2 kertaa viikossa seksiä, riittää suomalaisille
"Puolet suomalaisista kokee, että sopiva määrä seksiä on vähintään kaksi kertaa viikossa. Tärkeintä seksissä on kumppanin nautinto, ja lähes yhtä tärkeää on myös oma nautinto".
http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/523526-tama-on-suomalaisille-sopi…
Joka toinen suomalainen (48 %) on sitä mieltä, että sopiva määrä seksiä kumppanin kanssa on kahdesti viikossa tai useammin. Miehet kaipaavat seksiä naisiin verrattuna useammin: heistä hieman yli puolet (56 %) oli sitä mieltä, että sopiva määrä seksiä olisi 2-3 kertaa viikossa tai useammin, kun taas naisista vain 38 prosenttia vastasi kaipaavansa seksiä yhtä paljon.
Ääripäissä vajaa kymmenes (9 %) haluaa seksiä muutaman kerran vuodessa tai harvemmin ja 6 prosenttia päivittäin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten oo varmaan suomalainen kun mä haluan seksiä joka päivä ja mieluiten kahdesti N29
En mäkään. Mulle riittää kerran kaks kuukaudessa.
Jaa, koskas se edellinen kerta olikaan ? Hym ? ? ?
Mitä näillä tiedoilla pitäis tehä? Oikein ei kiinnosta kuinka usein muut harrastaa. Oikein ihan helvetin mielenkiintoista. Kohta luetaan iltiksestä suomalaisten lempiasennot -kesäextra.
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten oo varmaan suomalainen kun mä haluan seksiä joka päivä ja mieluiten kahdesti N29
Sama, mutta nainen tässä taloudessa on päättänyt että korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa.
Hämä on sellaisia asioita, että näistä ei ole hyvä täällä julkisesti repostella.
Vierailija kirjoitti:
Hämä on sellaisia asioita, että näistä ei ole hyvä täällä julkisesti repostella.
Näin suomalaiset vastasivat, kun heiltä kysyttiin, mitkä kaikki alla olevista kuuluvat hyvään seksiin? (%, n=1005)
Kumppanin nautinto: 86 %
Oma nautinto: 83 %
Luottamus partneriin: 67 %
Hellyys: 58 %
Rakkaus: 58 %
Kiireettömyys: 55 %
Tuttu partneri: 51 %
Molemmat ovat selvin päin: 34 %
Kommunikointi: 32 %
Arjesta irtautuminen: 27 %
Uusien asioiden kokeilu: 23 %
Viehättävän näköinen partneri: 23 %
Akti kestää pitkään: 18 %
Omien fantasioiden toteuttaminen: 16 %
Samanaikainen orgasmi: 14 %
Rajuus: 13 %
Säännöllisyys: 13 %
Uusi partneri: 5 %
Akti on nopeasti ohi: 3 %
Ei mikään yllä olevista: 3 %
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/millaista-hyva-seksi-tuo…