Mitä kesämenoja olet terroriuhan
Kommentit (23)
En mitään, enkä aio peruakaan. Matkustan ja käyn konserteissa ja tapahtumissa kuten aina ennenkin.
Muutin matka-aikeeni Saksaan Prahan reissuksi. Jo ennen Manchesterin ja Tukholman iskuja.
Vierailija kirjoitti:
Muutin matka-aikeeni Saksaan Prahan reissuksi. Jo ennen Manchesterin ja Tukholman iskuja.
mä mietin tuota Prahaan taas meidän reossulla. Saksan kohteemme ovat tuntemattomia ja Praha suosittu :(
En mitään. Kotiinkin voi kuolla, vaikka tukehtua nakkiin. Jos nyt niin huono tsägä käy, että sattuu samaan paikkaan pommin kanssa, se on sitten kohtalo. Todennäköisemmin ajan kolarin päivittäisellä työmatkallani ja kuolen / vammaudun.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kotiinkin voi kuolla, vaikka tukehtua nakkiin. Jos nyt niin huono tsägä käy, että sattuu samaan paikkaan pommin kanssa, se on sitten kohtalo. Todennäköisemmin ajan kolarin päivittäisellä työmatkallani ja kuolen / vammaudun.
Näin minäkin mietin, mutta eipä se väärin oo muutakaan ajatella nykyään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuoksi perunut?
Joka pelkäämään ryhtyy, pelkää koko elämänsä! Joka pelon vuoksi luopuu oikeuksistaan ja vapauksistaan, on jo eläessään kuollut.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen jopa menossa Nizzaan.
Me olimme siellä myös, heti iskun jälkeen. Sotilaat tuntuivat turvalliselta.
Ap
Peruin osallistumisen Maaningan Vätysteatterin Urkki-näytelmään. Harmittaa!
En mitään. Vuoden sisään olen käynyt Lontoossa, Pariisissa, Istanbulissa, Tukholmassa, Madridissa ja Berliinissä.
Joo, en kyllä lähtis Istanbuliin tai Pariisiin enää, mutta noin muuten matkustelen kuten ennenkin. Ranska ja Turkki on kyllä molemmat menneet ei- listalle. :D
Olen asunut Lontoossa pari vuotta, en osaa pelätä sitä.. Lontoo ja Britannia muutenkin tuntuu itselleni toiselta kodilta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Vuoden sisään olen käynyt Lontoossa, Pariisissa, Istanbulissa, Tukholmassa, Madridissa ja Berliinissä.
Joo, en kyllä lähtis Istanbuliin tai Pariisiin enää, mutta noin muuten matkustelen kuten ennenkin. Ranska ja Turkki on kyllä molemmat menneet ei- listalle. :D
Onneksi et ollut Berliinissä iskun aikaan.
Minä en pelossa elä. Kaksi reissua Lontooseen kuukauden välein tiedossa. Koti on maailman vaarallisin paikka, tapaturmat sattuvat useimmiten siellä.
Vierailija kirjoitti:
Millon nää saadaan kuriin??????
Ei milloinkaan. Niitä otetaan Eurooppa täyteen ja on rasismia tehdä mitään. Nyt pitää vain antaa olla ja kärsiä.
Asuin 80-luvulla Pariisissa kun siellä oli baskien terroriuhkaa. Täytyy olla todella huono säkä että osuu juuri siihen kohtaan missä jotain tapahtuu kun kaupungissa on miljoonia asukkaita. Arjessa asiaa ei tullut juuri ajateltua. 1986 sattui isku jossa kuoli useita ja loukkaantui kymmeniä. Jonkin aikaa mietitytti mutta arki jatkui.
On paljon todennäköisempää saada syöpä tai aivoverenvuoto tai ajaa kolari, joten matkustelen ihan huoletta. Terrori-iskussa kuoleminen on vain yksi vaihtoehto lisää, miten sitä voisi joku päivä päästä hengestään. Sitähän ne terroristit haluavatkin, pelkoa ja vihaa lietsoa. En anna heille sitä iloa.
En mene festivaaleille enkä liiku isoilla kävelykaduilla.... pelottaa nuo menneet tapahtumat