Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisin kampaajakäyntisi, missä kävit ja mitä tehtiin ja olitko tyytyväinen?

Vierailija
27.03.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin uusi leikkaus.

Kampaaja Eeva teki loistavaa työtä. Paras kampaaja Kuopiossa, vaikka eka kertaa kävin. Laadun kyllä erottaa.

Suosittelen.

Vierailija
2/8 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ja väri 55 e, hieman erilainen leikkaus tällä kertaa ja oon tosi tyytyväinen. Tätä samaa kampaamoa oon käyttänyt jo pitkälle toistakymmentä vuotta. Tuttu kampaaja tietää miten leikataan. Terveisiä Annelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus erittäin onnistunut, olen siis tyytyväinen.

Vierailija
4/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni huonoin leikkaus, en muista mitä maksoi. Onneksi pääsen lauantaina omalle kampaajalle paikkaamaan. Olen kulkenut pari viikkoa huivi päässä. Onneksi äitiyslomalla.

Vierailija
5/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus, väri ja raidat jotain 47 e

Tällä kertaa en ollut niin tyytyväinen kuin yleensä. Opiskelija ei laittanut raitoja niin paljon kuin olisin halunnut vaikka pyysin. Muutenkin oli tosi ylimielisen oloinen persoonallisuudeltaan. Olen kyllä yleensä tykännyt käydä kampaamokoululla, kun on edullista ja niillä opettajilla on monesti tosi hyviä vinkkejä. Ja yleensä opiskelijat ovat innostuneita työstään, motivoituneita ja mukavia.

Vierailija
6/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä muotoon leikkaus, muistaakseni makso 26 euroo. Järvenpäässä käyn yleensä Cityhiuksessa, parempi palvelu pienemmässä kampaamossa

Vierailija
7/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuumeisesti mietin minne menisin.

päädyin sitten antamaan rahallisen tukeni pikkupaikkakuntani ainoalle parturille,

ja voin sanoa etten mene uudelleen!!!

Vierailija
8/8 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tosi nuori kampaaja, ja en ollut tyytyväinen. Halusin vaan, että hiukset parannellaan takaisin siihen malliin, johon hyvä kampaaja oli ne pari kuukautta sitten leikannut, mutta kampaaja pilasi koko mallin ja nylki hiukset veitsellä. Oli sentään tosi halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan