Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kesämenoja olet terroriuhan

Vierailija
24.05.2017 |

Vuoksi perunut?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene festivaaleille enkä liiku isoilla kävelykaduilla.... pelottaa nuo menneet tapahtumat

Vierailija
2/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, enkä aio peruakaan. Matkustan ja käyn konserteissa ja tapahtumissa kuten aina ennenkin.

Vierailija
4/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin matka-aikeeni Saksaan Prahan reissuksi. Jo ennen Manchesterin ja Tukholman iskuja.

Vierailija
5/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin matka-aikeeni Saksaan Prahan reissuksi. Jo ennen Manchesterin ja Tukholman iskuja.

mä mietin tuota Prahaan taas meidän reossulla. Saksan kohteemme ovat tuntemattomia ja Praha suosittu :(

Vierailija
6/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kotiinkin voi kuolla, vaikka tukehtua nakkiin. Jos nyt niin huono tsägä käy, että sattuu samaan paikkaan pommin kanssa, se on sitten kohtalo. Todennäköisemmin ajan kolarin päivittäisellä työmatkallani ja kuolen / vammaudun.

Vierailija
7/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kotiinkin voi kuolla, vaikka tukehtua nakkiin. Jos nyt niin huono tsägä käy, että sattuu samaan paikkaan pommin kanssa, se on sitten kohtalo. Todennäköisemmin ajan kolarin päivittäisellä työmatkallani ja kuolen / vammaudun.

Näin minäkin mietin, mutta eipä se väärin oo muutakaan ajatella nykyään.

Ap

Vierailija
8/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoksi perunut?

Joka pelkäämään ryhtyy, pelkää koko elämänsä! Joka pelon vuoksi luopuu oikeuksistaan ja vapauksistaan, on jo eläessään kuollut.

Vierailija
9/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen  jopa menossa Nizzaan.

Vierailija
10/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Olen  jopa menossa Nizzaan.

Me olimme siellä myös, heti iskun jälkeen. Sotilaat tuntuivat turvalliselta.

Ap

Vierailija
11/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin osallistumisen Maaningan Vätysteatterin Urkki-näytelmään. Harmittaa!

Vierailija
12/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Vuoden sisään olen käynyt Lontoossa, Pariisissa, Istanbulissa, Tukholmassa, Madridissa ja Berliinissä. 

Joo, en kyllä lähtis Istanbuliin tai Pariisiin enää, mutta noin muuten matkustelen kuten ennenkin. Ranska ja Turkki on kyllä molemmat menneet ei- listalle. :D

Vierailija
13/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Lontoossa pari vuotta, en osaa pelätä sitä.. Lontoo ja Britannia muutenkin tuntuu itselleni toiselta kodilta.

Vierailija
14/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Vuoden sisään olen käynyt Lontoossa, Pariisissa, Istanbulissa, Tukholmassa, Madridissa ja Berliinissä. 

Joo, en kyllä lähtis Istanbuliin tai Pariisiin enää, mutta noin muuten matkustelen kuten ennenkin. Ranska ja Turkki on kyllä molemmat menneet ei- listalle. :D

Onneksi et ollut Berliinissä iskun aikaan.

Vierailija
15/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon nää saadaan kuriin??????

Vierailija
16/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pelossa elä. Kaksi reissua Lontooseen kuukauden välein tiedossa. Koti on maailman vaarallisin paikka, tapaturmat sattuvat useimmiten siellä.

Vierailija
17/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiskonsertit jätän väliin.

Vierailija
18/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon nää saadaan kuriin??????

Ei milloinkaan. Niitä otetaan Eurooppa täyteen ja on rasismia tehdä mitään. Nyt pitää vain antaa olla ja kärsiä.

Vierailija
19/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 80-luvulla Pariisissa kun siellä oli baskien terroriuhkaa. Täytyy olla todella huono säkä että osuu juuri siihen kohtaan missä jotain tapahtuu kun kaupungissa on miljoonia asukkaita. Arjessa asiaa ei tullut juuri ajateltua. 1986 sattui isku jossa kuoli useita ja loukkaantui kymmeniä. Jonkin aikaa mietitytti mutta arki jatkui.

Vierailija
20/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon todennäköisempää saada syöpä tai aivoverenvuoto tai ajaa kolari, joten matkustelen ihan huoletta. Terrori-iskussa kuoleminen on vain yksi vaihtoehto lisää, miten sitä voisi joku päivä päästä hengestään. Sitähän ne terroristit haluavatkin, pelkoa ja vihaa lietsoa. En anna heille sitä iloa.