tartte katsella sitä näkyä. Heinäkuussa taas synnyttämään ja luojankiitos ei tartte itse nähdä omaa synnytystään, helpolla pääsen.
Se sanottiin ihan siinä ohjelman alussa. Muutenhan tämän iltainen ohjelma käsittelikin enimmäkseen rv24 lähtien sikiön kehitystä.
Tänäänkö tuli siis jatko-osa siihen viime viikolla tulleeseen?
Tuleeko se uusintana joskus? Ja tää uusi jakso?
Hitto kun harmittaa jos missasin ton jakson.
Aaargh!!
Siinä alussa puhuttiin rv 16:sta. Ja eihän minulle kuulukkaan kenenkään abortit, muut saahan tosiasian kertoa. Että sikiö tuntee ja tietää mitä sille tehdään jo ihan alkuraskaudessa.
Ajatuskin emättimen venymisestä.... Ja minä olen vasta rv 13+5.
Tänään oli niin hirveät mahakivut että paljoakaan synnyttämään tee mieli.